IJskoningin meldt zich - kleffe vriend digitaal

23-07-2017 10:49 1308 berichten
:heart:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-07-2017 18:26
Reden: op verwijderd; maatregelen genomen
97.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Miss_Fit schreef:
23-07-2017 11:05
Hahaha RUN ELEIN RUNNNN zo voel ik me soms ook maar ipv daarvan leg ik gewoon even de telefoon weg

Ja, hij is jaloers aangelegd. Temperamentvol, liefdevol. Maar ook dat stukje 'controle' waar ik niet tegen kan
Ik krijg het ook wel te horen als ik wel online ben geweest op FB en hem niet gelijk terugapp :wtf: give me a break

Het rottige aan alles is dat ik aan mezelf begin te twijfelen. "Ja, waarom app ik hem dan ook niet gelijk terug? Ik hou toch van hem"

Ik ben nu een half jaartje met hem trouwens
Ja, waarom app je niet gelijk terug?? Omdat je soms gewoon even iets anders aan het doen bent?

Korte metten mee maken hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben daar heel makkelijk in. Ik app/sms/bel/etc wanneer ik daar zin in heb. Dus hij mag gerust appjes sturen, maar als dat te vaak is voor mijn gevoel stel ik het zo in dat ik geen melding krijg als hij iets stuurt, dan heb ik er ook geen last van.
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
23-07-2017 11:31
Je controleert haar wel want als ze niet gelijk reageert bel je. Echt, tenzij noodgeval, vind ik dit zeer onwenselijk gedrag. Mensen kunnen ook even vijf minuten met andere dingen bezig zijn. Zoals werken bijvoorbeeld. Met even contact is niks mis en ik app (vroeger dan) partner, familie en vrienden ook wanneer ze appen zo snel mogelijk terug en vind het fijn als het andersom ook zo is. Maar als ik even druk ben met plafond staren vind ik het heel onwenselijk dat je me dan belt want ik reageer al vijf min niet.
Zo erg is het nog niet, ik app haar ongeveer 3 keer per dag, en tijdens het schaften bel ik haar even, maar als ik zie dat ze niet reageert op mijn appjes maak ik me zorgen. Ze kan wel van de trap gevallen zijn oid.
Vooral zorgelijk dat jij jezelf ijskonijn noemt terwijl je gewoon volstrekt normale signalen voelt dat het niet oké en niet fijn is zoals hij doet. Luister naar die signalen in plaats van aan jezelf te twijfelen of jezelf neer te halen als 'ijskonijn'.

Je voelt en ziet het goed! Je onderbuikgevoel klopt hoor! De man klinkt als een controlfreak. Alsiemand de juiste persoon is voor jou dan ga je niet aan jezelf twijfelen maar voel je je juist zeker over jezelf.
Q
anoniem_333809 wijzigde dit bericht op 10-10-2017 10:48
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hopjesvla77 schreef:
23-07-2017 11:35
Zo erg is het nog niet, ik app haar ongeveer 3 keer per dag, en tijdens het schaften bel ik haar even, maar als ik zie dat ze niet reageert op mijn appjes maak ik me zorgen. Ze kan wel van de trap gevallen zijn oid.
Raar, je denkt dus dat als ze onderaan de trap wel je telefoontje kan aannemen maar niet dat ze om hulp kan bellen. Je houdt alleen jezelf voor de gek, dit is controle willen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hoe reageert hij als je zegt je hier niet prettig bij te voelen?
Dat:"Als we samen zijn is alles world peace en liefde" geloof ik niks van. Ga maar eens 's avonds als jullie in een café zijn met een man een praatje maken. Of vertel eens dat je met een mannelijke collega gaat lunchen. Ben heel benieuwd of het dan nog worldpeace is.
Alle reacties Link kopieren
Hopjesvla77 schreef:
23-07-2017 11:35
Zo erg is het nog niet, ik app haar ongeveer 3 keer per dag, en tijdens het schaften bel ik haar even, maar als ik zie dat ze niet reageert op mijn appjes maak ik me zorgen. Ze kan wel van de trap gevallen zijn oid.
Doe je dat ook met je dochter? App je die ook geregeld? Zij kan ook van de trap zijn gevallen natuurlijk.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Miss_Fit schreef:
23-07-2017 11:05
Hahaha RUN ELEIN RUNNNN zo voel ik me soms ook maar ipv daarvan leg ik gewoon even de telefoon weg

Ja, hij is jaloers aangelegd. Temperamentvol, liefdevol. Maar ook dat stukje 'controle' waar ik niet tegen kan
Ik krijg het ook wel te horen als ik wel online ben geweest op FB en hem niet gelijk terugapp :wtf: give me a break

Het rottige aan alles is dat ik aan mezelf begin te twijfelen. "Ja, waarom app ik hem dan ook niet gelijk terug? Ik hou toch van hem"

Ik ben nu een half jaartje met hem trouwens
zijn manier van doen begint dus al vruchten af te werpen...
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat ben ik ont-zet-tend blij dat mijn vriend dit gedrag niet vertoont, dan zou ik heel hard gillend wegrennen!!

Brrrrrr.....
Alle reacties Link kopieren
Miss_Fit schreef:
23-07-2017 11:05
Hahaha RUN ELEIN RUNNNN zo voel ik me soms ook maar ipv daarvan leg ik gewoon even de telefoon weg

Ja, hij is jaloers aangelegd. Temperamentvol, liefdevol. Maar ook dat stukje 'controle' waar ik niet tegen kan
Ik krijg het ook wel te horen als ik wel online ben geweest op FB en hem niet gelijk terugapp :wtf: give me a break

Het rottige aan alles is dat ik aan mezelf begin te twijfelen. "Ja, waarom app ik hem dan ook niet gelijk terug? Ik hou toch van hem"

Ik ben nu een half jaartje met hem trouwens
Als je nog maar zo kort samen bent, laat je je beste zelf nog zien. Wacht maar hoe het loopt na een jaar, als men zijn ware zelf toont.

Zijn gedrag nu is een indicatie van hoe jaloers, controlerend en onzeker hij eigenlijk is.

En als je na verloop van tijd toch een punt erachter zet, hou er dan rekening mee dat hij je nog een tijd lang zal lastig vallen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik werk stuur ik altijd een berichtje als ik weg rij. Dan weet hij dat hij aan het eten kan beginnen. Als ik thuis kom kan ik zo aanschuiven. Dat is eigenlijk het enige wat wij onder werktijd delen.
Alle reacties Link kopieren
Hopjesvla77 schreef:
23-07-2017 11:26
Ik controleer haar niet, ik vind het gewoon fijn om even contact te hebben.
Je hebt een "shotje aandacht" nodig door verlangen omdat je verliefd bent. :lol:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
.
anoniem_64ce790acb325 wijzigde dit bericht op 28-07-2017 14:53
99.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik zou daar hysterisch van worden. Mijn man en ik appen soms als we daar zin in hebben. Ik reageer, hij trouwens ook, wanneer we dat willen. Bellen doen we nooit, dan moet er echt iets zijn. Nee, dat kleffe gedoe de hele dag door...bah. Ik moet ook nog werken, hè.
Het krijgt inderdaad al snel iets controlerends en obsessiefs. Ik zou er niet tegen kunnen.
.
anoniem_64ce790acb325 wijzigde dit bericht op 28-07-2017 14:53
99.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jezelf onafhankelijk noemen maar je kan nog niet naar de plee zonder zijn instemming.... pfff waar jij zin in hebt. Met zo n partner heb je geen vijanden meer nodig. Dan ben je beter af in je eentje
I learned long ago, never to wrestle with a pig. You get dirty, and besides, the pig likes it. Bernard Shaw
Alle reacties Link kopieren
Wow! Run! Echt, dit hoort niet in een relatie... Dit is zo fout, dat voorbeeld in de fitness geeft het al aan... Jij staat helemaal niet op je strepen, anders was je al lang weg...
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt heel veel ruimte nodig?

Als wij een week weg zijn is er misschien 1x contact, en wij hebben notabene een kind samen!
Alle reacties Link kopieren
Miss_Fit schreef:
23-07-2017 12:10
Haha nou, dat hoef ik inderdaad absoluut niet te proberen... In de gym kwam ik een jongen tegen die ik al jaren ken, maar vriendlief herkende hem niet direct van een afstand. Ik was ook notabene even naar het toilet gegaan zonder het hem te melden. Nou, hij heeft me een half uur niet aangekeken omdat hij te boos was.

Dit gedrag benauwt me, ik krijg letterlijk het gevoel alsof mijn keel wordt dichtgedrukt. Soms moet ik er om huilen, maar daar wil ik niet aan toegeven want HET IS NIET MIJN SCHULD. En als ik ga huilen voelt het alsof ik me wél schuldig voel.

Trust me lieve mensen, ik sta ook behoorlijk goed op mijn strepen, en laat me absoluut niet overhalen om de wat afhankelijke vrouw uit te hangen. Heb daar totaal geen zin in, en dan heeft hij aan mij ook een verkeerde.

Wat ik wel wil doen is hier met hem over blijven praten (want hier zijn ook vele gesprekken over gevoerd) en hem stapje bij beetje blijven helpen om me wat meer ruimte te geven. Hij doet zijn best, dat zie ik wel. Zou ook fijn zijn als het wat langer dan een dag duurde, maargoed we zijn in den beginnen van de relatie
Precies, het is een beginnende relatie, je kunt er nu nog relatief makkelijk uitstappen. Geloof mij, een slecht begin is het halve werk. En hoezo moet jij hem "helpen"? Dat klinkt ook al niet goed, want dan kom je al in iets scheefs terecht waarin hij het moeilijk heeft en jij daarom maar z'n bullshit pikt en de lieverd probeert te helpen... :blabla: Het klinkt gewoon niet gezond en ik gok dat dat alleen maar erger gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Miss_Fit schreef:
23-07-2017 12:10



Wat ik wel wil doen is hier met hem over blijven praten (want hier zijn ook vele gesprekken over gevoerd) en hem stapje bij beetje blijven helpen om me wat meer ruimte te geven. Hij doet zijn best, dat zie ik wel. Zou ook fijn zijn als het wat langer dan een dag duurde, maargoed we zijn in den beginnen van de relatie
Ah, we hebben hier met een Florence Nightingale te maken. Met jouw hulp zal hij vast veranderen in een lieve man. Met jouw geduld, inzet en aanpassingsvermogen zal hij immers de man worden die hij bij niemand anders kan zijn. Alleen met jouw hulp kan het wel.

Ondertussen blijf je lekker in een relatie waarbij je het gevoel hebt dat je keel wordt dichtgedrukt. Want he, hij gaat vast veranderen.

Voor de goede orde, als iemand boos op je wordt omdat je niet hebt gemeld dat je naar de wc ging is de enige logische reactie om hem keihard in zijn gezicht uit te lachen.
mariejan wijzigde dit bericht op 23-07-2017 12:25
Reden: Typo
0.15% gewijzigd
.
anoniem_64ce790acb325 wijzigde dit bericht op 28-07-2017 14:54
99.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Toen ik erg verliefd was kon ik dat wel hebben dat kleffe. Echt door de verliefdheid. Een toestand van het brein waarbij de normale gedachtengang weg is.
En nu....als ik met een aankomende? date chat en ik krijg elke ochtend een kopje koffie met goedemorgen of een paar van die mondjes op de whatsapp of meer van dat kleffe gedoe dan neem ik afstand. Zoals nu ook. Zit je pas samen op whatsapp, nog nooit gezien en dan begint 'het'. Ik wil dan al niet meer. Veel te snel dat kleffe gedoe. Dat duwt een mens weg. Pf!

TO zoals bij jou herken ik het niet.
Ook dat kan natuurlijk.
Wel in het echt, niet digitaal.
Leuk dat jullie zo verliefd zijn! :flirting:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Miss_Fit schreef:
23-07-2017 12:10
Haha nou, dat hoef ik inderdaad absoluut niet te proberen... In de gym kwam ik een jongen tegen die ik al jaren ken, maar vriendlief herkende hem niet direct van een afstand. Ik was ook notabene even naar het toilet gegaan zonder het hem te melden. Nou, hij heeft me een half uur niet aangekeken omdat hij te boos was.

Dit gedrag benauwt me, ik krijg letterlijk het gevoel alsof mijn keel wordt dichtgedrukt. Soms moet ik er om huilen, maar daar wil ik niet aan toegeven want HET IS NIET MIJN SCHULD. En als ik ga huilen voelt het alsof ik me wél schuldig voel.

Trust me lieve mensen, ik sta ook behoorlijk goed op mijn strepen, en laat me absoluut niet overhalen om de wat afhankelijke vrouw uit te hangen. Heb daar totaal geen zin in, en dan heeft hij aan mij ook een verkeerde.

Wat ik wel wil doen is hier met hem over blijven praten (want hier zijn ook vele gesprekken over gevoerd) en hem stapje bij beetje blijven helpen om me wat meer ruimte te geven. Hij doet zijn best, dat zie ik wel. Zou ook fijn zijn als het wat langer dan een dag duurde, maargoed we zijn in den beginnen van de relatie
Wat is er in godsnaam fijn aan deze relatie?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven