Ik begrijp hier helemaal niks van

21-10-2019 10:56 632 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Viva-ers,

Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.

Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.

Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.

Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.

Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:25
8.85% gewijzigd
Anárion schreef:
21-10-2019 22:21
Waar heb jij gelezen dat ze een relatie heeft dan?

Je leest in alles dat dat is wat zij wil. Ze weet nog niet of wat ze hebben hoe ze dat moet noemen. Is nog niet
uitgesproken. En als ze 2 dagen niets hoort denkt ze dat het klaar is. Maar wat is er precies klaar dan?
En dat hij mompelde 'you are mine' zag ze ook als een hint.
Dus nee, dit is in ieder geval geen relatie en vraag mij af of dat het ook wel gaat worden. Zo te lezen is het puur scharrelen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ik snap jou wel! Ik ben ook met iemand van Tinder aan het kletsen. We appen de hele dag door over vanalles en nog wat en ik vind hem nu al heel erg leuk! Hij is erg geïnteresseerd en betrokken. Kan me voorstellen dat jij na 3 maanden (!) op zn minst verwacht dat een belangrijke dag voor jou wel wordt opgemerkt. Vind dat ook teleurstellend voor je. En 1,5 dag niks horen is gewoon kut. Ik kan het me ook niet voorstellen als je elkaar leuk vindt.

Mijn advies: app hem. Gewoon luchtig met goedemorgen! bijv.

Ook ik vind dat je behoorlijk afwachtend bent. Je mag hem best wel laten weten dat je hem leuk vindt hoor, als dat zo is. Zeker na 3 maanden! En exclusiviteit mag je ook zeker verwachten, maar daar moet je het wel over hebben. Wel face 2 face. Kun je gewoon vragen, niks mis mee! Maar, ik ben nogal vrij direct en vraag het gewoon: Date je nog met anderen of wat subtieler 'we daten nu al een tijdje en ik vroeg me af of jij al weet wat je graag zou willen met mij'

Mijn tindermatch weet dat al van mij en ik ook van hem. En wij 'kennen' elkaar een heeeeel stuk korter!
LuckyLud schreef:
21-10-2019 16:39
Maar hoe kan ik subtiel vragen of hij nog met anderen date/seks heeft? Ik vind dat moeilijk om daar als eerste over te beginnen. En dit zou ik sowieso face-to-face willen vragen, niet via de app.

En voor de rest: ik hou niet van bellen.
:wtf: Je doet het jezelf aan hoor,allemachtig.
Desperatewomen schreef:
21-10-2019 20:21
Ik vind kerels die meerdere vrouwen neuken in de zelfde week of tijdsduur wel heel raar en ergerlijk.
Zwijnen zijn het.
raindance schreef:
22-10-2019 09:31
Ik snap jou wel! Ik ben ook met iemand van Tinder aan het kletsen. We appen de hele dag door over vanalles en nog wat en ik vind hem nu al heel erg leuk! Hij is erg geïnteresseerd en betrokken. Kan me voorstellen dat jij na 3 maanden (!) op zn minst verwacht dat een belangrijke dag voor jou wel wordt opgemerkt. Vind dat ook teleurstellend voor je. En 1,5 dag niks horen is gewoon kut. Ik kan het me ook niet voorstellen als je elkaar leuk vindt.

Mijn advies: app hem. Gewoon luchtig met goedemorgen! bijv.

Ook ik vind dat je behoorlijk afwachtend bent. Je mag hem best wel laten weten dat je hem leuk vindt hoor, als dat zo is. Zeker na 3 maanden! En exclusiviteit mag je ook zeker verwachten, maar daar moet je het wel over hebben. Wel face 2 face. Kun je gewoon vragen, niks mis mee! Maar, ik ben nogal vrij direct en vraag het gewoon: Date je nog met anderen of wat subtieler 'we daten nu al een tijdje en ik vroeg me af of jij al weet wat je graag zou willen met mij'

Mijn tindermatch weet dat al van mij en ik ook van hem. En wij 'kennen' elkaar een heeeeel stuk korter!
Ze weet niet eens of ze hem wel zó leuk vindt, ze denkt van niet las ik net.
TO heb je nu inmiddels al iets gehoord?
:hug: nog voor je moeilijke dag, en wel lullig als hij je echt negeert.
raindance schreef:
22-10-2019 09:31
Date je nog met anderen of wat subtieler 'we daten nu al een tijdje en ik vroeg me af of jij al weet wat je graag zou willen met mij'
"Want zelf weet ik niet wat ik wil dus we doen wel gewoon wat jij wil?"
Schiet je niks mee op, dan hou je onzekerheid.
DillKarlings schreef:
21-10-2019 22:43
Dat ben ik met je eens, maar niet iedereen denkt er zo over. Voor mij werkt het zo, ik wil niet iemand laten ‘bungelen’ als ik al aanvoel dat het voor mij niet meer gaat worden. Maar een symptoom daarvan is wel dat ik niet meer zo snel of enthousiast reageer als daarvoor (en daarmee hoop dat zij het signaal oppikt). En ik weet heus dat dat ook niet heel netjes is, maar het is best lastig om direct te zijn. Ik ben benieuwd hoe het afloopt met TO.
Maar dat doe je toch niet pas na 3 maanden? Je weet toch al wel eerder of je iemand leuk vindt of niet?
En als ik iemand niet wil laten bungelen zeg ik dat gewoon. Dan zeg ik dat ik hem leuk vind, maar niet voor een relatie (oid). Dat kan desnoods per app als je ftf moeilijk vindt.
Murrmurr schreef:
22-10-2019 09:54
"Want zelf weet ik niet wat ik wil dus we doen wel gewoon wat jij wil?"
Misschien is To zo bang om gekwetst te worden dat ze een enorme muur om zich heen heeft. Waardoor ze niet weet wat haar gevoelens zijn. Echter dat ze hier nu zo mee zit, zegt genoeg.
appelientjex schreef:
22-10-2019 09:58
Misschien is To zo bang om gekwetst te worden dat ze een enorme muur om zich heen heeft. Waardoor ze niet weet wat haar gevoelens zijn. Echter dat ze hier nu zo mee zit, zegt genoeg.
Ja maar met dat afwachtende stelt ze zich erg afhankelijk op dus misschien beter om eerst te bepalen wat je zelf wil en dat dan te communiceren in plaats van eerst te vissen wat de ander wil.
Vind het bijzonder dat er nu geen reactie vanuit To zelf komt..

Heb je antwoord gehad? En was dit wat je hoopte of had verwacht?
Sunshine19 schreef:
22-10-2019 10:00
Vind het bijzonder dat er nu geen reactie vanuit To zelf komt..
Ja, dit is niet goed voor mijn vertrouwen... Denk je dat ik TO kan vragen of ze ook op andere forums post?
Murrmurr schreef:
22-10-2019 10:27
Ja, dit is niet goed voor mijn vertrouwen... Denk je dat ik TO kan vragen of ze ook op andere forums post?
😂😂😂😂😂

Ik zou haar even bellen..
sunshine19 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 10:49
Reden: Toevoeging
5.61% gewijzigd
Elastiekje22 schreef:
22-10-2019 08:02
Heb je hem nog een bericht gestuurd? En een reactie ontvangen?
Ja, ik heb gisterenavond gevraagd hoe zijn dag was. Maar geen reactie.
En hoe ga je het nu verder aanpakken denk je?
Tuurlijk vind ik deze jongen leuk anders zou ik er niet al 3 maanden mee daten. Ik weet alleen niet of ik verliefd genoeg ben om een serieuze relatie met hem aan te gaan.
appelientjex schreef:
22-10-2019 09:58
En dit. Ik denk dat ik me nog niet open genoeg heb gesteld om verliefde gevoelens te ontwikkelen. Bang om wederom gekwetst te worden.
Voel me vandaag iig wat beter. Blij dat gisteren achter de rug is.
LuckyLud schreef:
22-10-2019 12:04
Heel bizar, ik snap dat soort mannen niet. Alsof iemand compleet negeren minder confronterend is dan gewoon zeggen “hey ik voel het toch niet helemaal, succes verder”
Elastiekje22 schreef:
22-10-2019 12:31
Heel bizar, ik snap dat soort mannen niet. Alsof iemand compleet negeren minder confronterend is dan gewoon zeggen “hey ik voel het toch niet helemaal, succes verder”
Ik vind het ook maar raar gedrag! En daar date je dan 3 maanden mee.
LuckyLud schreef:
22-10-2019 12:04
Maar is het wel aangekomen/gelezen ?
judy_hopps wijzigde dit bericht op 22-10-2019 12:48
12.92% gewijzigd
Vind het toch altijd zo onbegrijpelijk dat er (anno nu) zó vaak op deze manier met vrouwen, mensen om wordt gegaan.

Maar aan de andere kant lijken mannen er soms wel makkelijk mee weg te komen.
Het kan 'allemaal' maar, niks is meer exclusief, pas tot je het afspreekt..en om die afspraak te maken gaat er een héél wik en weeg proces aan vooraf waar beide partijen dat onderwerp amper aan durven te snijden, pfff vermoeiend.
Ondertussen wordt er wel gesekst enz maar een relatie ho maar.
Wil je er dan naar vragen omdat Jan niks meer laat horen o.i.d. dan moet je ook nog eens uitkijken om geen stalker te zijn.

Vind iig dat vrouwen wel wat meer op hun strepen mogen staan.
En uitbuitende mannen met hun ster allures wel een tandje mogen indimmen.
Kom nou laat ze maar moeite doen.
Judy_Hopps schreef:
22-10-2019 12:43
Maar is het wel aangekomen/gelezen ?
Staat zijn laatst gezien nog steeds op dezelfde tijd?
Sowieso 2 vinkjes. Mijn laatst gezien en blauwe vinkjes staan al jaren uit dus dat kan ik ook niet van anderen zien.
LuckyLud schreef:
22-10-2019 12:49
Sowieso 2 vinkjes. Mijn laatst gezien en blauwe vinkjes staan al jaren uit dus dat kan ik ook niet van anderen zien.
Ik zou er toch een telefoontje aan wagen. Of een berichtje in de trant van “joh, ik heb het gevoel dat je minder enthousiast bent. Dat kan natuurlijk gewoon, maar misschien handig om dat gewoon even te zeggen. Mij genereren is een beetje raar na 3 maanden intensief contact.”
Elastiekje22 schreef:
22-10-2019 12:55
Ik zou er toch een telefoontje aan wagen. Of een berichtje in de trant van “joh, ik heb het gevoel dat je minder enthousiast bent. Dat kan natuurlijk gewoon, maar misschien handig om dat gewoon even te zeggen. Mij genereren is een beetje raar na 3 maanden intensief contact.”
Ik wacht nog even af tot morgen, maar als ik dan nog niets gehoord heb zal het zoiets worden ja.
LuckyLud schreef:
22-10-2019 12:49
De naïeve ik zou nog ergens hopen dat hij een hele goede reden heeft om geen contact te kunnen hebben.

Je hoopt het ergens dat dit niet een grote eikel is die gewoon ineens niks meer laat horen omdat hij vindt dat hij dit kan maken naar een ander toe.

Persoonlijk zou ik het nu even laten liggen en mocht hij eind van de week niks hebben schrijven wat elastiekje voorstelde.

Geen idee of je zn social media hebt. Maar anders eens een kijkje op nemen. Wie weet werpt het een bepaald licht op de zaak...
trien30 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 13:02
9.55% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven