Hotelkamer met paal en bubbelbad?
dinsdag 12 februari 2008 om 11:17
Aangezien Valentijnsdag nadert, ben ik op zoek naar een verassing voor mijn vriend. Ik heb ooit op het Viva forum een topic gezien waarin iemand het had over een hotel in, als ik me niet vergis, Alkmaar, waar je kamers had met een paaldanspaal, bubbelbad, dat soort zaken.
Ik kan het topic niet vinden, maar weet iemand waar ik het over heb?
Ik kan het topic niet vinden, maar weet iemand waar ik het over heb?
dinsdag 12 februari 2008 om 11:34
Ik weet niet wat je budget is maar ik heb zulke leuke zeer aparte overnachtingen gezien bij www.leukedingendoen.nl
Zo origineel. Vaak voor mij te prijzig qua budget maar ik zou er eens tussen kijken.
Zo origineel. Vaak voor mij te prijzig qua budget maar ik zou er eens tussen kijken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 12 februari 2008 om 12:01
Oh, het is ook niet de bedoeling om met valentijn een nachtje weg te gaan, maar om het dan te geven.
Ik heb nu een weekendje weg in maart geboekt in de stad waar hij vandaan komt en graag weer eens een weekendje naartoe zou gaan. En dat is in het weekend dat we 4 jaar samen zijn, dus dat leek me erg leuk.
Maar alsnog hoeft dit topic niet gesloten te worden want ik vond het een goed idee en tips blijven welkom!
Ik heb nu een weekendje weg in maart geboekt in de stad waar hij vandaan komt en graag weer eens een weekendje naartoe zou gaan. En dat is in het weekend dat we 4 jaar samen zijn, dus dat leek me erg leuk.
Maar alsnog hoeft dit topic niet gesloten te worden want ik vond het een goed idee en tips blijven welkom!