Ik begrijp hier helemaal niks van
maandag 21 oktober 2019 om 10:56
Goedemorgen Viva-ers,
Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.
Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.
Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.
Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.
Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.
Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.
Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.
Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.
Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:25
8.85% gewijzigd
woensdag 23 oktober 2019 om 08:59
Wat ontzettend naar voor jeJansen82 schreef: ↑23-10-2019 07:33Goedemorgen allemaal en met name TO,
Het lijkt wel of ik mijn verhaal lees, dus ik voel erg met je mee.
Ik was 6 maanden aan het daten. Hij heeft verleden maand zelfs m’n kinderen ontmoet, me opgehaald van Schiphol en een vriendin ontmoet en nu noppes nada meer.
Ben er echt naar van. Aankomend weekend zouden we een weekend weg gaan. Deze heb ik eergisteren maar geannuleerd. Weet zeker dat ik me aankomend weekend rot voel. Goddank slepen vriendinnen me er doorheen.
Iemand negeren is gewoon niet ok en echt heel erg kwetsend.
Sterkte, ik hoop voor jou dat hij met een plausibele reden komt. Voor mezelf heb ik dat opgegeven en probeer het los te laten. We verdienen beter dan dit (gewoon blijven herhalen dan geloven we het vanzelf een keer).
Dikke knuffel

Sommige mannen kunnen echt gemeen zijn.

woensdag 23 oktober 2019 om 09:11
Serieus, geblokkeerd? Wauw wat een nare vent. Echt rot voor je TO.
Zoiets verdient niemand. Ga niet aan jezelf twijfelen hoor! Je hebt niks verkeerd gedaan.
Persoonlijk denk ik dat Tinder ook geen prettig date medium is. Zelf ook jaren via Tinder gedate, altijd leuke dates gehad, maar wel mannen die niet al te serieus zijn. Of dat als het te heet onder hun voeten werd ze weg rennen. Wel altijd netjes, nooit genegeerd of geghost, maar toch.
Als ik iemand irl tegenkom of op een betaalde site, zijn dates veel serieuzer en echter voor mijn gevoel.
En uiteraard zijn zat voorbeelden van mensen die liefde hebben gevonden via Tinder, maar ik denk toch dat het grootste gros niet al te serieus is.
woensdag 23 oktober 2019 om 09:13
Iedereen is weer lekker veroordelend.
Wat dit betreft ben ik lichtelijk ervaringsdeskundige. Meestal waren die kerels na 2 of 3 dates (en dan ging het meestal om seks) klaar maar vonden ze het ook teveel moeite om iets te laten horen. Het is áltijd rot. En ik ben net als jij ook niet claimerig, relaxt, vooral omdat het toen ook alleen om seks ging. Dus snap ik helemáál niet waarom je dan niet simpel kunt zeggen: was leuk, doei he.
Ook zo'n situatie als jij gehad, 6 dates en na een paar werd het steeds serieuzer, goede klik ook, ik was geweldig, hij vond me zo lief etc. En toen ineens complete stilte. Uiteindelijk (na 3x soort van vragen wat er was en een week tijd) heb ik een bericht gestuurd met: joh, als je me niet meer wil zien, zeg dat dan gewoon.
Nooit meer iets gehoord.
Advies is dus om nog één keer te appen (of bellen, privé, misschien neemt hij dan wel op) met de vraag wat er aan de hand is, want je vond het erg gezellig dus de stilte is een beetje gek.. Als hij je niet meer hoeft te zien, ook prima maar zeg dat dan gewoon.
Zo hou je de eer aan jezelf maar heb je wel navraag gedaan. En als je dan niets hoort is de boodschap pijnlijk, maar wel duidelijk. Ik ben er altijd weer overheen gekomen en heb nu al 1 jaar en 3 maanden een relatie. Soms moet je dingen gewoon op zijn beloop laten en wachten op iets beters!
Ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt!
Wat dit betreft ben ik lichtelijk ervaringsdeskundige. Meestal waren die kerels na 2 of 3 dates (en dan ging het meestal om seks) klaar maar vonden ze het ook teveel moeite om iets te laten horen. Het is áltijd rot. En ik ben net als jij ook niet claimerig, relaxt, vooral omdat het toen ook alleen om seks ging. Dus snap ik helemáál niet waarom je dan niet simpel kunt zeggen: was leuk, doei he.
Ook zo'n situatie als jij gehad, 6 dates en na een paar werd het steeds serieuzer, goede klik ook, ik was geweldig, hij vond me zo lief etc. En toen ineens complete stilte. Uiteindelijk (na 3x soort van vragen wat er was en een week tijd) heb ik een bericht gestuurd met: joh, als je me niet meer wil zien, zeg dat dan gewoon.
Nooit meer iets gehoord.
Advies is dus om nog één keer te appen (of bellen, privé, misschien neemt hij dan wel op) met de vraag wat er aan de hand is, want je vond het erg gezellig dus de stilte is een beetje gek.. Als hij je niet meer hoeft te zien, ook prima maar zeg dat dan gewoon.
Zo hou je de eer aan jezelf maar heb je wel navraag gedaan. En als je dan niets hoort is de boodschap pijnlijk, maar wel duidelijk. Ik ben er altijd weer overheen gekomen en heb nu al 1 jaar en 3 maanden een relatie. Soms moet je dingen gewoon op zijn beloop laten en wachten op iets beters!
Ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt!
woensdag 23 oktober 2019 om 09:17
Ook vaak meegemaakt in het verleden dat mannen maar gingen negeren. En zelfs 1 die mij een halfjaar genegeerd had toen ik hem op een verjaardag tegen kwam. (ik ben niet een halfjaar lang blijven proberen te contacteren hoor. na 2 of 3 x contact maken en geen reactie is het voor mij wel klaar) Hij toonde wederom interesse en had een smoes over dat hij het zo druk had destijds. Helaas trapte ik er wéér in, en wéér flikte ie mij hetzelfde. Zo laf! Zeg gewoon eerlijk dat je geen interesse meer hebt, dan heb je duidelijkheid en is het klaar. En dat was dan al een man van 37, zou je denken dat ze dan wel de ballen hebben.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
woensdag 23 oktober 2019 om 09:17

woensdag 23 oktober 2019 om 09:23
Hoe hij het ‘afhandelt’ is hoe dan ook erg onbeschoft. Maar als ik je verhaal lees dan leek het er ook echt niet op dat het richting een relatie zou gaan. Er werd niets opgebouwd. Het was elkaar sporadisch zien en spreken en niet meer dan dat. En dat maanden lang. Na een paar maanden was hij daar waarschijnlijk op uitgekeken. Was de lol er voor hem vanaf en is hij verder gaan kijken. En dan is dit blijkbaar zo’n hork die laf is. Maar die vraag over seks met je ex gaf dat eigenlijk ook al aan. Na die vraag had je al keihard moeten wegrennen. Wat een bizarre vraag en wat een afknapper als iemand dat vraagt.LuckyLud schreef: ↑23-10-2019 00:21Dat was ook niet mijn intentie. Gewoon beginnen met casual daten en zien hoe dat loopt.
Maar al zou het alleen voor seks zijn vinden jullie het dan alsnog niet kunnen dat hij ineens negeert?
Hij vroeg trouwens afgelopen weekend wel of ik vaak seks had met mijn ex toen we een relatie hadden. Ik heb daar eerlijk antwoord op gegeven. Misschien zit dat hem dwars, maar hij begon er zelf over.
woensdag 23 oktober 2019 om 09:27
Jemig wat triest zeg. De manier waarop maakt het gewoon nog veel naarder. Als iemand je met respect behandeld en gewoon aangeeft dat er geen relatie inzit, is dat ook niet leuk en ben je misschien gekwetst of heb je liefdesverdriet, maar dan hoef je niet boos te zijn op iemand. Deze actie is echt ronduit lullig. Ik snap niet hoe mensen zo kunnen zijn en dit OK vinden van zichzelf. Hoop dat het hem zelf ook eens overkomt dat iemand hem op deze manier behandeld.
woensdag 23 oktober 2019 om 09:33
Dit is toch helemaal suf? Hij kan je dus gewoon tegenkomen? Hoe dacht hij zich dan te gedragen? Ik zou je niet verbergen of hem ontwijken, laat hem zich maar lekker ongemakkelijk voelen als hij jou ziet. Kijk hem maar echt aan met een wenkbrauw opgetrokken. En flirt erop los met andere mannen.
Ik zou me zelf kapot schamen als ik mijn scharrel zomaar blokkeer, en hem daarna ineens tegenkom. Ik hoop hij ook.
woensdag 23 oktober 2019 om 09:39
Ik zou echt zin hebben om dit recht in zijn gezicht te zeggen als ik hem zou zien (als ik TO was).
Gewoon iets van: kinderachtig hoor, om me te blokkeren.
woensdag 23 oktober 2019 om 09:43
Hij gaat iedere week uit in een bar waar ik zelf ook regelmatig kom. Al is het daar vrij groot binnen dus hoeven elkaar niet perse tegen te komen.appelientjex schreef: ↑23-10-2019 09:33Dit is toch helemaal suf? Hij kan je dus gewoon tegenkomen? Hoe dacht hij zich dan te gedragen? Ik zou je niet verbergen of hem ontwijken, laat hem zich maar lekker ongemakkelijk voelen als hij jou ziet. Kijk hem maar echt aan met een wenkbrauw opgetrokken. En flirt erop los met andere mannen.
Ik zou me zelf kapot schamen als ik mijn scharrel zomaar blokkeer, en hem daarna ineens tegenkom. Ik hoop hij ook.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:44
6.08% gewijzigd
woensdag 23 oktober 2019 om 09:44
Ik heb meer zin om een glas wijn in z’n gezicht te gooien. Maar dat is misschien overdreven én zonde van de wijn.appelientjex schreef: ↑23-10-2019 09:39Ik zou echt zin hebben om dit recht in zijn gezicht te zeggen als ik hem zou zien (als ik TO was).
Gewoon iets van: kinderachtig hoor, om me te blokkeren.![]()
woensdag 23 oktober 2019 om 09:56
Over die sexvraag ben ik het helemaal met je eens.Hatchi schreef: ↑23-10-2019 09:23Hoe hij het ‘afhandelt’ is hoe dan ook erg onbeschoft. Maar als ik je verhaal lees dan leek het er ook echt niet op dat het richting een relatie zou gaan. Er werd niets opgebouwd. Het was elkaar sporadisch zien en spreken en niet meer dan dat. En dat maanden lang. Na een paar maanden was hij daar waarschijnlijk op uitgekeken. Was de lol er voor hem vanaf en is hij verder gaan kijken. En dan is dit blijkbaar zo’n hork die laf is. Maar die vraag over seks met je ex gaf dat eigenlijk ook al aan. Na die vraag had je al keihard moeten wegrennen. Wat een bizarre vraag en wat een afknapper als iemand dat vraagt.
Maar elkaar twee keer per week zien vind ik niet elkaar sporadisch zien. Ik zou gek worden als je elkaar al gelijk zoveel ziet, maar goed ik was dan ook al jaren alleen...
Waarschijnlijk vind je mijn relatie dan ook niks waard. Ik zie mn vriend eens per week en we slapen misschien eens per maand samen. En we gaan samen op vakantie...
maar dat is echt een serieuze en liefdevolle relatie. We wonen alleen niet bij elkaar om de hoek en ik heb nog een jong kindje in huis lopen. En hij heeft een hele drukke baan waarbij hij niet ineens minder kan gaan werken.
De begin dates waren eens per twee weken. En zo hebben we het opgebouwd...
Dat dit voor jou niet de manier zou zijn betekend niet dat het voor anderen niet kan.
De date van to is gewoon een lafbek. Zeker nu hij haar geblokt heeft.
Oh en TO ik zou maar een rood wijntje bestellen of iets anders met kleur en heel veel suiker... dat plakt zo lekker

woensdag 23 oktober 2019 om 10:01
Ik denk dat dit vrij weinig zin heeft. De boodschap is duidelijk en nu wil ik de eer aan mezelf houden.Sunshine19 schreef: ↑23-10-2019 09:46Kan je hem nog wel (geheim!!!) bellen? Dan zou ik dit nog wel doen om het af te sluiten..
Of zoals iemand hiervoor al zei mochten er nog iets van spullen van hem bij je liggen deze langsbrengen en vragen wat er aan en hand is..
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:43
12.89% gewijzigd

woensdag 23 oktober 2019 om 10:13
Hij mag best beseffen dat dit geen normale manier is om met mensen om te gaan. Dus zou het echt doen...
bedoel er is niet echt een andere manier...
En nu maar hopen dat hij iets lichts van kleur aanheeft

woensdag 23 oktober 2019 om 10:16
Waarom zou TO hem nog moeten bellen, appen of mailen, wat dan ook, als hij haar geblokkeerd heeft? De boodschap is duidelijk, hij wil geen contact meer (hoe laf en zielig de manier ook is). Waarom zou je hem dwingen op een antwoord, waarom zou je die nog willen van kennelijk zo’n sukkel? Echt hoor, hou de eer aan jezelf en negeer hem op jou beurt ook totaal. Als hij zo met jou omgaat, dan jij ook zo met hem. En ga zeker niet zitten smeken op een verklaring, een reden, dat is hij gewoon niet waard.
En mocht je hem tegenkomen het weekend hoef jij je zeker niet ongemakkelijk te voelen maar HIJ en niet jij.
En mocht je hem tegenkomen het weekend hoef jij je zeker niet ongemakkelijk te voelen maar HIJ en niet jij.