hulp roep

26-12-2010 22:29 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal ik ben max en zit met een probleem , afgelopen woensdag kwam er een vriendinnetje spelen bij ons van mij oudste dochter 6 jaar en ze hebben de hele dag leuk gespeeld toen zij werd opgehaald heeft de vader van het meisje mijn vrouw verteld dat ie gaat scheiden van zijn vrouw en dat hij graag met mijn vrouw verder zou willen gaan ik kreeg dit te horen na het eerste dag kerst diner toen mijn vrouw licht beschonken in de auto zat ze vertelde mij dat ze een aanzoek had gehad van een gespierde man en dat de liefde zoals zij die voor mij heeft vervlogen is

ik zit helemaal in de put en weet echt geen uitweg meer heb haar belooft hem er niet mee te confronteren maar toch blijf ik met twijfels zitten

waarom vraagt hij dat aan mijn vrouw en hoe zeker is het dat hij echt aan het schijden is en niet gewoon een verhaal verzint om mijn huwelijk kapot te maken en zelf aan zijn gerief te komen

ik had het idee dat ons huwelijk voor ewig was maar twijfel nu vooral hieraan

ook speel ik met de gedachten om hem is flink op zijn falie te geven ondanks dat ik haar heb beloofd dit niet te doen

wat moet ik nou

ik zie geen uitwegen meer en ben dan ook op zoek naar mensen die hier misschien een oplossing voor kunnen aan dragen
Goh,.... die man kent je vrouw amper en dan doet hij haar een aanzoek? Wat denk je zelf? Zouden die twee elkaar niet iets beter kennen dan jij nu denkt? Huwelijksaanzoeken komen meestal niet in een opwelling, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Geloof er geen zak van.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Raar verhaal.
Over beschonken toestanden gesproken...
quote:stapjes schreef op 26 december 2010 @ 22:29:

ook speel ik met de gedachten om hem is flink op zijn falie te geven ondanks dat ik haar heb beloofd dit niet te doen

wat moet ik nou

ik zie geen uitwegen meer en ben dan ook op zoek naar mensen die hier misschien een oplossing voor kunnen aan dragenEen Joegoslaaf?
Ik denk dat je vrouw het wel gezellig heeft gehad met papa van vriendinnetje van je dochter.

Trek je conclusies en neem een beslissing.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 december 2010 @ 22:31:

Goh,.... die man kent je vrouw amper en dan doet hij haar een aanzoek? Wat denk je zelf? Zouden die twee elkaar niet iets beter kennen dan jij nu denkt? Huwelijksaanzoeken komen meestal niet in een opwelling, hoor.

Bij jou niet? Sinds mijn dochter op school zit krijg ik het ene aanzoek na het andere...

Max, is dit echt het hele verhaal? Ik vind het vrij bizar.
Sterk verhaal ,hij is nog in scheiding en heeft al een aanzoek bij jouw vrouw gedaan.
Dat 'gespierd' is ook een raaaaarre toevoeging. Come on, Max, vertel het verhaal opnieuw en nu met alles erop en eraan.
volledige verhaal naar waarheid vertel ik dit anders zet je zoiets toch niet op z'n forum
Max, misschien kun je er hier en daar een punt of komma ingooien, dat maakt het iets leesbaarder. De manier waarop je het nu schrijft zorgt niet echt dat het serieus genomen wordt.
quote:stapjes schreef op 26 december 2010 @ 22:43:

volledige verhaal naar waarheid vertel ik dit anders zet je zoiets toch niet op z'n forumPrecies! Je gaat hier toch geen sterke verhalen ophangen?!

volledige verhaal naar waarheid vertel ik dit anders zet je zoiets toch niet op z'n forumPrecies! Je gaat hier toch geen sterke verhalen ophangen?!

volledige verhaal naar waarheid vertel ik dit anders zet je zoiets toch niet op z'n forum

Je wil niet weten wat er allemaal voor onzin op een forum word gegooid.

Anyway... je vrouw kent hem vast al wel wat langer.

Ze heeft zelfs gezegd dat ze niet weet wat ze voor je voelt? Trek je conclusies.
Ah know`t, tha shunt

Nou, heb je even?

Je zou de eerste niet zijn. En ook de laatste niet......
Blijf vooral ademhalen Max. Adem in-adem uit......
@Stapjes, wou je nou beweren dat je vrouw niet allang heeft gezoend ( of meer ) met die gespierde Harry en dat hij zo out of the blue haar ten huwelijk vroeg, zonder dat ze elkaar ooit hun liefde hadden verklaard?

Dat lijkt mij nou namelijk heel erg stug.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Was de man wellicht loos aan het flirten en deed dat jouw vrouw reflecteren?

Dus dat zij niet per se samen iets spannends opbouwen, maar hij flirt wat, en dat zet haar aan tot denken? "Onze liefde is ook niet meer wat het geweest is. Schenk je mijn glas nog even bij?"
vreemd verhaal hoor.
Nou, ik hoop straks nog wel even serieus genomen te worden hoor. Op de valreep van kerst.
Wat vertelde jouw vrouw precies over deze man? Wat zei ze tegen jou?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Is dit banana split ofzo?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Gossamme zeg, fake of niet, gebruik eens punten, komma's en hoofdletters man!
Ja, dat vind ik echt.
(In het kader van 'voordeel van de twijfel')

Je schrijft 'ik zit helemaal in de put en weet echt geen uitweg meer heb haar belooft hem er niet mee te confronteren maar toch blijf ik met twijfels zitten'

Ik zou hem er wel mee confronteren. Lijkt me eerlijk gezegd ook een logische actie in deze situatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven