huh?...waarom zegt ie dat nou weer?

07-12-2008 15:25 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ben erg benieuwd of jullie het volgende kunnen verklaren, het is niet iets ernstigs hoor maar ik begrijp het gewoon niet.

Mijn ex had gevraagd wat ie voor ons dochter zou kopen voor sinterklaas en daar hadden we het over gehad, prachtig toch, dat we daaar over kunnen overleggen?

Nou kocht hij iets wat hij eerder niet zei te gaan kopen omdat bepaalde dingen gewoon duur worden gemaakt vanweg merk zoals nijntje, bumba enzo.

Nou had ie toch zoiets gekocht, prima. maar hij zei dat het in de aanbieding was. ik zeg nog; goh, ik dacht dat ze merkspullen nooit in de aanbieding doen. Ja zegt ie, het was omdat het ná sinterklaas was. Er zat een rode sticker op.

Oke, prima, leuk, niets aan de hand.

Nou kom ik thuis, hij had het spul aan mij meegegeven nadat ze het had gekregen van hem. Zie ik het bonnetje (zat toevallig nog in de tas) en ik zie tot mijn verbazing dat het helemaal niet in de aanbieding was......HUH!!!! Waarom zegt iehet dan?....ik begrijp helemaal niet waarom hij nou zoeits zou zeggen......

ben dus erg erg benieuwd of jullie het wél snappen en kunnen verklaren waarom hij zoeits gezegd kan hebben...

bedankt voor het meedenken,groetjes
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje1976 schreef op 08 december 2008 @ 17:54:

Vind je het echt heel belangrijk dat het niet in de aanbieding was?

ik niet hoor...

of vraag je het aan TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven