Ik ben in de war

31-08-2008 11:09 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn hart is gebroken

--------------------------------------------------------------------------------

Ik denk er nog vaak aan terug.

Aan onze ontmoetingen en aan onze gesprekken.

Aan de dag dat je kennis maakte met mijn familie, aan de dag dat ik kennis maakte met jouw familie

Aan onze mooie momenten samen

Aan onze diepzinnige gesprekken

Aan de dagen dat je zoveel moeite voor me deed

Aan de dag dat ik je afwees

Aan de dag dat ik je weer terug wou

Aan de dag dat je weer voor me open stond

Aan de dag dat ik je toch weer afwees omdat ik niet kon voorstellen dat zo een mooie en intelligente jongen voor mij zou gaan

Aan de dag dat ik besloot om zonder liefde met iemand anders te trouwen zodat ik niet constant in onzekerheid zou zitten zoals ik dat bij jou had.

Ik denk weer terug aan gisteren

De dag dat ik hoorde van familie dat je mijn neef was tegengekomen

Dat je nog vroeg hoe het met mij ging

Dat mijn neef je vertelde dat ik intussen getrouwd ben en 1 kindje heb

Dat je tegen mijn neef vertelde dat je intussen ook getrouwd bent en een zoontje hebt.

Gisteren was het moment dat mijn hart defintief brak.

Waarom heb ik je laten gaan?

Jij hebt jouw gezin en ik heb de mijne, maar wat doet het toch zo een pijn.

Mijn man verdient mij niet want ik heb gekozen voor een verstandshuwelijk.

De boot met liefde heb ik laten wegvaren, gisteren is hij gezonken voor altijd...............

Ik weet dus echt niet hoe ik hiermee moet omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Fatima, ik snap dat je in een lastige situatie zit maar je hebt er zelf voor gekozen om die keuzes te maken.

Nu is het precies hetzelfde, je kan nu voor je geluk kiezen. Ik denk niet dat er veel opties zijn. Of je blijft je leven lang ongelukkig of je kiest voor je zelf en voor je geluk.

Er zijn zoveel dingen taboe in de moslimwereld, waren er maar wat minder taboe's dan zouden heel wat gelovige moslims veel gelukkiger zijn. Alles moet daar stiekem.
Ha Suze, je schrijft precies wat ik denk, over die hormonen. Fatimaa, hou je daar rekening mee, dat alles veel heftiger kan voelen door de hormonen? Ik heb zelf al enorme stemmingswisselingen van m'n menstruatie, kun je nagaan wat een zwangerschap met je kan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven