Ik begrijp hier helemaal niks van

21-10-2019 10:56 632 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Viva-ers,

Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.

Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.

Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.

Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.

Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:25
8.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LuckyLud schreef:
22-10-2019 12:49
Sowieso 2 vinkjes. Mijn laatst gezien en blauwe vinkjes staan al jaren uit dus dat kan ik ook niet van anderen zien.
Dat is zo weer aan en weer uit gezet natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ben het eens met bovenstaande. Wat een gesodemieter allemaal.

Luckylud, ik vind deze situarie oprecht heel rot voor je. Die eventuele muur om je heen kan ik helemaal begrijpen, het lijkt tegenwoordig zo makkelijk om iemand te kwetsen. Wanneer je iemand 3 maanden date waarbij je minstens 1 keer per week elkaar ziet, met iemand eet, slaapt etc. dan zijn of komen er verdorie toch gevoelens in het spel. En dan ineens niets, alsof je niet bestaat, alsof het allemaal niets was. Je zou voor minder nog een muur gaan bouwen. Dan kan iedereen wel stoer lopen doen maar dit is gewoon kwetsend.

Ik snap ook niet waarom hij dit na 3 maanden doet. Lullig gezegd had hij bij opkomende twijfel ook een nietszeggend berichtje kunnen sturen om je aan het lijntje te houden, maar complete stilte...

Zoals iemand al zei, kan je zien wanneer hij voor het laatst online was of dat hij je bericht gelezen heeft. Misschien is er wel wat gebeurd waardoor hij niet kan reageren
Ik begrijp haar heel goed, en vind sommige reacties ook best wel bot.
Dat je 3 maanden leuk met iemand omgaat, en dan ineens gaat het zo raar.
Ik zou namelijk ook denken dat hij dan niet meer wil, en vooral omdat hij niet reageert. Ik zou hem ook niet meer bellen aangezien hij toch niet reageert. Maar wat kunnen mannen toch raar zijn zeg.
Hou de eer aan jezelf en kijk of hij nog contact zoekt, zoniet weg ermee, maar doet hij dat alsnog na een tijdje dan zou ik ook me vraagtekens erbij zetten. Want misschien heeft hij nog contact met andere, en vind hij dat niks meer en komt hij weer terug bij jouw.
En na 3 mnd mag je idd wel iets verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Elastiekje22 schreef:
22-10-2019 12:55
Ik zou er toch een telefoontje aan wagen. Of een berichtje in de trant van “joh, ik heb het gevoel dat je minder enthousiast bent. Dat kan natuurlijk gewoon, maar misschien handig om dat gewoon even te zeggen. Mij genereren is een beetje raar na 3 maanden intensief contact.”
Heel raar van hem zeg. Ik zou een paar dagen wachten en dan ook zoiets sturen.
Alle reacties Link kopieren
Zo. Dus na 3 maanden wordt je gewoon echt ineens genegeerd.
Wat ontzettend onbeschoft.
En ik zie niet eens hoe dit makkelijker zou zijn dan een appje waarin je zegt dat je het hier graag bij wilt laten.
Ik zou juist de zenuwen krijgen van het idee dat die persoon ineens voor mijn deur staat, of continu blijft appen. Het lijkt me eenvoudiger om gewoon duidelijk te zijn.

Rot voor je TO. Ik zou daar best een beetje sip van zijn.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
22-10-2019 13:28
Heel raar van hem zeg. Ik zou een paar dagen wachten en dan ook zoiets sturen.

inderdaad, alleen dan niet 'genereren' maar 'negeren.
Alle reacties Link kopieren
Delite_ schreef:
22-10-2019 15:32
Zo. Dus na 3 maanden wordt je gewoon echt ineens genegeerd.
Wat ontzettend onbeschoft.
En ik zie niet eens hoe dit makkelijker zou zijn dan een appje waarin je zegt dat je het hier graag bij wilt laten.
Ik zou juist de zenuwen krijgen van het idee dat die persoon ineens voor mijn deur staat, of continu blijft appen. Het lijkt me eenvoudiger om gewoon duidelijk te zijn.

Rot voor je TO. Ik zou daar best een beetje sip van zijn.
En dit ook. Ik zou me bij iemand negeren heel ongemakkelijk en slecht voelen. Zou ik veel lastiger vinden dan een appje sturen dat het voorbij is. Daarom vind ik het erg gek.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
22-10-2019 15:45
inderdaad, alleen dan niet 'genereren' maar 'negeren.
Zelfs mijn autocorrect vindt ‘negeren’ not done 🙄
To, ik zie dit topic nu pas en ik begrijp juist helemaal niets van jou. Als ik al 3 maanden met iemand omga en ik hoor opeens niks meer, dan ga ik me meteen afvragen of er iets is gebeurd.
Je laatste afspraak met hem was prima zeg je, dus je hebt in eerste instantie geen reden om te denken dat hij je zomaar laat stikken. Je weet niet eens of hij je appjes heeft gelezen omdat je je vinkjes etc. uit hebt staan???? Zet dat dan even aan om te zien of het gelezen is!! Lijkt mij echt volkomen logisch maar shoot me.....

Echt, als ik jou was dan was mijn eerste gedachte dat hij een ongeluk heeft gehad en in het ziekenhuis ligt of iets dergelijks. Waarom ben je niet bezorgd in plaats van meteen te denken dat je wordt gedumpt?
Alle reacties Link kopieren
LuckyLud schreef:
22-10-2019 12:58
Ik wacht nog even af tot morgen, maar als ik dan nog niets gehoord heb zal het zoiets worden ja.
Goed zo, dit slaat nergens op namelijk.
Van hem.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
22-10-2019 17:13
Goed zo, dit slaat nergens op namelijk.
Van hem.
Tenzij er gewoon een reden is dat hij even niet kan reageren dan slaat het wel ergens op.

Overigens TO. Je weet waar hij woont. Als je echt een antwoord wil dan rij je vanavond naar zijn huis om te kijken wat er met hem aan de hand is. Is hij zn telefoon kwijt, is hij ziek, zwak en misselijk, niet thuis of wil hij niet meer met je daten...

En nee na 3 maanden intensief daten vind ik dat helemaal niet zo heel gek om te doen.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
22-10-2019 16:17
To, ik zie dit topic nu pas en ik begrijp juist helemaal niets van jou. Als ik al 3 maanden met iemand omga en ik hoor opeens niks meer, dan ga ik me meteen afvragen of er iets is gebeurd.
Je laatste afspraak met hem was prima zeg je, dus je hebt in eerste instantie geen reden om te denken dat hij je zomaar laat stikken. Je weet niet eens of hij je appjes heeft gelezen omdat je je vinkjes etc. uit hebt staan???? Zet dat dan even aan om te zien of het gelezen is!! Lijkt mij echt volkomen logisch maar shoot me.....

Echt, als ik jou was dan was mijn eerste gedachte dat hij een ongeluk heeft gehad en in het ziekenhuis ligt of iets dergelijks. Waarom ben je niet bezorgd in plaats van meteen te denken dat je wordt gedumpt?
Gisteravond en vanmiddag heb ik gezien dat hij online was. Niet dat ik dat constant in de gaten houd, maar uit toeval heb ik dat gezien. Plus hij heeft iets op zijn social media gezet vandaag. Dus ik denk niet dat hij een ongeluk heeft gehad en zijn handen ineens is verloren.
LuckyLud schreef:
22-10-2019 17:37
Gisteravond en vanmiddag heb ik gezien dat hij online was. Niet dat ik dat constant in de gaten houd, maar uit toeval heb ik dat gezien. Plus hij heeft iets op zijn social media gezet vandaag. Dus ik denk niet dat hij een ongeluk heeft gehad en zijn handen ineens is verloren.
Wat een eikel.. Dan weet je eigenlijk al genoeg
LuckyLud schreef:
22-10-2019 17:37
Gisteravond en vanmiddag heb ik gezien dat hij online was. Niet dat ik dat constant in de gaten houd, maar uit toeval heb ik dat gezien. Plus hij heeft iets op zijn social media gezet vandaag. Dus ik denk niet dat hij een ongeluk heeft gehad en zijn handen ineens is verloren.

Ja, dat zei je er niet bij he...
In dat geval verwacht ik er ook niet veel meer van.
LuckyLud schreef:
22-10-2019 17:37
Gisteravond en vanmiddag heb ik gezien dat hij online was. Niet dat ik dat constant in de gaten houd, maar uit toeval heb ik dat gezien. Plus hij heeft iets op zijn social media gezet vandaag. Dus ik denk niet dat hij een ongeluk heeft gehad en zijn handen ineens is verloren.

Zeg dat dan, dan weet je dus genoeg en zou ik er niet nóg een appje aan wagen.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
22-10-2019 09:57
Maar dat doe je toch niet pas na 3 maanden? Je weet toch al wel eerder of je iemand leuk vindt of niet?
En als ik iemand niet wil laten bungelen zeg ik dat gewoon. Dan zeg ik dat ik hem leuk vind, maar niet voor een relatie (oid). Dat kan desnoods per app als je ftf moeilijk vindt.
Klopt, maar je hebt ook van die situaties dat het wel leuk is, maar je ook geen vlinders voelt. Als ik dat heb kan het nog steeds leuk zijn om af te spreken, maar dan is de kans op meer toch echt wel kleiner. En dat probeer ik zo snel mogelijk aan te geven, zeker als ik merk dat de ander meer wil. Maar het is ook voorgekomen dat de ander daar helemaal niet mee bezig is en zich afvraagt waar ik me druk over maak en dat het ‘toch gewoon gezellig is’?

Lastig hoor. :)
Alle reacties Link kopieren
Snow2018 schreef:
22-10-2019 13:04
Ik begrijp haar heel goed, en vind sommige reacties ook best wel bot.
Dat je 3 maanden leuk met iemand omgaat, en dan ineens gaat het zo raar.
Ik zou namelijk ook denken dat hij dan niet meer wil, en vooral omdat hij niet reageert. Ik zou hem ook niet meer bellen aangezien hij toch niet reageert. Maar wat kunnen mannen toch raar zijn zeg.
Hou de eer aan jezelf en kijk of hij nog contact zoekt, zoniet weg ermee, maar doet hij dat alsnog na een tijdje dan zou ik ook me vraagtekens erbij zetten. Want misschien heeft hij nog contact met andere, en vind hij dat niks meer en komt hij weer terug bij jouw.
En na 3 mnd mag je idd wel iets verwachten.
Het ligt toch echt aan de persoon hoor. Ik kan het me als man zijnde ook moeilijk voorstellen, zeker als je elkaar al meerdere malen hebt ontmoet, seks gehad etcetera. Maar het is óók lastig om te laten weten dat je geen interesse meer hebt, dat kan ik uit eigen ervaring wel zeggen. Voor mij is dat in ieder geval lastig, maar ik doe het wel, omdat ik het simpelweg niet correct vindt om niks meer te laten horen. En andersom heb ik het ook meegemaakt, ook in dat geval stuur ik dan wel een bericht om het voor mezelf af te sluiten.

Stel hem een directe vraag TO, waarom laat hij niks meer horen? Aan de hand van zijn (ontbrekende) reactie kun je vervolgens laten weten het erbij te laten zitten. Op die manier hou je in ieder geval de eer aan jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mannen sowieso heel raar alles is altijd wanneer het hun uiktomt of zo.

Zo gaan ze heel enthousiast op je in bellen ze vaak in een week, zo hoor je een week niets meer. Helaas heb ik weinig zelfcontrole en scheld ze dan helemaal uit omdat ik me dan zo heen er weer gesmeten voel mentaal gezien.


Bah. Wat vaak help bij dat soort mannen is terug negeren als zij weer op je happen. Dan gaan ze denken mmm ze doet afstand. Alleen dan maak je er een spel van en houdt het je mentaal bezig. Ook alweer slecht.

Dus beter tot de man vragen waarom hij ineens zo weinig laat horen. Al komen mannen dan meestal met een of andere laffe excuus of iets onbenulligs.
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
22-10-2019 17:59
Zeg dat dan, dan weet je dus genoeg en zou ik er niet nóg een appje aan wagen.
Ik zou wel dat appje sturen dat het prima is als hij niks meer wil verder, maar dat het niet netjes en vreemd is dat hij je negeert. Of iets in die trant. Gewoon, omdat het goed voelt om voor jezelf op te komen.
appelientjex wijzigde dit bericht op 22-10-2019 18:30
3.53% gewijzigd
ñuca schreef:
22-10-2019 16:17
To, ik zie dit topic nu pas en ik begrijp juist helemaal niets van jou. Als ik al 3 maanden met iemand omga en ik hoor opeens niks meer, dan ga ik me meteen afvragen of er iets is gebeurd.
Een tijd terug was een man echt soort van van de aardbodem verdwenen, na nog veel langere tijd. Toen wilden alle forummers gaan zoeken maar de TO had zoiets van hij woont te ver weg om langs te gaan, next!
Ik denk dat hij in de tussentijd iemand anders heeft ontmoet en nog niet de ballen heeft om het even netjes af te ronden.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
22-10-2019 18:30
Een tijd terug was een man echt soort van van de aardbodem verdwenen, na nog veel langere tijd. Toen wilden alle forummers gaan zoeken maar de TO had zoiets van hij woont te ver weg om langs te gaan, next!
Haha ja dat weet ik ook nog. En die hadden al veel langer een relatie.
Desperatewomen schreef:
22-10-2019 18:27
Ik vind mannen sowieso heel raar alles is altijd wanneer het hun uiktomt of zo.

Zo gaan ze heel enthousiast op je in bellen ze vaak in een week, zo hoor je een week niets meer. Helaas heb ik weinig zelfcontrole en scheld ze dan helemaal uit omdat ik me dan zo heen er weer gesmeten voel mentaal gezien.


Bah. Wat vaak help bij dat soort mannen is terug negeren als zij weer op je happen. Dan gaan ze denken mmm ze doet afstand. Alleen dan maak je er een spel van en houdt het je mentaal bezig. Ook alweer slecht.

Dus beter tot de man vragen waarom hij ineens zo weinig laat horen. Al komen mannen dan meestal met een of andere laffe excuus of iets onbenulligs.
Mannen vinden jou ook raar, daarom laten ze niets meer horen en willen ze niets met je. Gezien jouw hysterische reactie op mannen is het ook volkomen begrijpelijk dat ze stilletjes vluchten, want zoals jij doet is gewoon meer dan ziekelijk en griezelig. Jou normaal afwijzen is geen optie, dus doen ze het maar op de lullige manier. Als jij je nou eens normaal zou gaan gedragen en mensen zou gaan respecteren, dan zullen mensen jou ook meer respecteren. Hoe mensen jou behandelen geeft aan hoe jij anderen behandelt.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
22-10-2019 18:34
Ik denk dat hij in de tussentijd iemand anders heeft ontmoet en nog niet de ballen heeft om het even netjes af te ronden.
Er kunnen 100 redenen zijn, die weten we alleen als hij de reden ook geeft.

Dat hij wel iets op social media kan plaatsen maar to niet even netjes een richt kan sturen om het daten te verbreken vind ik echt onfatsoenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Elastiekje22 schreef:
22-10-2019 15:55
Zelfs mijn autocorrect vindt ‘negeren’ not done 🙄
:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven