Ik ben vreemd gegaan en wil dat weer

09-07-2008 13:59 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben Jack, ben 30 en heb 3 jaar een relatie met een meisje. Het gaat goed tussen ons op elk vlak maar op seksueel vlak vind ik haar niet meer spannend. Zij vrijt met me omdat ze waanzinnig veel van me houdt en omdat ze close met me wilt zijn. Echte geile sex hebben we niet. Plus dan ook veel beperkingen zoals: niet in de morgen, niet wanneer we het de dag eerder hebben gedaan en vooral geen nieuwe dingen proberen. Dus doen we het keurig 2.1 x per week en dat moet voldoende zijn.

Nu heb ik vorig jaar een collega gehad die ik ontzettend geil vond en die heeft me een stuk of 3x gepijpt in de auto. Daarnaast ben ik met een ander meisje 1x naar bed geweest.

Nu zou je denken: ik zou stijf staan van het schuldgevoel. Maar nee, dat heb ik niet en daar schrik ik van. Ik kreeg dat aan het begin van het jaar wel en was blij dat ik dat voelde.

Nu ben ik laatst een keer uitgeweest en heb een ontzettend mooi meisje leren kennen die mij kwam versieren. Daar heb ik vrolijk mee gekletst en na een tijdje was duidelijk dat ze wilde zoenen.

Toen heb ik tegen haar gezegd: ik heb een vriendin en ik vind je mooi en aardig maar ik ga niet met je zoenen. Dat heb ik dan ook niet gedaan.

Maar ik heb er nu ronduit spijt van dat ik dat niet gedaan heb! Wat voor een idioot ben ik? Ik wil helemaal niet dit soort dingen denken en voelen maar het is er toch.

Wat is er met mij aan de hand??
Ik vind het ook wel erg om te lezen dat hij bang is om zich opdringerig te voelen bij zijn vriendin. Lijkt me voor hem ook niet echt leuk. En wat is er mis met geile seks? Ik hoef ook geen vent die alleen wil poedelen en die me niet bevredigt en dan bedoel ik niet alleen een orgasme. Dan zou ik denk ik ook de relatie verbreken of het buiten de deur gaan zoeken. Iedereen heeft een eigen seksdrive.

Praat met je vriendin. Zo te lezen liggen jullie behoeftes erg uit elkaar. En ja, de kans bestaat en is groot dat jullie er niet uitkomen en het het einde van de relatie betekent. Je weet nu wel wat belangrijk voor je is....
Misschien hebben jullie gelijk dat gelijke wensen mbt seks zo belangrijk zijn dat je zelfs daarvoor je relatie moet verbreken. Maar ik zou het heel erg vinden om te moeten vertellen, en nog moeilijker om te horen te krijgen, dat mijn verder fijne relatie wordt verbroken ivm meer geileneukseks willen. Ik zou daar als vrouw slecht mee om kunnen gaan, vrees ik. Omdat je dan een beeld van je ex krijgt als een super oppervlakkig type dat zijn pleziertjes vooropstelt.
quote:Digitalis schreef op 09 juli 2008 @ 14:16:

Geef haar een snuif coke (met knipoog naar topic 'verslaafd'). Wedden dat ze geile seks wil?Mijn vriend gebruikt ook nogal eens coke, maar dat verandert niets aan zijn bedprestaties. Ik word er juist goed ziek van als hij weer eens heeft gebruikt, want dan gaat hij om de tien minuten zijn bed uit, loopt de hele nacht te snuiten, te niezen en onrustig te zijn. De sex is niet anders, hij gaat er wel enorm veel van lullen!
quote:MissMara schreef op 10 juli 2008 @ 10:15:

Misschien hebben jullie gelijk dat gelijke wensen mbt seks zo belangrijk zijn dat je zelfs daarvoor je relatie moet verbreken. Maar ik zou het heel erg vinden om te moeten vertellen, en nog moeilijker om te horen te krijgen, dat mijn verder fijne relatie wordt verbroken ivm meer geileneukseks willen. Ik zou daar als vrouw slecht mee om kunnen gaan, vrees ik. Omdat je dan een beeld van je ex krijgt als een super oppervlakkig type dat zijn pleziertjes vooropstelt.

Wat ben je toch lief Miss Mara....Als iedereen toch zo was als jij. Dat meen ik en dat weet je he?

Bij TO is het zo dat hij (misschien wel eens) onverbeterlijk zou kunnen zijn in zijn wens geileneukseks te hebben. Dat is een drang die hij wil onderdrukken maar het is niet gezegd dat hem dat gaat lukken. Niet iedereen is geschikt voor een monogame relatie. Dat maakt hem geen slecht mens, het maakt hem wel een mens waarvan de partner op de hoogte moet zijn van de manier waarop hij in het leven staat om de boel niet te vertroebelen en niet oneerlijk te maken.

Ik denk dat het belangijk is dat de partner van TO zich realiseert dat als het misgaat vanwege een seksprobleem in hun relatie, dat niet betekent dat zij een waardeloze vrouw is maar dat hij een vrouw nodig heeft die mee kan gaan in zijn hang naar veel seks, óf een vrouw die het geen probleem vindt dat hij ook met andere vrouwen naar bed gaat. Haar gevoel van eigenwaarde lijkt me ook zeer belangrijk in dit geval.

Soms is liefde niet genoeg. En aangezien het ontdekken van vreemdgaan en het 'genezen' daarvan als stel ontzettend zwaar is, denk ik dat het geen gek idee zou zijn als hij zou proberen een vrouw te vinden die meer past bij zijn manier van in het leven staan. Seks maakt een groot deel van zijn leven uit, bij haar is dat niet zo. Als het bij de een zo sterk is en bij de ander niet dan veroorzaakt dat problemen en dat is voor de een net zo rot als voor de ander.
Het lijkt me ook heel verdrietig om te weten dat je weliswaar een fijne relatie hebt, maar dat je vriend niet erg happy is vanwege het missen van bepaalde sex. Misschien dat vanwege het uitblijven van bepaalde sex het houden van gevoel bij to verminderd is, en vaak is het lastig om bij dit soort dilemma's er heel goed uit te komen. Zij zal nooit die enorme sexdrive krijgen, zo is ze niet. Dan is het aan to om eerlijk neer te leggen hoe hij tegen de dingen aankijkt, en zij kan dan nog bepalen in hoeverre zij ervoor wilt knokken. Misschien is het wijs om het hele vreemdgaan in dit verhaal weg te laten, dat levert onnodig extra verdriet op en misschien wel een schuldgevoel. Dat ze denkt, had ik maar.. terwijl ze er in feite weinig aan kan veranderen. Als ik to was dan ging in een gesprek aan, en dan zouden beide partijen kunnen nadenken over evt oplossingen, en daarbij bedenken of de relatie uberhaupt nog voldoende oplevert om ermee door te gaan. Zij moet ook een keuze hebben, en niet het gevoel krijgen dat ze aan de kant wordt gezet door iets waar zij niks aan kan veranderen. Is niet zo goed voor haar zelfvertrouwen.
quote:Marahbloem schreef op 10 juli 2008 @ 10:12:

Praat met je vriendin. Zo te lezen liggen jullie behoeftes erg uit elkaar. En ja, de kans bestaat en is groot dat jullie er niet uitkomen en het het einde van de relatie betekent. Je weet nu wel wat belangrijk voor je is....Ik weet het niet met al dat gepraat, daar wordt het ook weer zo beladen van.
Denk toch dat communiceren de enige duurzame oplossing is.

Ik ben dat moeilijke pad nog niet zo lang aan het bewandelen maar ik heb wel het gevoel dat het de enige uitweg is. Gisterenavond opnieuw moeilijk gesprek gehad. We willen beiden echt bij elkaar blijven maar onze seksuele behoeften liggen verdomd ver uit elkaar. Zij vreest dat ze mij nooit voldoening zal kunnen schenken (want ze denkt dat die andere vrouwen voor alles in waren, en dat ik nu met niet minder meer tevreden zal zijn). Ik begrijp die reactie wel. Maar ik heb (in mijn ogen toch) eigenlijk helemaal geen buitenissigheden uitgespookt met die ander vrouwen en vraag nog niet half van wat DTSH wenst. Moeilijk, moeilijk.
quote:Helmy schreef op 10 juli 2008 @ 13:09:

[...]

Ik weet het niet met al dat gepraat, daar wordt het ook weer zo beladen van.

ik praat met haar, de hele tijd. Zij weet wat ik zou wensen, dat heb ik al vrij vroeg in onze relatie verteld. Zo nu en dan stip ik het nog eens subtiel aan, maar ze wilt het gewoon niet. En ja, zij zegt ook, als we het er de hele tijd over hebben, dan wordt het er niet lekkerder op. Dus nu zeg ik er niks meer van..

Ik vind die dingen redelijk normaal in een lange relatie. Ik snap dat een vrouw dat niet doet in een ONS, maar als je echt van elkaar houdt dan kun je toch eens wat verder gaan?
Als je al zoveel duidelijkheid hebt gekregen, denk ik dat er maar 1 conclusie overblijft: je koffers pakken en ophouden jezelf en je vriendin wijs te maken dat je zo samen verder kunt.

Tenzij ze het goedkeurt dat je er SV'tje op nahoudt om die dingen mee te doen die zij niet ziet zitten. Maar ik heb zo'n licht vermoeden dat dat wel niet het geval zal zijn.
Praten is zinvol om een opening tot iets te geven, maar te lang en te veel praten over wat je allemaal mist tijdens de sex (als die er al is) maakt het probleem alleen maar groter.
quote:donttrysohard schreef op 10 juli 2008 @ 14:58:

[...]

ik praat met haar, de hele tijd. Zij weet wat ik zou wensen, dat heb ik al vrij vroeg in onze relatie verteld. Zo nu en dan stip ik het nog eens subtiel aan, maar ze wilt het gewoon niet. En ja, zij zegt ook, als we het er de hele tijd over hebben, dan wordt het er niet lekkerder op. Dus nu zeg ik er niks meer van..

Ik vind die dingen redelijk normaal in een lange relatie. Ik snap dat een vrouw dat niet doet in een ONS, maar als je echt van elkaar houdt dan kun je toch eens wat verder gaan?Nou nee dus. Ze wíl het namelijk niet. En ze voelt bij jou de druk om het wel te doen en ervaart die als onaangenaam. Dús wil ze nog minder in plaats van meer. Zij zou ook kunnen zeggen; 'maar als je echt van elkaar houdt dan neem je toch genoegen met wat de ander je geeft en dan dring je toch niet aan op dingen die ik niet wil doen?' Dat zou haar tekst kunnen zijn.

In jouw ogen vreemd misschien maar je vriendin is niet jij en jij bent niet je vriendin. Jullie denken en voelen verschillend over seks. Dat is wel duidelijk.
Eigenlijk vind ik gewoon dat je niet moet zeuren , ik zou al super in de wolken zijn van "ikhouvanjesex!"

Ik vind die dingen redelijk normaal in een lange relatie. Ik snap dat een vrouw dat niet doet in een ONS, maar als je echt van elkaar houdt dan kun je toch eens wat verder gaan?

Vindt jij. Zij dus niet.

quote:Het gaat goed tussen ons op elk vlak maar op seksueel vlak vind ik haar niet meer spannend.Ik haal 'm er nog maar een keer weer bij. Jíj bent verandert op dit punt. Je kunt niet verwachten dat je partner automatisch met je mee verandert, of de dingen die ze zelf niet ziet zitten maar doet omdat jij daar behoefte aan hebt gekregen.
En weer het hele ik wil, ik wil, ik wil verhaal....

En je vriendinnetje wil dat dus NIET

Trek je conclusie zou ik zeggen

(damn, ik wou dat ik het aardiger kon zeggen maar dat lukt me niet)

ZIe het hetzelfde als dat jij een doe vakantie wil en zij een strandvakantie....als je er na praten praten en nog eens praten nog niet uitkomt dan ga je toch alletwee apart op vakantie?

Nou das hier dus ook......

Je gaat ieder je eigen weg

(waarmee ik dus bedoel dat je de relatie moet verbreken en NIET aan de ONS moet gaan!)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Ik zou het juist eerder andersom stellen. Een relatie die alleen maar om de seks gaat (zoals een ONS), dat is een relatie voor 'geilneukenseks' en als je een echte volwaardige relatie hebt, dan reduceer je je partner niet tot een lustobject.

Eleonora zegt iets wat ik ook heb geprobeerd te zeggen: de communicatie. Jij geeft voortdurend aan dat je te kort komt. Dat legt druk. De seks die jullie hebben is ook een manier van communiceren. Welke boodschap breng je over? Welk beeld heeft zij inmiddels van haar eigen bedprestaties na al die klachten van jou?

Om je vraag te beantwoorden: ja ik heb het hem gezegd. Hielp niet, hij vond het doodnormaal dat je dit soort dingen voor elkaar deed in een relatie. "Als je echt van elkaar houdt dan kun je toch eens wat verder gaan?" Had hij eigenlijk wel recht op vond hij.
quote:JWvB schreef op 10 juli 2008 @ 16:49:

[...]

Ik zou het juist eerder andersom stellen. Een relatie die alleen maar om de seks gaat (zoals een ONS), dat is een relatie voor 'geilneukenseks' en als je een echte volwaardige relatie hebt, dan reduceer je je partner niet tot een lustobject.

.In een relatie gaat het wel steeds meer om de sex draaien wanneer één van beide partners hier ontvreden over is. Goede sex lijkt onbelangrijker dan niet-goede sex.
[quote]

]quote]

Even afgezien van het feit dat ik het met veel reacties in de trant 'passen jullie dan wel bij elkaar', etc. eens ben, dan nog even dit.

Misschien is dat 'subtiel aanstippen' het probleem. Weet zij wel écht hoe groot dit issue voor jou en het voortbestaan van jullie relatie is? Je hebt het in het begin duidelijk aangegeven, nu stip je het subtiel aan. Dus ok, je praat er wel met haar over, maar beseft ze hoe erg het al 5-voor-12 is? Misschien denkt zij wel alleen maar dat je het 'liever zou willen', maar niet dat het anders een breekpunt is (en dat je er intussen niet genoegen mee hebt genomen, maar ook bent vreemdgegaan). Ik ben heus niet zo van de botte bijl hoor, maar ter vergelijking: een vrouw die af en toe eens subtiel aangeeft dat het fijn zou zijn als je ook eens de afwas uit jezelf zou zien, of 'Hee, kun jij vanavond een keer de badkamer schoonmaken?' kan eigenlijk ook bedoelen "NU wordt het écht tijd dat je ook je steentje gaat bijdragen, ik ga NIET meer alles alleen doen, als je nu niet eens een vent wordt waar ik écht een gelijkwaardige (huishoudens-)relatie mee krijg, dan is het óver!". En die man denkt alleen maar: ach ja, ze wil het wel graag, maar echt een púnt is het niet.

Communicatie. Je bent het haar wel verschuldigd (zeker na het vreemdgaan) dat je écht aangeeft hoe belangrijk dit punt nu is, dat het anders fout gaat (jij vreemdgaan, of relatie over, etc.). Dan weet ze waar ze aan toe is en kan ze echt kiezen of zij je dat wil geven, of dat het idd dan einde verhaal is.

Maar laat haar wel in haar waarde he. Ze is geen slechte vriendin of uberhaupt een slechte bedpartner als dat geile-neuk-seks idee gewoon niet bij haar past. Zat relaties waarin dat wel prima werkt, alleen niet voor jou.
[quoteNou Toon, dat is misschien een paar keer voorgekomen, maar het werkt bij vrouwen toch heel anders dan bij mannen hoor![/quote]

hahaha, ook ik moet bekennen dat als ik zo een paar topics lees hier en in het dagelijks leven om me heen kijk, dat dat niet helemaal meer opgaat tegenwoordig.

Maar ik denk dat je gelukkig kan zijn in je relatie, houden van je partner, maar gewoon niet monogaam bent ingesteld.

zoals Kluun al zei in een interview, als ze me in de liefde maar eeuwig trouw is, lichamelijk is wat anders
Ach, zodra jij weer een ander meisje ontmoet, lijkt alles weer groener !! Ook dat is maar tijdelijk

Relatie beeindigen en voor altijd single blijven (zodat je kunt doen en laten wat je wilt, zonder het Ikhouvanje-sex) lijkt me de beste optie voor jou

Je doet mensen alleen maar pijn met vreemdgaan, dat verdienen meisjes niet!
Dontrysohard, jouw verhaal komt mij zeer bekend voor. En ik kan je dus melden dat meer mannen met dit probleem kampen... zo herkenbaar nl alle dingen die je zegt. Dit verhaal hoor ik nl al lange tijd van ex(minnaar, vriendje hoe je het ook moet noemen). Zijn relatie is ook onder meer hierdoor op de klippen gelopen, denk dat jullie op dit vlak niet bij elkaar passen en misschien moet je er goed over nadenken of dit is wat je de rest van je leven wil, want je zal er constant mee geconfronteerd worden en veranderen zal het niet. Aan jou de keuze om bij haar te blijven of niet, hoe hard het ook klinkt. Sterkte!
quote:Karlie schreef op 10 juli 2008 @ 17:10:

[quote]

]quote]

Even afgezien van het feit dat ik het met veel reacties in de trant 'passen jullie dan wel bij elkaar', etc. eens ben, dan nog even dit.

Misschien is dat 'subtiel aanstippen' het probleem. Weet zij wel écht hoe groot dit issue voor jou en het voortbestaan van jullie relatie is? Je hebt het in het begin duidelijk aangegeven, nu stip je het subtiel aan. Dus ok, je praat er wel met haar over, maar beseft ze hoe erg het al 5-voor-12 is? Misschien denkt zij wel alleen maar dat je het 'liever zou willen', maar niet dat het anders een breekpunt is (en dat je er intussen niet genoegen mee hebt genomen, maar ook bent vreemdgegaan). Ik ben heus niet zo van de botte bijl hoor, maar ter vergelijking: een vrouw die af en toe eens subtiel aangeeft dat het fijn zou zijn als je ook eens de afwas uit jezelf zou zien, of 'Hee, kun jij vanavond een keer de badkamer schoonmaken?' kan eigenlijk ook bedoelen "NU wordt het écht tijd dat je ook je steentje gaat bijdragen, ik ga NIET meer alles alleen doen, als je nu niet eens een vent wordt waar ik écht een gelijkwaardige (huishoudens-)relatie mee krijg, dan is het óver!". En die man denkt alleen maar: ach ja, ze wil het wel graag, maar echt een púnt is het niet.

Communicatie. Je bent het haar wel verschuldigd (zeker na het vreemdgaan) dat je écht aangeeft hoe belangrijk dit punt nu is, dat het anders fout gaat (jij vreemdgaan, of relatie over, etc.). Dan weet ze waar ze aan toe is en kan ze echt kiezen of zij je dat wil geven, of dat het idd dan einde verhaal is.

Maar laat haar wel in haar waarde he. Ze is geen slechte vriendin of uberhaupt een slechte bedpartner als dat geile-neuk-seks idee gewoon niet bij haar past. Zat relaties waarin dat wel prima werkt, alleen niet voor jou.

Hee sorry voor de late reacte maar we zijn het weekend weg geweest.

Ik begrijp wat je bedoelt en ja, ze weet het hoe belangrijk het voor me is. Maar als ik het zeg zoals jij het beschrijft morgen, dan voer ik de druk wel heel erg op en zal dat averechts werken.

Ook afgelopen weekend, we hadden een weekend Parijs. Het uitgesproken moment om eens van elkaar te genieten. Ik heb afgelopen week mijn verhaal hier neergezet om mijn verhaal kwijt te kunnen en ontspannen naar Parijs te kunnen. Het luchtte me op om mijn geheim prijs te geven.

Parijs was geweldig. Super romantisch, geen enkele irritatie. Veel knuffelen, prachtige stad, geluk met het weer. Echt perfect. Maar geen sex. Het gebeurt gewoon niet. Ze is er niet in geïnteresseerd. Het maakt haar gewoon niet uit. Neutraal.

Maar weet je wat het is? Als ik aangeef zin te hebben dan doen we het ook wel, die 2.1 x per week dat ik al eerder noemde. Dan heb ik zo het idee dat ze het alleen maar voor mij doet. Laat het dan maar! Ik wil het dan niet eens meer. Op zaterdagnacht hoorde we hoe de buurman in het hotel zijn vriendin een flinke beurt gaf. We werden er wakker van maar het deed haar niks, het bracht haar niet op een idee, ze werd er niet opgewonden van. Niks.

Ik voelde me verdrietig. Alleen. Niet aantrekkelijk. Een kluns, een nietsnut die het niet voor elkaar krijgt dat zijn partner hem aantrekkelijk vindt.

Het punt is ook dat ik niet eens een ander meisje wilt. Ik wil alleen maar aantrekkelijk gevonden worden door haar. Ik wil ook eens ongeremd neuken en overvallen worden met lust van haar voor mij. Net zoals ik dat voor haar heb maar dat gewoon wegstop om maar niet teleurgesteld te worden.

Ik ben het zat om maar naar haar regeltjes te moeten dansen. Niet in de ochtend, niet 2x per dag, eerst wassen van te voren enz. En dan iemand die geen enkel geluid maakt, een beetje schaapachtig naar me glimlacht.

Zo vaak heb ik uitgelegd wat ik geil vindt. Om eens het 's morgens te doen als je wakker wordt en eens wat geluid te maken en te laten blijken hoe geil je het vindt. En om eens dingen te proberen die we niet eerder gedaan hebben zoals die dingen die ik eerder zei.

Nee, ik verlang teveel, heb onrealistische wensen, ben een oversekst mannetje enz. enz.

Wat doe ik toch verkeerd? Ik krijg van iedereen veel aandacht, ik krijg veel aanbiedingen om te neuken maar ik wil dat niet eens. Ik wil alleen maar dat zij mij ook zo graag wilt als die anderen.

Ik ben echt radeloos.
Weet je, het ligt niet aan jou. Echt niet. Maar zij raakt gewoon niet (meer) opgewonden, niet van jou en misschien ook niet van een andere man. Kan te maken hebben met de duur van jullie relatie, of ze is gewoon iemand die niet zoveel met sex heeft. Dat jullie een fijn weekend hebben gehad, geeft wel aan dat jullie het op zich prettig hebben in de relatie. Er is nog lol, ze wil nog knuffelen, jullie genieten van elkaar. Maar ik denk dat zij zich vooral erg op haar gemak voelt bij jou, ze voelt zich veilig en kan zichzelf zijn. Dat gevoel overheerst waarschijnlijk en dat maakt dat de relatie verder soepel verloopt. Je kunt ook het omgekeerde hebben; de relatie verloopt stroef met veel ups en downs maar de sex is spetterend. Ook dat is niet zaligmakend, omdat je dan op een ander vlak tekortkomt.

Misschien kun je voor jezelf bedenken (voor haar is er nl geen probleem), of dit voor JOU zaligmakend is voor de rest van je leven. En dan dus het risico nemen (cq de kans krijgen) om verder te kijken in de hoop dat je iemand treft waarbij je het allebei krijgt. Of je fijne relatie koesteren en het voor lief nemen dat geile sex er nooit van zal komen. Ik denk, dat er velen zijn die zo'n relatie als die van jullie zouden willen. Die missen juist de geborgenheid en het gevoel dat de relatie zo sterk is dat het alle problemen kan overleven.

Je kunt er heel lang over blijven praten, nadenken, maar dit is zoals het is..helaas.
Ps; vreemde vrouwen kunnen je misschien heel graag willen, maar je weet nog niet of ze je ook echt zullen accepteren zoals je bent, als je eenmaal in die relatie zit. Ze willen je lichaam. Jouw vriendin wil jou als mens, met al je minnen en plussen en is daar blij mee. Ze wil een kind van je.

Dat is iets heel erg moois, en je moet nog maar afwachten of je met een ander op hetzelfde level kan komen, ooit.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe nu met Donttrysohard gaat? En hoe je er nu over denkt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven