hulp roep
zondag 26 december 2010 om 22:29
hallo allemaal ik ben max en zit met een probleem , afgelopen woensdag kwam er een vriendinnetje spelen bij ons van mij oudste dochter 6 jaar en ze hebben de hele dag leuk gespeeld toen zij werd opgehaald heeft de vader van het meisje mijn vrouw verteld dat ie gaat scheiden van zijn vrouw en dat hij graag met mijn vrouw verder zou willen gaan ik kreeg dit te horen na het eerste dag kerst diner toen mijn vrouw licht beschonken in de auto zat ze vertelde mij dat ze een aanzoek had gehad van een gespierde man en dat de liefde zoals zij die voor mij heeft vervlogen is
ik zit helemaal in de put en weet echt geen uitweg meer heb haar belooft hem er niet mee te confronteren maar toch blijf ik met twijfels zitten
waarom vraagt hij dat aan mijn vrouw en hoe zeker is het dat hij echt aan het schijden is en niet gewoon een verhaal verzint om mijn huwelijk kapot te maken en zelf aan zijn gerief te komen
ik had het idee dat ons huwelijk voor ewig was maar twijfel nu vooral hieraan
ook speel ik met de gedachten om hem is flink op zijn falie te geven ondanks dat ik haar heb beloofd dit niet te doen
wat moet ik nou
ik zie geen uitwegen meer en ben dan ook op zoek naar mensen die hier misschien een oplossing voor kunnen aan dragen
ik zit helemaal in de put en weet echt geen uitweg meer heb haar belooft hem er niet mee te confronteren maar toch blijf ik met twijfels zitten
waarom vraagt hij dat aan mijn vrouw en hoe zeker is het dat hij echt aan het schijden is en niet gewoon een verhaal verzint om mijn huwelijk kapot te maken en zelf aan zijn gerief te komen
ik had het idee dat ons huwelijk voor ewig was maar twijfel nu vooral hieraan
ook speel ik met de gedachten om hem is flink op zijn falie te geven ondanks dat ik haar heb beloofd dit niet te doen
wat moet ik nou
ik zie geen uitwegen meer en ben dan ook op zoek naar mensen die hier misschien een oplossing voor kunnen aan dragen
zondag 26 december 2010 om 22:31
zondag 26 december 2010 om 22:39
quote:stapjes schreef op 26 december 2010 @ 22:29:
wat moet ik nou
ik zie geen uitwegen meer en ben dan ook op zoek naar mensen die hier misschien een oplossing voor kunnen aan dragenEen Joegoslaaf?
wat moet ik nou
ik zie geen uitwegen meer en ben dan ook op zoek naar mensen die hier misschien een oplossing voor kunnen aan dragenEen Joegoslaaf?
zondag 26 december 2010 om 22:40
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 december 2010 @ 22:31:
Goh,.... die man kent je vrouw amper en dan doet hij haar een aanzoek? Wat denk je zelf? Zouden die twee elkaar niet iets beter kennen dan jij nu denkt? Huwelijksaanzoeken komen meestal niet in een opwelling, hoor.
Bij jou niet? Sinds mijn dochter op school zit krijg ik het ene aanzoek na het andere...
Max, is dit echt het hele verhaal? Ik vind het vrij bizar.
Goh,.... die man kent je vrouw amper en dan doet hij haar een aanzoek? Wat denk je zelf? Zouden die twee elkaar niet iets beter kennen dan jij nu denkt? Huwelijksaanzoeken komen meestal niet in een opwelling, hoor.
Bij jou niet? Sinds mijn dochter op school zit krijg ik het ene aanzoek na het andere...
Max, is dit echt het hele verhaal? Ik vind het vrij bizar.
zondag 26 december 2010 om 22:46
quote:stapjes schreef op 26 december 2010 @ 22:43:
volledige verhaal naar waarheid vertel ik dit anders zet je zoiets toch niet op z'n forum
Je wil niet weten wat er allemaal voor onzin op een forum word gegooid.
Anyway... je vrouw kent hem vast al wel wat langer.
Ze heeft zelfs gezegd dat ze niet weet wat ze voor je voelt? Trek je conclusies.
volledige verhaal naar waarheid vertel ik dit anders zet je zoiets toch niet op z'n forum
Je wil niet weten wat er allemaal voor onzin op een forum word gegooid.
Anyway... je vrouw kent hem vast al wel wat langer.
Ze heeft zelfs gezegd dat ze niet weet wat ze voor je voelt? Trek je conclusies.
Ah know`t, tha shunt
zondag 26 december 2010 om 22:48
@Stapjes, wou je nou beweren dat je vrouw niet allang heeft gezoend ( of meer ) met die gespierde Harry en dat hij zo out of the blue haar ten huwelijk vroeg, zonder dat ze elkaar ooit hun liefde hadden verklaard?
Dat lijkt mij nou namelijk heel erg stug.
Dat lijkt mij nou namelijk heel erg stug.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 26 december 2010 om 22:48
zondag 26 december 2010 om 23:05
(In het kader van 'voordeel van de twijfel')
Je schrijft 'ik zit helemaal in de put en weet echt geen uitweg meer heb haar belooft hem er niet mee te confronteren maar toch blijf ik met twijfels zitten'
Ik zou hem er wel mee confronteren. Lijkt me eerlijk gezegd ook een logische actie in deze situatie.
Je schrijft 'ik zit helemaal in de put en weet echt geen uitweg meer heb haar belooft hem er niet mee te confronteren maar toch blijf ik met twijfels zitten'
Ik zou hem er wel mee confronteren. Lijkt me eerlijk gezegd ook een logische actie in deze situatie.