Hopeloze zoektocht

23-02-2019 12:31 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff... Tinder, parship,.. Na een dik jaar terug single ben ik het zoeken zel meer dan beu en meestal draait het toch uit op hetzij betaalde sites (of credits) of betaalde 'diensten' die worden aangeboden. Vraag me dan af of er nergens geen leuke meiden/dames zitten die (ook) zin hebben in een leuke kennismaking, vriendschap en ja -wie weet- zo ook opnieuw een relatie op te bouwen? Of to the point: iemand hier die (uit ervaring) weet hoe of waar je toch nog op een normale manier weer kennis kan maken met iemand? Enne antwoorden genre "ga op café", "maak een praatje" helpen niet echt voor een 40-plusser :) :)
waarom kunnen 40 plussers niet op cafe gaan? en waarom lukt het je niet om een date te vinden via tinder?
En waarom helpt dat niet voor een 40-plusser? Je voelt je te oud om nog uit te gaan?

Zoek dan een hobby, leuke sport oid, daar waar je mensen ontmoet. Ze komen niet vanzelf aanbellen. Misschien helpt minder zoeken en wanhopig zijn ook wel ;-)
Een jaar single is niks. In mijn ervaring kan het jaren duren als je 40+ bent. Het is gewoon een stuk lastiger dan als 25-jarige.
Het beste is om iemand tegen te komem en van daar uit te gaan daten. Natuurlijk verloop zeg maar. Ik denk dat dat de meeste kans biedt op een leuke relatie die past. Dus, afwachten en wie weet!
Zonder praatje vooraf te willen maken blijft er heel weinig over.
S-Meds schreef:
23-02-2019 13:15
waarom kunnen 40 plussers niet op cafe gaan? en waarom lukt het je niet om een date te vinden via tinder?
Dit. Het is niet dat je tong eruitvalt op je veertigste verjaardag en dat het verboden is om een uitgaangsgelegenheid te betreden. Er is vast iets mis met je.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder dat je blijkbaar op allerlei datingsites zit en alleen vrouwen tegenkomt die betaald willen worden voor hun diensten of dat je credits moet kopen.
Als je op de reguliere sites zit en je stelt een leuk profiel op, dan kan ik me niet voorstellen dat je niet in contact komt met een normale vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Heb je hobby's?
Ga op een wielrennersclub.
Een hopeloze zoektocht na één jaar? Sowieso is het nooit hopeloos, tenzij je de 100 gepasseerd bent en op zoek naar een ouder liefje. Want hoe wanhopig je ook bent, kan het altijd zijn dat iemand jouw waarde wel in ziet.

Je maakt de kans wel een stuk groter als je goed in je vel zit, een realistisch goed zelfbeeld hebt en op de ander durft af te stappen zonder een enorm pessimistisch verhaal op te hangen of direct te open of te gesloten te zijn. Vooral als je dat normaal ook niet bent, want dan trek je mensen aan die niet jouw echte ik zien.
Het kan dus helpen om op jezelf te reflecteren. Wat vind je van je persoon en het leven dat je leidt?
Alle reacties Link kopieren
sowieso dat hele zoeken .. dat dwangmatige.

Ga lekker naar de kroeg, doe een biertje, ga op stap, ga weekendje weg, ga op reis alleen.. moet je zien wie je allemaal ontmoet..
Alle reacties Link kopieren
Mijn tactiek is niet zoeken en vooral doen wat ik leuk vind en genieten van het leven en dan kom ik vanzelf iemand tegen.

Of eigenlijk is dat niet mijn tactiek, maar zo loopt het gewoon. Ben nog nooit op zoek geweest.
Op internet vind je altijd wel wat je zoekt, als je maar lang genoeg volhoudt.
freja schreef:
23-02-2019 14:09
Ga op een wielrennersclub.
Nog meer van die idioten op de weg.. fijn..
Someonenew schreef:
23-02-2019 14:51
Nog meer van die idioten op de weg.. fijn..
:proud:
Annelleke schreef:
23-02-2019 14:26
Mijn tactiek is niet zoeken en vooral doen wat ik leuk vind en genieten van het leven en dan kom ik vanzelf iemand tegen.
Dit dus!

1 jaar single en de titel van dit topic al......... :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Ga meeschrijven. Leren we je een beetje kennen. Er zijn hier forummers die zo schrijven dat ik ze zou willen leren kennen IRL en misschien een beschuitje mee eten. :rolling:
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
23-02-2019 13:17
En waarom helpt dat niet voor een 40-plusser? Je voelt je te oud om nog uit te gaan?

Zoek dan een hobby, leuke sport oid, daar waar je mensen ontmoet. Ze komen niet vanzelf aanbellen. Misschien helpt minder zoeken en wanhopig zijn ook wel ;-)
Hobbies genoeg en nope, niet the alpha-male maar blijkbaar toch enkel mannen in de hobby-clubs :) En wanhopig? Neen hoor, eerst lezen wat er staat: hopeloos is mijlenver van wanhopig ;) :)
anoniem_383149 wijzigde dit bericht op 23-02-2019 15:28
0.30% gewijzigd
9duuzend schreef:
23-02-2019 15:08
Hobbies genoeg en nope, niet the alpha-male maar blijkbaar toch enkel mannen in d ehobby-clubs :) En wanhopig? Neen hoor, eerst lezen wat er staat hopeloos is mijlenver van wanhopig ;) :)
:rofl: Gelukkig ben je niet serieus.
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
23-02-2019 14:55
Dit dus!

1 jaar single en de titel van dit topic al......... :nooo:
Lol, ik lees hier -met respect voor ieders vraag of probleem- al andere quatch en dit 'experiment' om het eens in de groep te gooien beantwoordt perfect aan de verwachte reactie(s): sommigen gaan er maar van uit dat iedereen hopen tijd heeft om naar de kroeg te trekken -gesjellig sjeg met een watertje aan de bar hangen -LOL- anderen zoeken helemaal niet, ze worden wel gevonden door te niksen - LOL- , er zijn blijkbaar toch nog echte 'dating'-sites (red: ik zoek GEEN occasionele date) en tsja niet iedereen heeft het 'geluk' om veel in andere landen te kunnen of moeten werken en liefjes in elke verblijfsplaats zoek ik niet. :) :)
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
23-02-2019 13:51
Bijzonder dat je blijkbaar op allerlei datingsites zit en alleen vrouwen tegenkomt die betaald willen worden voor hun diensten of dat je credits moet kopen.
Als je op de reguliere sites zit en je stelt een leuk profiel op, dan kan ik me niet voorstellen dat je niet in contact komt met een normale vrouw.
LOL, dacht nochtans dat sites als bv parship zich profileren als dé site(s) voor echte contacten (en zelfs daar wordt er betaald, wordt er gegoocheld met 'perfecte matches' tot... :)) Moet je maar eens een eenvoudige google-search doen op serieus contact - singles en zien waar je belandt :) For the record; ik speel niet mee met de koop-credits-to-chat en vertoef er niet, 't is gewoon een vaststelling en omdat ik nu eenmaal veel in het buitenland werk stelde ik de vraag hier ook eens :)
anoniem_383149 wijzigde dit bericht op 23-02-2019 15:27
0.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
9duuzend schreef:
23-02-2019 15:14
Lol, ik lees hier -met respect voor ieders vraag of probleem- al andere quatch en dit 'experiment' om het eens in de groep te gooien beantwoordt perfect aan de verwachte reactie(s): sommigen gaan er maar van uit dat iedereen hopen tijd heeft om naar de kroeg te trekken -gesjellig sjeg met een watertje aan de bar hangen -LOL- anderen zoeken helemaal niet, ze worden wel gevonden door te niksen - LOL- , er zijn blijkbaar toch nog echte 'dating'-sites (red: ik zoek GEEN occasionele date) en tsja niet iedereen heeft het 'geluk' om veel in andere landen te kunnen of moeten werken en liefjes in elke verblijfsplaats zoek ik niet. :) :)
alcohol is niet nodig om toch lol te kunnen hebben en als je geen tijd hebt om uit te gaan, hoe wil je dan wel tijd hebben om een relatie op te bouwen of zelfs maar te daten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
freja schreef:
23-02-2019 15:11
:rofl: Gelukkig ben je niet serieus.
dat was toch een verplichting om in dit forum te mogen, niet? :rofl: :rofl:
Vraag eens rond in je vriendenkring, aan de collega's waarmee je het goed kunt vinden, aan kennissen en familieleden, of zij misschien iemand kennen waarvan zij denken dat het wel eens zou kunnen klikken.

Ga met die dames daten en geef het een eerlijke kans. Ik geloof echt in via- via.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven