Ik begrijp hier helemaal niks van

21-10-2019 10:56 632 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Viva-ers,

Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.

Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.

Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.

Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.

Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:25
8.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
21-10-2019 18:20
Omdat je een lekker ontbijt voor hem klaarmaakt mag hij opeens geen andere vrouwen meer neuken?

Wat is dat voor een rare regel.
Ik vind kerels die meerdere vrouwen neuken in de zelfde week of tijdsduur wel heel raar en ergerlijk.
Alle reacties Link kopieren
DillKarlings schreef:
21-10-2019 20:19
Dat klinkt gezond, maar jullie hadden blijkbaar ook hetzelfde gevoel erover. En uit eigen ervaring werkte dat voor mij ook zo, als ik de vrouw in kwestie beter wilde leren kennen. Ik had dan ook geen behoefte om nog met andere vrouwen te daten, het zorgt alleen maar voor ruis.

Andersom werkt het (helaas?) ook zo; als je elkaar meerdere keren hebt ontmoet, seks hebt gehad, er een band begint te ontstaan, wilde ik wel duidelijk zijn over een eventuele toekomst. En de een is verdrietig als je aangeeft niet meer te willen en de ander vraagt zich af waar je je druk om maakt.

Wat wel een constante is voor mij (en voor veel mannen) is dat ik - als ik interesse heb in iemand - heus weet als zij een spannende dag voor de boeg heeft en daar ook iets mee doe. Gewoon een kort berichtje sturen TO, dan weet je snel genoeg waar je aan toe bent.
Klinkt logisch inderdaad. Ja goed met daten komen ook teleurstellingen ik heb denk ik ook heel wat mannen teleurgesteld maar zelf ook wel het nodige aan dompers meegemaakt.

Maar na 3 maanden zou iets voor mij wel behoorlijk serieus voelen. En zou ik ook zeker verwachten dat een eventuele breuk niet meer met een apje of gewoonweg negeren afgedaan wordt. Maar gewoon face to face.

Wat heel grappig was was dat we een soort spelletje ervan hadden gemaakt... samen boodschappen doen was namelijk next level zei hij eens. Dus sindsdien hadden we levels... (inmiddels niet meer) maar dat was een hele leuke speelse manier om steeds een stapje verder te gaan in het opbouwen van de relatie.
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
21-10-2019 11:09
Als je dagelijks bijan continu aan het appen bent ( wat voor verliefde mensen in een beginnende relatie niet ongewoon is), dan is meer dan een dag radiostilte relatief lang,

Tegelijkertijd is het wel zo kort dat de verklaring ook kan zijn dat zijn telefoon kapot of verloren is, maar ook dat ie toch niet single was en zijn vrouw zijn account heeft ontdekt, dat ie na het stappen bij een andere dame thuis is beland...

Laat je niet aanpraten dat je claimend of afhankelijk bent. Tegelijkertijd kun je nu niet heel veel anders dan afwachten. Stuur overmorgen nog een berichtje. Reageert ie daar ook niet op, dan ben ik bang dat t idd over is van zijn kant.
Precies wat hier geschreven word.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, als ik dit zo lees krijg ik een déjà vu naar mijn date periode en herken ik je gevoel helemaal.
Lastig als je een bepaald onderbuikgevoel hebt, maar je nog niet zeker genoeg voelt om dat te bespreken.

Ik zou hem ook een appje sturen zonder al teveel insinuaties.

En eerlijk: er zijn ook echt mannen met wie het niet zo voelt...na meerdere van deze ervaringen, trof ik er 1 bij wie ik nog nooit dit gevoel heb gehad (en na 3 weken woonden we al samen :-))
loisnvt schreef:
21-10-2019 12:21
Wat is er mis met BELLEN ipv dat ge-app?
Niets.

Maar de vluchtigere manieren van communiceren (e.g. whatsapp, email, sms) worden door velen nu eenmaal verkozen boven het voeren van een gesprek.
Alle reacties Link kopieren
ik vind niet dat je van een relatie kan spreken als je elkaar alleen s' avonds ziet, en na het ontbijt weer er vandoor gaat.
jbo schreef:
21-10-2019 21:33
Niets.

Maar de vluchtigere manieren van communiceren (e.g. whatsapp, email, sms) worden door velen nu eenmaal verkozen boven het voeren van een gesprek.
Blijkbaar ja, maar dan krijg je dit dus. Een berichtje is nl makkelijker te negeren dan een telefoontje. Daarbij vind ik bellen een stuk persoonlijker, maar goed, dat is persoonlijk uiteraard.
Desperatewomen schreef:
21-10-2019 20:21
Ik vind kerels die meerdere vrouwen neuken in de zelfde week of tijdsduur wel heel raar en ergerlijk.
Jij vindt mannen überhaupt allemaal raar en stom.
LuckyLud schreef:
21-10-2019 17:01
Ik stuur hem straks wel een appje als hij afgewerkt is en kijk even of hij daar op reageert. Anders stuur ik idd over 2 dagen weer een bericht of hij er mee wil kappen. En als ie nergens meer op reageert weten we ook genoeg.
Waarom moet je je meteen zo labiel gedragen? Zo’n onaardig bericht sturen is enorm ‘zeikerig’ en meteen klagen over betrouwbaarheid is overdreven dramatisch. Als je zoveel waarde hecht aan betrouwbaarheid dan moet je niet gaan daten via zo’n gratis app.
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
21-10-2019 20:21
Ik vind kerels die meerdere vrouwen neuken in de zelfde week of tijdsduur wel heel raar en ergerlijk.
Ik vind dat ook niet heel netjes. Is het niet genoeg als je al 2x per week met één vrouw naar bed gaat?
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 14:00
23.40% gewijzigd
LuckyLud schreef:
21-10-2019 22:00
Ik vind dat ook niet heel netjes. Is het niet genoeg als je al 2x per week met één vrouw naar bed gaat?

Ik herinnerde me net opeens dat hij me vorige week een knuffel gaf en mompelde 'You're mine'. Ik heb me daarna nog een paar dagen afgevraagd of ik dat echt goed verstaan had.
Wil je exclusief met hem daten dan? Wil je een relatie?
Alle reacties Link kopieren
Is hij ook niet meer online geweest? Ik snap wel dat als er opeens uit het niets meer geappt wordt terwijl je eerst meerdere keren per dag contact hebt, dat je je afvraagt wat er aan de hand is. En ik snap ook dat je nu niet opeens wél gaat bellen als je dat anders nooit doet.
Wat misschien ook meespeelt is dat het tot nu toe allemaal leuk en lollig is wat je deelt, en vandaag heb je iets naars. Het zou geen goed teken zijn, maar misschien heeft ie gewoon geen zin in gedoe. (Sterkte trouwens met vandaag :rose: )

Hoeveel berichten heb jij nu gestuurd zonder dat er antwoord is geweest? Als het er drie zijn zou ik stoppen en even een paar dagen wachten. Heb je eind van de week nog niets gehoord, dan is het een hork en weet je genoeg..
Beter een half motto....
LuckyLud schreef:
21-10-2019 22:00
Ik vind dat ook niet heel netjes. Is het niet genoeg als je al 2x per week met één vrouw naar bed gaat?

Ik herinnerde me net opeens dat hij me vorige week een knuffel gaf en mompelde 'You're mine'. Ik heb me daarna nog een paar dagen afgevraagd of ik dat echt goed verstaan had.
Wie weet zegt hij dat ‘you’re mine’ tegen alle vrouwen.
Overigens vind ik dat wel een beetje klinken als ‘achterbuurt’. Waarom dat in het Engels zeggen? Reed hij ook in een VW Golf? En had hij een gouden tand :)?
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
21-10-2019 21:56
Waarom moet je je meteen zo labiel gedragen? Zo’n onaardig bericht sturen is enorm ‘zeikerig’ en meteen klagen over betrouwbaarheid is overdreven dramatisch. Als je zoveel waarde hecht aan betrouwbaarheid dan moet je niet gaan daten via zo’n gratis app.
Deze snap ik niet helemaal. Wat is er labiel aan om om duidelijkheid te vragen nadat iemand ineens radiostilte vertoont?
En onbetrouwbare gasten kan je ook in de kroeg ontmoeten, ze daten daarbij al drie maanden. Het is niet iemand die ze 1 dag kent via tinder.
appelientjex wijzigde dit bericht op 21-10-2019 22:20
18.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
21-10-2019 22:04
Wil je exclusief met hem daten dan? Wil je een relatie?
Ik zou het wel fijn vinden ja als hij geen seks heeft met andere vrouwen. Of ik ook echt een relatie met hem wil weet ik nog niet.
LuckyLud schreef:
21-10-2019 22:17
Ik zou het wel fijn vinden ja als hij geen seks heeft met andere vrouwen. Of ik ook echt een relatie met hem wil weet ik nog niet.
Dan zou ik dat tegen hem zeggen. Je kunt er in de datefase niet van uitgaan dat iedereen monogaam is. Zegt hij sorry maar nee dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Alle reacties Link kopieren
Ah, je hebt nog niks van hem gehoord? Jammer zeg. Niet leuk!
appelientjex schreef:
21-10-2019 22:17
Deze snap ik niet helemaal. Wat is er labiel aan om om duidelijkheid te vragen?
Zeggen hee Hans ik zou vanaf nu wel de enige willen zijn waar je hem in hangt is net wat anders dan het hebben er vertrouwen (ik bedoel waarin als er geen afspraken zijn) of vissen naar details.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
21-10-2019 22:19
Dan zou ik dat tegen hem zeggen. Je kunt er in de datefase niet van uitgaan dat iedereen monogaam is. Zegt hij sorry maar nee dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Precies.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
21-10-2019 21:41
ik vind niet dat je van een relatie kan spreken als je elkaar alleen s' avonds ziet, en na het ontbijt weer er vandoor gaat.
Waar heb jij gelezen dat ze een relatie heeft dan?
...
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
21-10-2019 21:56
Waarom moet je je meteen zo labiel gedragen? Zo’n onaardig bericht sturen is enorm ‘zeikerig’ en meteen klagen over betrouwbaarheid is overdreven dramatisch. Als je zoveel waarde hecht aan betrouwbaarheid dan moet je niet gaan daten via zo’n gratis app.
Wat is dit nu weer voor een suffe uitspraak?

Op die gratis app zitten ook zat mensen die gewoon een relatie willen en betrouwbaar zijn. Een betaalde app geeft echt geen garanties... Ik ken echt heel veel stellen die elkaar via tinder hebben leren kennen en een monogame relatie hebben.

Vind dat to helemaal niet dramatisch doet. Heeft ze uberhaubt al wat geapt sinds zaterdag?
Alle reacties Link kopieren
jbo schreef:
21-10-2019 21:33
Niets.

Maar de vluchtigere manieren van communiceren (e.g. whatsapp, email, sms) worden door velen nu eenmaal verkozen boven het voeren van een gesprek.
Een apje is toch uitermate geschikt om even te vragen of je dat een leuke dag heeft gehad. Juist om niet teveel nadruk te leggen op we moeten nu een gesprek voeren, of ik ben helemaal niet bij dat je al 2 dagen niks tegen me hebt gezegd...
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
21-10-2019 20:55
Maar na 3 maanden zou iets voor mij wel behoorlijk serieus voelen. En zou ik ook zeker verwachten dat een eventuele breuk niet meer met een apje of gewoonweg negeren afgedaan wordt. Maar gewoon face to face.
Dat ben ik met je eens, maar niet iedereen denkt er zo over. Voor mij werkt het zo, ik wil niet iemand laten ‘bungelen’ als ik al aanvoel dat het voor mij niet meer gaat worden. Maar een symptoom daarvan is wel dat ik niet meer zo snel of enthousiast reageer als daarvoor (en daarmee hoop dat zij het signaal oppikt). En ik weet heus dat dat ook niet heel netjes is, maar het is best lastig om direct te zijn. Ik ben benieuwd hoe het afloopt met TO.
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem nog een bericht gestuurd? En een reactie ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk als je nu nog steeds niets hebt gehoord, en je kreeg anders wel meerdere keren per dag antwoord, dat het niks gaan worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven