Ik begrijp hier helemaal niks van

21-10-2019 10:56 632 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Viva-ers,

Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.

Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.

Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.

Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.

Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:25
8.85% gewijzigd
Wat is er mis met BELLEN ipv dat ge-app?
Alle reacties Link kopieren
Elastiekje22 schreef:
21-10-2019 12:14
Stuur je zelf ook wel eens een spontaan appje? Of reageer je vooral op zijn appjes/vragen? In het laatste geval denkt hij misschien “eens kijken wat er gebeurt als ik het gesprek niet gaande hou”
Ja ik stuur ook uit mezelf spontaan appjes. Doe ik overigens wel met beperkte mate omdat ik hem niet het idee wil geven dat ik achter hem aan hol. Maar ik reageer zelf altijd op zijn appjes en hij laat mij wel eens vaker 'on read' en reageert dan wat later. Vind ik ook helemaal niet erg, maar nu blijft het langer stil dan gebruikelijk tijdens onze date periode.

@Leafs, daten is inderdaad een hoop gedoe en onzekerheid. Daar ben ik eigenlijk ook helemaal klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Hey, hoe was je zondag? Nog iets leuks gedaan?

Stuur gewoon een appje. Niet zo moeilijk doen.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Je weet toch dat op Tinder ook kerels zitten die gewoon even lekker willen scoren bij het zien van een aantrekkelijk plaatje? Niet rot bedoeld, maar ik krijg de indruk dat hij het wel weer gezien heeft en al een nieuw slachtoffer op Tinder heeft geselecteerd.
Alle reacties Link kopieren
LuckyLud schreef:
21-10-2019 12:08
Het was een antwoord waar hij nog verder op kon inhaken, maar niet deed. Vandaag is sowieso al een moeilijke dag voor me en hij weet ook waarom dus ik had eigenlijk wel een appje van hem verwacht.

Denk inderdaad dat ik vanavond iets stuur als ''Hoe was je dag?'' en dan maar afwacht. Meer kan ik niet doen.
“Meer” kan wel, je kunt voor jezelf bepalen waar je grens ligt.

Ik weet niet waarom vandaag moeilijk voor je is maar ik wens je alsnog een mooie dag met wat leuke momenten -naast de moeilijke.
Alle reacties Link kopieren
Puz_n_Boots schreef:
21-10-2019 12:59
Je weet toch dat op Tinder ook kerels zitten die gewoon even lekker willen scoren bij het zien van een aantrekkelijk plaatje? Niet rot bedoeld, maar ik krijg de indruk dat hij het wel weer gezien heeft en al een nieuw slachtoffer op Tinder heeft geselecteerd.
Ik snap je. Zo redeneer ik zelf nu ook. Maar na de eerste maand begon hij er zelf over dat hij het niet alleen voor de seks deed. Kan natuurlijk altijd gebeuren dat iemand op je is uitgekeken, maar zeg dat dan.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 14:03
7.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
21-10-2019 13:11
“Meer” kan wel , je kunt voor jezelf bepalen waar je grens ligt.

Ik weet niet waarom vandaag moeilijk voor je is maar ik wens je alsnog een mooie dag met wat leuke momenten -naast de moeilijke.
Wat dan? Als hij niet op mijn appjes reageert kan ik er verder weinig aan doen toch?
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 14:04
10.57% gewijzigd
LuckyLud schreef:
21-10-2019 13:13
Ik snap je. Zo redeneer ik zelf nu ook. Maar na de eerste maand begon hij er zelf over dat hij het niet alleen voor de seks deed. Kan natuurlijk altijd gebeuren dat iemand op je is uitgekeken, maar zeg dat dan. Hij heeft 3 oudere zussen dus verwacht wel van hem dat hij vrouwen met respect behandeld.
Dat mag je sowieso van mensen verwachten hoor, ongeacht of diegene zussen heeft.

En je verwacht vandaag juist iets omdat je een moeilijke dag hebt. Dat is een vrij hoge verwachting van een scharrel, vind ik. Mijn ervaring is sowieso dat mannen hier iets minder attent in zijn...
LuckyLud schreef:
21-10-2019 13:13
Ik snap je. Zo redeneer ik zelf nu ook. Maar na de eerste maand begon hij er zelf over dat hij het niet alleen voor de seks deed. Kan natuurlijk altijd gebeuren dat iemand op je is uitgekeken, maar zeg dat dan. Hij heeft 3 oudere zussen dus verwacht wel van hem dat hij vrouwen met respect behandeld.
Natuurlijk zei hij dat het niet alleen om de seks ging. Zoiets wil je horen. Daar ‘scoort’ iemand mee. Iemand die je kent van Tinder zal heus niet wedden op één paard. De kans is vrij groot dat jouw date ook anderen date. Misschien was hij dit weekend ook bij een andere dame en reageerde hij daarom niet.
Ik zou niet afwachten en zelf een leuk bericht sturen. Vraag of hij zin heeft om te komen eten. Als hij niet of koeltjes reageert dan weet je genoeg.
LuckyLud schreef:
21-10-2019 13:17
Wat dan? Als hij niet op mijn appjes reageert kan ik er verder weinig aan doen toch?

Dankjewel. Familieomstandigheid die gevoelig ligt. Hoop dat deze dag snel voorbij is.
Bellen!
Alle reacties Link kopieren
Hoezo hij laat je zitten? Jij appt toch ook niet? Waarom niet eigenlijk? Speel je een spelletje hard to get of zo?
Ook hier was hij erg van onder de indruk? Waarom in godesnaam?

Kan hij zelf geen eten maken of een ontbijt maken? Of heb je het zonder handen gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
21-10-2019 14:26
Hoezo hij laat je zitten? Jij appt toch ook niet? Waarom niet eigenlijk? Speel je een spelletje hard to get of zo?

Nee, ik heb hem wel geappt maar hij reageert niet terwijl hij dat normaal gesproken wel doet. Toch niet zo raar dat ik het gevoel heb genegeerd te worden?
Lucifer2018 schreef:
21-10-2019 14:31
Ook hier was hij erg van onder de indruk? Waarom in godesnaam?

Kan hij zelf geen eten maken of een ontbijt maken? Of heb je het zonder handen gemaakt?
Ik denk dat hij bij zijn andere scharrels niets meer te eten krijgt in de ochtend. Dan is zo’n gebakken ei natuurlijk best lekker.
Wel opvallend dat hij alleen maar ‘s avonds langskomt en dat hij na het ontbijt al pleite is. Er wordt overdag niets ondernomen? Het is tot nu toe een fuckbuddy?
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
21-10-2019 14:31
Ook hier was hij erg van onder de indruk? Waarom in godesnaam?

Kan hij zelf geen eten maken of een ontbijt maken? Of heb je het zonder handen gemaakt?
Omdat
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 14:05
16.06% gewijzigd
LuckyLud schreef:
21-10-2019 14:41
Nee, ik heb hem wel geappt maar hij reageert niet terwijl hij dat normaal gesproken wel doet. Toch niet zo raar dat ik het gevoel heb genegeerd te worden?
Je wordt inderdaad genegeerd. Maar je weet niet waarom. Het kan zijn dat het niets betekent, maar het kan ook zijn dat het voor hem klaar is. Stuur hem een luchtig bericht of bel hem.
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
21-10-2019 14:43
Ik denk dat hij bij zijn andere scharrels niets meer te eten krijgt in de ochtend. Dan is zo’n gebakken ei natuurlijk best lekker.
Wel opvallend dat hij alleen maar ‘s avonds langskomt en dat hij na het ontbijt al pleite is. Er wordt overdag niets ondernomen? Het is tot nu toe een fuckbuddy?
Zo zou je het wel kunnen stellen ja. We hebben een aantal keer laat in de middag afgesproken om samen te koken en zijn ook uiteten geweest, drankjes gedaan. Maar na het ontbijt scheiden we idd elkaars wegen weer.
Wat was jouw laatste bericht dan aan hem? Die reactie op de vraag?

Zo ja, dan vind ik niet dat je wordt genegeerd en blaas je het in mijn ogen nogal op door onzekerheid en zou ik gewoon een leuk appje sturen.

Zo nee, ga niet speculeren je maakt jezelf er helemaal gek mee. Bel hem! Wie weet heeft het compleet niks met jou te maken.
anoniem_63e725841dfb3 wijzigde dit bericht op 21-10-2019 14:51
6.18% gewijzigd
Maar ja wat ga je nu doen dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou op een gegeven moment wel duidelijkheid willen. Ik zou nu nog even afwachten, morgen of overmorgen nog een app sturen. En als hij daar niet op reageert, zou ik zelf direct zijn en vragen waarom hij ineens niks meer laat horen, of hij wil stoppen met daten. Ik zou niet tegen losse eindjes kunnen en duidelijkheid daarin willen.
Na 3 maanden daten mag je sowieso toch wel wat meer duidelijkheid krijgen? Je wilt toch niet eeuwig door blijven daten? Als je verliefd ben dan wil je daarin geen hard to get meer maar weten of dat wederzijds is. Weet je of hij nog met anderen date?
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
21-10-2019 14:52
Na 3 maanden daten mag je sowieso toch wel wat meer duidelijkheid krijgen? Je wilt toch niet eeuwig door blijven daten? Als je verliefd ben dan wil je daarin geen hard to get meer maar weten of dat wederzijds is. Weet je of hij nog met anderen date?
Ik heb geen idee. Dat soort gesprekken hebben we nog niet gehad. Ik vind het lastig om daar zelf over te beginnen, want ik weet zelf ook nog niet of ik iets serieus wil met deze jongen. Of wat ik überhaupt van hem wil. Ik vind het gewoon fijn om hem af en toe te zien en iets leuks te doen samen, maar of ik helemaal hoteldebotel ben? Denk het niet.

Zelf date ik in ieder geval niet met iemand anders. Zou niet weten waar ik de tijd en energie vandaan moet halen om er nog een date bij te hebben.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 14:06
14.12% gewijzigd
Ontwijk je nou bewust het advies hem te bellen ipv whatsappen?
forumfossiel schreef:
21-10-2019 11:09
Als je dagelijks bijan continu aan het appen bent ( wat voor verliefde mensen in een beginnende relatie niet ongewoon is), dan is meer dan een dag radiostilte relatief lang,

Tegelijkertijd is het wel zo kort dat de verklaring ook kan zijn dat zijn telefoon kapot of verloren is, maar ook dat ie toch niet single was en zijn vrouw zijn account heeft ontdekt, dat ie na het stappen bij een andere dame thuis is beland...

Laat je niet aanpraten dat je claimend of afhankelijk bent. Tegelijkertijd kun je nu niet heel veel anders dan afwachten. Stuur overmorgen nog een berichtje. Reageert ie daar ook niet op, dan ben ik bang dat t idd over is van zijn kant.
Ik sluit mij bij dit advies aan.
Met als uitzondering dat-indien hij geen contact meer zoekt na een paar dagen- ik zelf ook niets meer zou sturen. Nooit achter een man aanlopen.

Als jij niets meer zou horen van hem (omdat hij geen interesse meer heeft oid), dan is dat erg onvolwassen van hem en zegt vooral veel over hem. Lekker laten gaan dan en je focus verleggen naar iets anders.

En als je later wel ineens weer iets hoort, dan hem ook geen aandacht geven.
Als je na 3 maanden nog niet weet of je echt gevoelens voor iemand hebt dan is het toch sowieso al zowat niks? Ik heb nog nooit op die manier een relatie/dategebeuren gehad. Je vindt iemand leuk, je gaat daten en dan ben je toch na 1 of 2 keer al hoteldebotel of niet?

Als je dat na 3 maanden nog niet weet klinkt het mij in de oren als aanmodderen.
Alle reacties Link kopieren
Stuur gewoon een luchtig appje, waarom zou je daarmee willen wachten? Als je behoefte hebt aan contact, dan kun je die toch gewoon leggen? Waarom ben je bang dat hij denkt dat je “achter hem aanloopt”? En al zou hij dat denken, waarom is dat erg? Mag hij niet weten dat je hem leuk vindt ofzo?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven