Hotelkamer met paal en bubbelbad?

12-02-2008 11:17 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien Valentijnsdag nadert, ben ik op zoek naar een verassing voor mijn vriend. Ik heb ooit op het Viva forum een topic gezien waarin iemand het had over een hotel in, als ik me niet vergis, Alkmaar, waar je kamers had met een paaldanspaal, bubbelbad, dat soort zaken.

Ik kan het topic niet vinden, maar weet iemand waar ik het over heb?
Van der Valk Akersloot; volgens mij de Hollywoodsuite.
Wat een tof idee ,laat even hier weten hoe het was.En of het ook in Akersloot is.
Die Akersloot is idd wel degene die ik bedoeld, alleen dat blijkt dus aan de snelweg te zitten en wij hebben beiden geen auto.... andere tips zijn dus ook welkom!
Ik denk dat je een beetje laat bent om dat 2 dagen van de voren te reserveren..

Station uitgeest ligt overigens vlakbij, dus met een taxi is dat prima te doen.
Ik weet niet wat je budget is maar ik heb zulke leuke zeer aparte overnachtingen gezien bij www.leukedingendoen.nl

Zo origineel. Vaak voor mij te prijzig qua budget maar ik zou er eens tussen kijken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oh, het is ook niet de bedoeling om met valentijn een nachtje weg te gaan, maar om het dan te geven.

Ik heb nu een weekendje weg in maart geboekt in de stad waar hij vandaan komt en graag weer eens een weekendje naartoe zou gaan. En dat is in het weekend dat we 4 jaar samen zijn, dus dat leek me erg leuk.

Maar alsnog hoeft dit topic niet gesloten te worden want ik vond het een goed idee en tips blijven welkom!
Je kunt ook overnachten in de Euromast in Rotterdam (is wel heel duur). Voor een waar hoogtepunt, zeg maar
.
op de sekspijler ," bij tips , sites etc "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:qwertu schreef op 12 februari 2008 @ 13:54:

Da's wel een hele grote paal, Mirjam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven