ik ben het spuugzat!!

26-07-2011 22:34 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was niet echt op zoek naar een relatie maar wilde gewoon een man voor de leuke momenten, dus ik op een datingsite.

In het begin heel leuk en gezellig maar dan blijkt keer op keer dat de mannen er foto's opzetten van 5 jaar en een bos haar op het hoofd geleden, en dat ze in werkelijkheid er heel anders uitzien en zich anders voordoen.

Ik weet eigenlijk niet wat ik met deze post wil maar moest het echt even kwijt, gggggggrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!
He, getsie. Die zijn dan niet serieus op zoek zou ik zo denken, als je al begint met het verbloemen van je kaalheid. (Ik heb geen idee, heb me daar nog niet zo mee bezig gehouden.) Misschien in het echt eleven iemand proberen te vinden? Dan zie je in ieder geval wel wat voor vlees je in de kuip hebt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Yep herkenbaar.. Maar de aanhouder wint dus gewoon volhouden daar
Mannen.... Blegh
Ik wilde al roepen: ik ook!!!

Maar goed, het gaat over kalende mannen die dat verbloemen door oude foto's te plaatsen. Geen ervaring mee, maar wel met dat de foto's van die mannen allemaal wel erg gunstig genomen zijn... Kan inderdaad frustrerend zijn.
Misschien dat je hun profielfoto en een foto gemaakt tijdens je eerste date hier op het forum kunt zetten, hoeven volgende dames alleen hier nog te kijken, hoe de man in kwestie er nu uit ziet. , maar snap heel goed dat je er van baalt, hopelijk zijn ze niet allemaal zo.
Ben wel benieuwd wat voor foto die mannen van jou te zien krijgen,......? Toch ook een beetje voordelig uit de hoek gekomen?
gelukkig zijn vrouwen niet zo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vervroegde penopauze denk ik;) zoiets als een digitaal toupetje, haha!

Suc6 ermee, ik heb er nog geen geluk mee gehad!
Ik wilde net zeggen, alsof niet iedereen zijn meest gunstige foto's op zo'n site zet.... genoeg vrouwen die hun 5 jaar geleden foto's erop mikken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 juli 2011 @ 22:41:

gelukkig zijn vrouwen niet zo.
Ik heb oneinigheid met mijn vriend en gebruikte net je topictitel. Was dus wel benieuwd!

Hier heb ik geen ervaring mee. Heb mijn vriend in de kroeg leren kennen en nog nooit via internet gedate. Van mijn beste vriendin ken ik de verhalen wel. Avondenlang hebben we samen profielen bekeken en lol gehad. Maar nu is ze HEM tegen het lijf gelopen in ..... de kroeg.

Ik wens je veel succes en geluk!
het gaat ook niet alleen maar om het kaal zijn maar gewoon foto's van lang geleden toen ze er nog erg leuk uitzagen.

Ik had er vandaag 1 en die foto die hij op de site heeft staan zegt iedere vrouw "wow" en nu had hij me foto's gestuurd die echt helemaal anders waren en toen ik vroeg waarom hij die op de site had gezet werd hij boos en zei........dat was een foto voordat ik kanker kreeg , 1,5 jaar geleden en dat als het me nu ineens niet aanstond dan hoefden we niet meer te praten!

Dat is toch niet eerlijk om dat zo voor mijn voeten te werpen, dan denk ik.......man had er dan meteen een recente foto op gezet.

en dit is niet de eerste keer hoor, maar iedere keer hebben ze een andere reden.

of zie ik het nu zo verkeerd?
quote:julymoon1 schreef op 26 juli 2011 @ 22:45:

het gaat ook niet alleen maar om het kaal zijn maar gewoon foto's van lang geleden toen ze er nog erg leuk uitzagen.

Ik had er vandaag 1 en die foto die hij op de site heeft staan zegt iedere vrouw "wow" en nu had hij me foto's gestuurd die echt helemaal anders waren en toen ik vroeg waarom hij die op de site had gezet werd hij boos en zei........dat was een foto voordat ik kanker kreeg , 1,5 jaar geleden en dat als het me nu ineens niet aanstond dan hoefden we niet meer te praten!

Dat is toch niet eerlijk om dat zo voor mijn voeten te werpen, dan denk ik.......man had er dan meteen een recente foto op gezet.

en dit is niet de eerste keer hoor, maar iedere keer hebben ze een andere reden.

of zie ik het nu zo verkeerd?Als het je alleen om het uiterlijk te doen is niet nee,....
Kan me voorstellen dat je daar van baalt julymoon. Ik denk dat er veel mensen een foto plaatsen waar ze er gunstig op staan maar een foto plaatsen van toen ze nog een mooie bos haar hadden of 20 kilo lichter waren ofzo vind ik ook niet echt fair.

Ik vind het trouwens opvallend dat er zoveel mannen (tegenwoordig?) al zo vroeg kaal worden, en dan bedoel ik geen inhammetjes bij het voorhoofd maar monnikenrondjes op de kruin.
En jij hebt jezelf niet opgeleukt?

Je meest gunstige foto geplaatst, je gewicht iets naar beneden afgerond en gezegd dat je een spontane meid bent, die van reizen houdt ?
tuurlijk wil je een beetje leuk op de foto staan, maar ik zet er toch ook geen foto op van 5 jaar geleden, zonder rimpeltje en 4kg lichter?

vind ik zo stom
Ik neem aan dat je eerst mail contact hebt. Dan vraag je de volgende keer of ze eerst een recente foto willen mailen, voordat je op date gaat.
Ik bedoel dan ook dat iemand er in werkelijkheid echt totaal anders uitziet he en niet een paar kg of iets dunner wordend haar
Ik denk dat veel van die kerels het niet slecht bedoelen. Ze hebben wellicht het een en ander meegemaakt en zijn bang op hun uiterlijk beoordeeld te worden. Ze willen ook gewoon maar hun beste kant laten zien!

Natuurlijk zijn daar ook types actief die puur op zoek zijn naar lust.
Ik had niet een superleuke maar uiteraard ook geen lelijke foto op mn profiel staan (dacht ik zelf dan he) maar mijn vriendin zei later wel dat ze mn kleren wel vreselijk vond (Vaal shirt en een spijkerbroek model jaren zeventig) hihi. Niks geschreven over gewicht, spontaniteit of reizen.
Begrijp ik ook niet, je valt hartstikke door de mand. Daarbovenop, wat ik nog erger vind, is jezelf als iemand anders voordoen, brrrr. Geen idee of vrouwen dat ook doen, wellicht wel. Bij mannen heb ik het nu al een paar keer meegemaakt, niet leuk, zacht gezegd.
Dibbes jij begrijpt het, ik bedoel ook dat ze zich echt anders voordoen.Hebben ze op een site een hele leuke foto staan en dan ga je op msn en een tijdje over en weer en dan vraag je vroeg of laat of ze nog een foto hebben of je spreekt ermee af en dan schrik je je wezenloos , zacht gezegd, gggggrrrrrrr

tijdverspilling.En het is niet zo dat ik puur op uiterlijk afga maar op zo'n manier bah!
quote:NYC schreef op 26 juli 2011 @ 22:47:

Kan me voorstellen dat je daar van baalt julymoon. Ik denk dat er veel mensen een foto plaatsen waar ze er gunstig op staan maar een foto plaatsen van toen ze nog een mooie bos haar hadden of 20 kilo lichter waren ofzo vind ik ook niet echt fair.

Ik vind het trouwens opvallend dat er zoveel mannen (tegenwoordig?) al zo vroeg kaal worden, en dan bedoel ik geen inhammetjes bij het voorhoofd maar monnikenrondjes op de kruin.dat is de evolutie
quote:julymoon1 schreef op 26 juli 2011 @ 23:06:

Dibbes jij begrijpt het, ik bedoel ook dat ze zich echt anders voordoen.Hebben ze op een site een hele leuke foto staan en dan ga je op msn en een tijdje over en weer en dan vraag je vroeg of laat of ze nog een foto hebben of je spreekt ermee af en dan schrik je je wezenloos , zacht gezegd, gggggrrrrrrr

tijdverspilling.En het is niet zo dat ik puur op uiterlijk afga maar op zo'n manier bah!Ja, ik begrijp jou ook. Ik doelde echter op het letterlijk een andere identiteit aannemen als in niet heten zoals gezegd, niet wonen zoals gezegd en vooral WEL een relatie hebben ipv single.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven