houd hij mij aan het lijntje?

07-01-2013 20:26 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst ook al een paar topics geopend over mijn bijna relatie.

Inmiddels zijn we nog steeds niks opgeschoten en moet ik steeds initiatief nemen om hem te spreken.

Als ik dan iets vraag vraagt hij niet echt wat terug aan mij.. en na een kort antwoord is het wel goed voor hem.

Toen ik laatst vroeg of het goed zit vond hij van wel dus ik moest maar niet meer zo raar denken volgens hem.

Maar mijn onderbuikgevoel zegt dat dit niet klopt, het kan toch niet dat je nu op het begin elkaar niet steeds wil spreken en afstand wil houden? Er klopt gewoon iets niet..

nu heb ik hem vandaag even gesproken maar nu stuurt hij weer niks terug. Ik heb besloten om even niks uit mezelf te laten horen en wachten tot hij dat doet.

Misschien is het voor zijn manier van doen wel goed allemaal, maar ik heb zo vaak tegen mezelf gezegd dat ik moet kappen met jongens die niet 100% voor mij gaan.

Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:rakim schreef op 07 januari 2013 @ 21:30:

Wonen bij elkaar in het dorp dus komen elkaar elk weekend tegen...



Het woordje dus fascineert me...O, jij kent het fenomeen dorp niet ofzo? Die met 1 kroeg, 1 supermarkt, 2 kappers en drie kerken? De kans dat je mensen vaker tegen komt is daar wat groter dan in de stad...
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Initiatief om hem te spreken ja, maar om af te spreken neemt hij altijd het initiatief..
Alle reacties Link kopieren
Even voor de beeldvorming... Hebben jullie dan ook seks?
Alle reacties Link kopieren
Nee wij hebben dan geen sex, daar hoef je niet bang voor te zijn.

Hij wil dat wel heel graag maar ik heb wel aangegeven dat dat niet gebeurd voordat we echt een relatie hebben. Ik ben niet van de ONS
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 07 januari 2013 @ 21:33:

[...]

O, jij kent het fenomeen dorp niet ofzo? Die met 1 kroeg, 1 supermarkt, 2 kappers en drie kerken? De kans dat je mensen vaker tegen komt is daar wat groter dan in de stad...Maar doordeweeks dus niet?
Alle reacties Link kopieren
Beetje moeilijk want hij werkt door de week elke dag en ik zit op school, dus nee dan komen we elkaar haast nooit tegen.
Alle reacties Link kopieren
Zeven topics in een maand tijd.





Dames en heren........ WE HEBBEN EEN WINNAAR!!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:rakim schreef op 07 januari 2013 @ 21:39:

[...]





Maar doordeweeks dus niet?Tjongejongejonge, ook niet bekend met het feit dat het gros van de nL-ers bezigheden heeft van maandag t/m vrijdag? Werk, school , huiswerk, sport? Mijn pubert wel hoor, die is dan amper op straat te vinden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Meis, laat die jongen voor wat het is.

Straks ben je drie jaar verder en dan doet het nog meer pijn als je uit elkaar gaat. Zonde van je tijd.

Je verdient iemand die inderdaad 100% voor jou gaat
Alle reacties Link kopieren
Die jongen is gewoon aardig voor je. Maar meer zit er volgens mij gewoon niet in.



Als een man gek op je is dan loopt hij wel wat harder voor je hoor. Echt....
Alle reacties Link kopieren
Je komt nogal wanhopig over Desy.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees jou verhalen en denk CoCo!



Dumpen en sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Desy, bijna-relatie en ruzie past niet in een zin...



Ophouden met deze jongen en op zoek naar iemand die bijna-relatie en roze wolk in een zin kan plaatsen.
quote:desyyyy schreef op 07 januari 2013 @ 21:42:

Beetje moeilijk want hij werkt door de week elke dag en ik zit op school, dus nee dan komen we elkaar haast nooit tegen.



Nou zo moeilijk is het dan niet om hem los te laten.

Niet meer bellen,smsen,whatsappen en feestboeken en hem een vriendelijk goedendag zeggen als je hem toevallig wel tegen komt.

Wedden dat als jij stopt met contact zoeken dat je nooit meer iets van hem hoort?
Alle reacties Link kopieren
quote:gurly3 schreef op 08 januari 2013 @ 12:14:

Ik lees jou verhalen en denk CoCo!



Dumpen en sterkte!Goh, had ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:flower263 schreef op 08 januari 2013 @ 12:28:

[...]





Goh, had ik ook Wij zullen vast niet d enigste zijn haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven