houden van?

04-04-2012 18:02 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, dit zal niet de snuggerste vraag zijn die er bestaat maar forgive me. Ik ben vrij onzeker als het op mannen en relaties aankomt. Ik heb een relatie, maar ik kan niet goed peilen of hij wel echt van mij houdt.. ik twijfel altijd erg aan mijzelf waardoor ik bepaalde signalen van hem meteen als negatief bestempel. ik wil aan jullie vragen hoe jullie merken/weten dat je man/vriend van je houdt? wat doet/zegt hij?
Wellicht het meest domme antwoord: wat dacht je van vragen?

Houden van is een gevoel wat zich moeilijk laat omschrijven, maar je voelt het als het zo is. Oke, vaag....:-)
Hoe lang heb je een relatie?

Ik merk het gewoon aan de omgang met mij. Kunnen hele simpele dingen zijn, bijvoorbeeld 's ochtends al een ontbijtje voor mij te hebben gemaakt als ik nog voor pampus in bed lig.. als ik huil niet zeggen dat ik me aanstel maar me gewoon een knuffel geven. Enthousiaste begroeting na het thuiskomen van werk. Geen ruzies, praten over wat je bezig houdt, elkaar accepteren. Tja weet niet eigenlijk, gaat gewoon vanzelf.

Heb er in ieder geval niet voor hoeven te werken en andersom ook niet. Dacht dat dat altijd nodig was, maar tot nu toe (ruim 2 jaar relatie) nog niet nodig geweest.

Waarover twijfel je over jezelf?
"Ik hou van je"

sorry kon het niet laten
Hoe lang hebben jullie al een relatie? Gaat het goed tussen jullie? Voel je je gerespecteerd? Hebben jullie lol samen? Voelde je je al onzeker voor deze relatie, of komt het door iets dat hij doet of zegt?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik weet dat mijn vriend van me houdt doordat hij er altijd voor me is, ik hem 's nachts wakker mag maken als ik niet kan slapen, doordat hij me vasthoudt als ik een shitdag heb gehad, doordat hij zich inzet voor mij, mijn vrienden en mijn familie... en nog 100 andere redenen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
gewoon elke dag laten weten aan elkaar dat je heel blij bent met de ander
Mooie post Elastiekje! Heel herkenbaar.
Omdat ik het idee heb dat ik er zoveel voor moet doen. Ik plan veel verrassingen die hij cancelt omdat er altijd iets tussenkomt (niet zijn schuld denk ik), hij vraagt nooit of ik bij hem wil slapen, hij wil altijd bij mij afspreken.. nu ligt het ook wel moeilijk aangezien zijn ex op een negatieve manier in beeld is (stalkt hem zo nu en dan).. ik weet het niet. vroeger is er veel tegen mij gelogen aangezien ik zo naief als de pest was.. maarja.. ik weet de signalen van houden van niet zo goed denk ik
quote:EvyBlissy schreef op 04 april 2012 @ 18:09:

Ik weet dat mijn vriend van me houdt doordat hij er altijd voor me is, ik hem 's nachts wakker mag maken als ik niet kan slapen, doordat hij me vasthoudt als ik een shitdag heb gehad, doordat hij zich inzet voor mij, mijn vrienden en mijn familie... en nog 100 andere redenen.
quote:readyfortheworld schreef op 04 april 2012 @ 18:11:

Omdat ik het idee heb dat ik er zoveel voor moet doen. Ik plan veel verrassingen die hij cancelt omdat er altijd iets tussenkomt (niet zijn schuld denk ik) Wiens schuld dan wel? Zijn ex'?,

hij vraagt nooit of ik bij hem wil slapen, hij wil altijd bij mij afspreken.. Goh..

nu ligt het ook wel moeilijk aangezien zijn ex op een negatieve manier in beeld is (stalkt hem zo nu en dan)..echt?

ik weet het niet. vroeger is er veel tegen mij gelogen aangezien ik zo naief als de pest was.. maarja.. ik weet de signalen van houden van niet zo goed denk ikHeb je het gevoel dat er nu weer tegen je gelogen wordt?
Dat voel je gewoon...

Hij maakt ontbijt voor me (zelf ontbijt ik niet).

Hij zorgt ervoor dat ik mijn meds neem (zelf denk ik er niet altijd aan).

Hij troost me als ik huil (en dat doe ik soms heel heftig).

Hij geeft me een kus bij thuiskomst, voor het eten, bij het slapen gaan en als ie 's morgens naar z'n werk gaat.

Als ik vraag of hij me ergens heen wil brengen doet ie dat (zelf geen rijbewijs).

Hij wil graag met me trouwen en zou graag kinderen met mij willen.

Hij stelde me vrij snel voor aan zijn ouders.

Ik ben geen schoondochter, ik ben gewoon zijn vaders dochter.

Dus zelfs aan zijn vader merk ik dat hij van me houdt.

Tsja en dan toch nog doodsbang zijn dat ie me niet meer wil, pfff.
quote:readyfortheworld schreef op 04 april 2012 @ 18:11:

Omdat ik het idee heb dat ik er zoveel voor moet doen. Ik plan veel verrassingen die hij cancelt omdat er altijd iets tussenkomt (niet zijn schuld denk ik), hij vraagt nooit of ik bij hem wil slapen, hij wil altijd bij mij afspreken.. nu ligt het ook wel moeilijk aangezien zijn ex op een negatieve manier in beeld is (stalkt hem zo nu en dan).. ik weet het niet. vroeger is er veel tegen mij gelogen aangezien ik zo naief als de pest was.. maarja.. ik weet de signalen van houden van niet zo goed denk ik

verrassingen cancelen dat kun je hem natuurlijk niet kwalijk nemen. 1. omdat hij als het een verrassing is nieteens weet dat je iets van plan bent en 2. als je het kortdag vertelt dan tja, is het risico dat het niet door kan gaan.

Bij hem of bij jou slapen..tja, soms is het bij de een gewoon prettiger dan bij de ander. Die ex..zolang hij daar zelf goed mee omgaat is dat ook geen probleem volgens mij.

Wat doet hij allemaal voor jou? Kleine en grote dingen.

Hij is bij je, dus hij vindt je iig op de een of andere manier een prettig persoon om mee te zijn lijkt me! Ook al zijn de signalen er amper, sommige mensen vinden het moeilijker te uiten dan anderen. Dat betekent niet dat het er niet is.
quote:truffelmaffia schreef op 04 april 2012 @ 18:23:

Mijne zegt niet (meer) zo vaak: "Ik hou van je" maar toch merk ik dat hij van me houdt (maar ik blijf onzeker en blijf denken dat het iedere dag over kan zijn).

Hij maakt ontbijt voor me (zelf ontbijt ik niet).

Hij zorgt ervoor dat ik mijn meds neem (zelf denk ik er niet altijd aan).

Hij troost me als ik huil (en dat doe ik soms heel heftig).

Hij geeft me een kus bij thuiskomst, voor het eten, bij het slapen gaan en als ie 's morgens naar z'n werk gaat.

Als ik vraag of hij me ergens heen wil brengen doet ie dat (zelf geen rijbewijs).

Hij wil graag met me trouwen en zou graag kinderen met mij willen.

Hij stelde me vrij snel voor aan zijn ouders.

Ik ben geen schoondochter, ik ben gewoon zijn vaders dochter.

Dus zelfs aan zijn vader merk ik dat hij van me houdt.

Tsja en dan toch nog doodsbang zijn dat ie me niet meer wil, pfff. wat lief!
Hij kan zijn ex op een of andere manier niet vertellen dat zij moet kappen. die stap kan hij niet zetten omdat hij medelijden heeft.

we hebben nu al een aantal maanden en ik heb nog nooit met hem geslapen (letterlijk). omdat samen slapen belangrijk is voor mij geef ik dit wel vaak aan, maar dan lukt het weer niet. We wonen niet dicht bij elkaar in de buurt en soms zie ik hem 2 of 3 weken niet omdat hij weekends altijd veel dingen heeft.

wat hij doet voor mij: veel knuffelen, cadeautjes meebrengen

dus dat is wel prima.. maar als ik een slechte da heb eghad en ik vertel hem dit, dan zal hij niet doorvragen. hij vraagt sowieso niet vaak hoe het gaat.

pff beetje warrig allemaal..sorry
....en elkaar heel vaak even aanraken; kus, hand op elke plek, tik op de kont, etc....

lijkt redelijke eenvoudig allemaal
quote:Ruza schreef op 04 april 2012 @ 18:24:

[...]

verrassingen cancelen dat kun je hem natuurlijk niet kwalijk nemen. 1. omdat hij als het een verrassing is nieteens weet dat je iets van plan bent en 2. als je het kortdag vertelt dan tja, is het risico dat het niet door kan gaan.

Bij hem of bij jou slapen..tja, soms is het bij de een gewoon prettiger dan bij de ander. Die ex..zolang hij daar zelf goed mee omgaat is dat ook geen probleem volgens mij.

Wat doet hij allemaal voor jou? Kleine en grote dingen.

Hij is bij je, dus hij vindt je iig op de een of andere manier een prettig persoon om mee te zijn lijkt me! Ook al zijn de signalen er amper, sommige mensen vinden het moeilijker te uiten dan anderen. Dat betekent niet dat het er niet is.hij weet met verrassingen wet dat hij die dag of dat tijdstip moet vrijhouden omdat ik iets met hem wil doen.. maar hij weet dan niet wat.
Ik denk, na je laatste post readyfotheworld, dat jij een niet zo eerlijke kerel aan de haak hebt geslagen..
quote:brandy38 schreef op 04 april 2012 @ 18:34:

Ik denk, na je laatste post readyfotheworld, dat jij een niet zo eerlijke kerel aan de haak hebt geslagen..Kun je dit uitleggen?
quote:readyfortheworld schreef op 04 april 2012 @ 18:35:

[...]

Kun je dit uitleggen?

Ja hoor.

Alles wijst erop dat hij gebonden is. Niet willen blijven slapen, 2-3 weken niks van hem zien, alles cancelen, zijn stalkende vriendin waar hij medelijden[?] mee heeft? En verder heeft hij geen zin in gedoe van jou als je een slechte dag hebt gehad. Sterker nog, hij is niet in je geinteresseerd. Laat staan dat hij van je houdt!

Hij geeft je alleen knuffels en cadeautjes. Wat geef jij hem? Seks?
Heb je wel eens vrienden of familie van hem ontmoet?
Zeg maar Spijker.
quote:spijk-er schreef op 04 april 2012 @ 18:42:

Heb je wel eens vrienden of familie van hem ontmoet?Nee. Hij heeft mijn ouders wel ontmoet
Je zou niet aan jezelf moeten twijfelen, maar aan hem!

En dat doe je ook, anders had je dit topic niet geopend. Luister naar je gevoel en laat je niet nog een keer voorliegen. Deze onderbuikgevoelens heb je denk ik namelijk al, of niet?
quote:brandy38 schreef op 04 april 2012 @ 18:42:

[...]

Ja hoor.

Alles wijst erop dat hij gebonden is. Niet willen blijven slapen, 2-3 weken niks van hem zien, alles cancelen, zijn stalkende vriendin waar hij medelijden[?] mee heeft? En verder heeft hij geen zin in gedoe van jou als je een slechte dag hebt gehad. Sterker nog, hij is niet in je geinteresseerd. Laat staan dat hij van je houdt!

Hij geeft je alleen knuffels en cadeautjes. Wat geef jij hem? Seks?Het doet best wel pijn als ik dit lees
Nog nooit ook maar een vriend van hem ontmoet en ook geen familie en daar niet thuis mogen komen en nooit een nacht samen doorbrengen...

En hoe lang duurt die 'relatie' al?
Zeg maar Spijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven