Idee kado ouders 40 jaar huwelijk?

18-01-2010 08:11 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een leuk idee mijn ouders zijn dit jaar 40 jaar getrouwd ! En daarom willen we graag iets voor hun geven/doen.

Een paar dagen weg hebben ze al een keer gehad, en dat is nu ook wat moeilijker, dus heeft iemand een leuk idee?
Naar Andre Rieu op het Vrijthof in Maastricht!
Een fotoreportage van alle kinderen en kleinkinderen (als die er zijn). Dat geven we mijn ouders die in oktober 40 jaar getrouwd zijn en hebben mijn schoonouders vorig jaar gehad.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Idd is een mooi ingelijste foto ook het eerste wat bij mij op kwam (hebben wij zelf ook gedaan voor mijn ouders en viel erg in de smaak). Verder misschien een uitgebreide high tea of dinertje met familie (en evt. een paar goede vrienden van je ouders) organiseren? Veel plezier in ieder geval!

Oh ja, wij hadden ook nog een soort van feestgidsje in elkaar gedraaid met wist-je-datjes, (trouw)foto's van mijn ouders van vroeger (ingescand), foto's van de (klein)kinderen van vroeger en van nu, lieve gedichtjes, liedjes, tekeningen van de kleinkinderen etc. Dit alles geprint op mooi papier en laten inbinden bij de copyshop. Vonden ze ook een superleuk kado.
Wij hebben een trouwfoto ingescand, en toen op canvas laten afdrukken.
Een arrangement bij 'n restaurant met michelensterren.
Een mooi kunstobject wat ze kunnen neerzetten/ophangen. Iets in de stijl van hun woning,iets symbolisch of iets wat ze gewoon erg mooi vinden. Zodat ze er iedere keer wanneer ze ernaar kijken (en dat is natuurlijks meerdere malen per dag) eraan herinnerd worden dat dít jullie kado was voor hun 40-jarig huwelijk.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Mijn vader en broers en zussen hadden samen aan hun ouders met hun 65 jarige huwelijk een beeld gegeven met 4 mensen op een rij met iets in hun handen (ik weet niet precies wat) maar de gedachte erachter was dat die mensen de 4 kinderen waren die ze hebben gekregen.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
quote:Juultje schreef op 18 januari 2010 @ 08:31:

Een fotoreportage van alle kinderen en kleinkinderen (als die er zijn). Dat geven we mijn ouders die in oktober 40 jaar getrouwd zijn en hebben mijn schoonouders vorig jaar gehad.Yep, hebben wij onze ouders 2 weken geleden voor hun 40 jarig huwelijk gegeven. Ze waren er erg blij mee.
Voor het 30-jarig huwelijk van mijn ouders heb ik iedereen van de familie een kaart laten schrijven met daarop een herinnering/ gelukswens aan mijn ouders. Die heb ik in een fotoboek geplakt samen met foto's van vroeger en nu.

Een mooi kado waar ze nog regelmatig in kijken!
Wij hebben mijn ouders een rondvlucht gegeven in zo'n klein vliegtuigje. De vlucht ging over de plaats waar ze nu wonen en over de dorpen waar ze zijn opgegroeid. Ze vonden het helemaal leuk!
Een ballonvaart!
- Dagje Keukenhof in het voorjaar met de hele familie

- een kok aan huis voor een avond

- een mand met heel veel lekkers en leuke dingen

- een film/soap maken met de hele familie (kan in hilversum, effe googelen)
Only dead fish go with the flow
Goh wat een leuke tips allemaal, ik ga er 3 voorleggen, een geschilderde versie van hun trouwfoto, foto`s van de kleinkinderen en een ballonvaart, ik ben benieuwd wat de rest ervan vindt.

Dank jullie wel voor het meedenken !
*Een avondje theater in Schevingen en dan een overnachting erbij.

*Met z'n allen naar Disney Parijs.

*Een dagje Amsterdam met rondvaart etc.

*Een uitgebreid ontbijt samen bij hen thuis, verzorgd door de kinderen.

*Een dagje welness in Thermen2000 of iets dergelijk, lekker samen ontspannen.
Wij hebben ze een zelf gefreubelde bon kado gedaan voor een overtocht naar engeland (boot) daar wilden ze nog graag een keer gaan kamperen.
quote:flatscreen schreef op 18 januari 2010 @ 10:35:

*Een avondje theater in Schevingen en dan een overnachting erbij.

*Met z'n allen naar Disney Parijs.

*Een dagje Amsterdam met rondvaart etc.

*Een uitgebreid ontbijt samen bij hen thuis, verzorgd door de kinderen.

*Een dagje welness in Thermen2000 of iets dergelijk, lekker samen ontspannen.Disneyland werkelijk NIET te betalen lijkt het wel. Dat is echt schandalig duur.
Tis inderdaad duur maar ieder gezin zou dan voor zichzelf kunnen betalen( als er broers en zussen zijn) en kids zijn nog steeds gratis tot 11 geloof ik.

Voor de ouders deel je dan. De david Crocker range is dan wel gezellig om met z'n allen in te verblijven, hotels zijn inderdaad erg duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven