huh?...waarom zegt ie dat nou weer?

07-12-2008 15:25 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ben erg benieuwd of jullie het volgende kunnen verklaren, het is niet iets ernstigs hoor maar ik begrijp het gewoon niet.

Mijn ex had gevraagd wat ie voor ons dochter zou kopen voor sinterklaas en daar hadden we het over gehad, prachtig toch, dat we daaar over kunnen overleggen?

Nou kocht hij iets wat hij eerder niet zei te gaan kopen omdat bepaalde dingen gewoon duur worden gemaakt vanweg merk zoals nijntje, bumba enzo.

Nou had ie toch zoiets gekocht, prima. maar hij zei dat het in de aanbieding was. ik zeg nog; goh, ik dacht dat ze merkspullen nooit in de aanbieding doen. Ja zegt ie, het was omdat het ná sinterklaas was. Er zat een rode sticker op.

Oke, prima, leuk, niets aan de hand.

Nou kom ik thuis, hij had het spul aan mij meegegeven nadat ze het had gekregen van hem. Zie ik het bonnetje (zat toevallig nog in de tas) en ik zie tot mijn verbazing dat het helemaal niet in de aanbieding was......HUH!!!! Waarom zegt iehet dan?....ik begrijp helemaal niet waarom hij nou zoeits zou zeggen......

ben dus erg erg benieuwd of jullie het wél snappen en kunnen verklaren waarom hij zoeits gezegd kan hebben...

bedankt voor het meedenken,groetjes
Hij heeft gezegt dat het in de aanbieding was, omdat hij wist hoe jij hier op zou reageren( wat je dus ook doet). Wat maakt het in vredesnaam nou toch uit, het zijn toch zijn centen ?
Je wil nog best veel weten van je ex.

die kun je krijgen met dat gezeik over totaal niks
je favoriete smiley momenteel Cour?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
nee das deze roos

Wat is nu eigenlijk je échte probleem moedertje?
Kom op zeg, wat een gezever om niks.

Ga morgen zo snel mogelijk naar je huisarts en zorg dat je ergens in therapie kunt.

Gooi het in de groep en praat erover, blijf er niet mee rondlopen want dat maakt je gek.

Mens, ga je bezig houden met nuttige dingen.
Wegens het herhaaldelijk vermelden dat nou, oke, prima is dat hij toch dat cadeautje had gekocht, schat ik in dat het probleem ligt bij het feit dat hij iets kocht wat hij na overleg eigenlijk niet zou kopen.

Vandaar mijn posting van 15:34....
ik snap niet dat dit belangrijk is
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Jeetje...ik moet gewoon lachen om jullie reacties..... heerlijk hoe jullie je conclusies kunnen trekken......

ik begin mijn bericht zelf met; het is niets ernstigs......

ik heb totaal geen probleem, helemaal niet!!!!!!

Ik begrijp het alleen gewoon niet JUIST omdat het mij niets kan boeien of het nou 9 euro is of 15 euro maar ik denk dus alleen maar wáárom liegt ie erover terwijl daar juist HELEMAAl geen enkele aanleiding voor is!!!!!!!!!!! Ik ben juist geen zeur en ons contact loopt momenteel prima.

(en waarom ik dat bonnetje dan toch bekeek? ik heb de gewoonte dat voordat ik tasjes opruim eerst kijk of het bonnetje belangrijk is voor het geval ik iets moet ruilen en tja, dat was toevallig dat bonnetje)

Maar goed, ik ga hier maar stoppen want waarschijnlijk (met jullie vorige reacties in m'n achterhoofd) geven jullie er wel weer een heel eigen draai aan.

Jammer want ik ben niet een zeikerd en hoef al helemaaaal niet in therapie!!!

Mensen, een fijne avond nog!!!
quote:minny schreef op 07 december 2008 @ 15:40:

Het feit alleen al dat je, volgens eigen zeggen, meteen reageert met "Goh, ik dacht dat ze merkspullen nooit in de aanbieding doen" vertelt mij dat je waarschijnlijk de neiging hebt om je ex om verantwoording te vragen. Je zet er meteen vraagtekens bij... Dat vind ik eigenlijk niet zo'n leuk trekje. Wie ben jij om hem om verantwoording te vragen?

En nou niet zeggen dat je dat niet doet...want je opent er zelfs een topic over!Zo is dat.
als het absoluut niet boeit... waarom dan er een topic over openen? waarom erover blijven denken? maargoed... wat jij wil he...
quote:courageux schreef op 07 december 2008 @ 19:03:

als het absoluut niet boeit... waarom dan er een topic over openen? waarom erover blijven denken? maargoed... wat jij wil he...ik kan in jullie ogen toch niets goeds meer zeggen maar het boeit mij gewoon hoe mensen in elkaar steken en heel veel dingen zijn vaak te herleiden en daarom vroeg ik het me GEWOON af, als het om een vriendin, kennis of familielid zou gaan zou ik precies zo reageren!!!!
Sportieve reactie moedertje

En ach, ook al is het misschien een non-probleem, vergeleken met wat je voor je kiezen hebt gehad het afgelopen jaar is het ook wel weer een goed teken dat het slechts iets kleins is, toch? Vind het nog steeds dapper dat je bij hem weg bent gegaan (beetje off-topic, maar goed, voel me geroepen het wat te nuanceren) !
tjah even serieus dan maar... wij kunnen zijn beweegredenen toch ook niet weten? dan blijft het gissen... en wordt er miss een heel andere draai aangegeven...

- hij kan het niet zeggen omdat ie denkt dat je boos wordt

- denkt dat ie gezeik krijgt

- zichzelf juist schuldig voelt dat ie zich niet aan de afspraken hield

- gewoon vinden dat het je geen moer aangaat

alles kan...

wil je het echt weten vraag het um dan gewoon?
quote:Vlin7 schreef op 07 december 2008 @ 16:48:

[...]

bij de Bijenkorf. Schattig dingetje! Ik heb hem voor een jonger kindje gekocht die er zelf nog niks aan heeft, maar vond hem zo leuk.

Kerststalthanx.. ik ga morgen meteen kijken..
volgens mij heb ik toch een hele serieuze reactie gegeven
jah maar jij bent ook lief roos *aai*
Cour
Ff nieuwsgierig: Ben jij moedertje van het schoolplein (topic van een tijd geleden)?
Waarom hij daarover liegt? Als hij al liegt trouwens, want misschien is de prijs op dat bonnetje wel gewoon hoeveel het kostte na de korting. Of ben je zo ver gegaan dat het bent gaan controleren in de winkel?

Maar stel dat hij liegt...misschien komt dat wel omdat jij nogal de neiging heb om alles per se tot in de detail te willen weten, overal op doorgaat en voor alles een verklaring eist....? Kortom, misschien had ie gewoon geen zin in een discussie met jou.
Oke, een serieuze reactie dan; misschien wilde hij jou geen rotgevoel geven over het feit dat hij een duur(der) cadeau kocht dan jij voor jullie dochter?
quote:Vlin7 schreef op 07 december 2008 @ 16:48:

[...]

bij de Bijenkorf. Schattig dingetje! Ik heb hem voor een jonger kindje gekocht die er zelf nog niks aan heeft, maar vond hem zo leuk.

Kerststalik hem hem gekocht hoor... hij was hier wel wat duurder.. maar ach.. t is voor mijn nichtje
Vind je het echt heel belangrijk dat het niet in de aanbieding was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven