Ik ben vreemd gegaan en wil dat weer

09-07-2008 13:59 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben Jack, ben 30 en heb 3 jaar een relatie met een meisje. Het gaat goed tussen ons op elk vlak maar op seksueel vlak vind ik haar niet meer spannend. Zij vrijt met me omdat ze waanzinnig veel van me houdt en omdat ze close met me wilt zijn. Echte geile sex hebben we niet. Plus dan ook veel beperkingen zoals: niet in de morgen, niet wanneer we het de dag eerder hebben gedaan en vooral geen nieuwe dingen proberen. Dus doen we het keurig 2.1 x per week en dat moet voldoende zijn.

Nu heb ik vorig jaar een collega gehad die ik ontzettend geil vond en die heeft me een stuk of 3x gepijpt in de auto. Daarnaast ben ik met een ander meisje 1x naar bed geweest.

Nu zou je denken: ik zou stijf staan van het schuldgevoel. Maar nee, dat heb ik niet en daar schrik ik van. Ik kreeg dat aan het begin van het jaar wel en was blij dat ik dat voelde.

Nu ben ik laatst een keer uitgeweest en heb een ontzettend mooi meisje leren kennen die mij kwam versieren. Daar heb ik vrolijk mee gekletst en na een tijdje was duidelijk dat ze wilde zoenen.

Toen heb ik tegen haar gezegd: ik heb een vriendin en ik vind je mooi en aardig maar ik ga niet met je zoenen. Dat heb ik dan ook niet gedaan.

Maar ik heb er nu ronduit spijt van dat ik dat niet gedaan heb! Wat voor een idioot ben ik? Ik wil helemaal niet dit soort dingen denken en voelen maar het is er toch.

Wat is er met mij aan de hand??
Tja, open relatie met iemand aangaan?
quote:donttrysohard schreef op 09 juli 2008 @ 13:59:

Wat is er met mij aan de hand??

Je hormonen spelen op, jongen. Oftewel, op z'n goed Oud-Hollandsch gezegd: je loopt je pik achterna.

We leven in een vrij land, dus je doet niks illegaals. De vraag is echter: wil je zo'n type zijn? Wil je zo leven? Of is er meer dan je hormonen volgen? Liefde, trouw? Jij mag het zeggen hoor. Het is jouw leven. Oja, en dat van je vriendin.
Dat is niet bespreekbaar, heb ik al eens geprobeerd aan te kaarten. Ik heb haar ook al vaak gezegd dat ik geile sex miste. Zij wilt alleen maar ikhouvanje sex en ze kan zichzelf daarin niet veranderen..
Ik hoop dat je vriendin snel achter je praktijken komt, je bent haar duidelijk niet waard. Hou je wel van haar??? Als dat het geval is, lijkt me dat je wel spijt zou hebben.

Misschien dat het een goed idee is om een serieus gesprek over je relatie te hebben met je vriendin en over je twijfels te praten. Als je echt van haar houdt, zou je haar niet zo besodemieteren.

Heb je eerder lange relaties gehad? Niet iedere relatie is hetzelfde, maar over het algemeen neemt de spanning sowieso wat af na een aantal jaren, maar daar komen weer andere dingen voor terug.

Je moet eens goed over je prioriteiten nadenken, lijkt me zo.
quote:MissMara schreef op 09 juli 2008 @ 14:03:

[...]

Je hormonen spelen op, jongen. Oftewel, op z'n goed Oud-Hollandsch gezegd: je loopt je pik achterna.

We leven in een vrij land, dus je doet niks illegaals. De vraag is echter: wil je zo'n type zijn? Wil je zo leven? Of is er meer dan je hormonen volgen? Liefde, trouw? Jij mag het zeggen hoor. Het is jouw leven. Oja, en dat van je vriendin.Nee ik wil dat niet zijn, en daarom heb ik ook niks met dat meisje gedaan. Maar ik heb er spijt van en ik wil die spijt helemaal niet voelen. Ik wil een trouw iemand zijn die genoeg heeft aan zijn partner. Maar mijn gevoel zegt wat anders...
Je denkt met je pik, dat is je probleem.
Nogmaals: dat is niet je GEVOEL, dat zijn je hormonen. Je reageert op fysieke impulsen en een vaag verlangen naar spanning. Gevoel is emotie, dat is wat je met je vriendin deelt.
Als jij de spanning bewust opzoekt en er aan toe wil geven, maak dan eerst een einde aan je huidige relatie.

Als je er met je vriendin niet uit kan komen en daarom maar vreemdgaat, lijkt me niet goed.

Je belazert haar namelijk gigantisch hiermee aangezien je al een aantal keer goed de fout in bent gegaan.
Dan word het tijd om je relatie te beeindigen.
quote:CItygirl schreef op 09 juli 2008 @ 14:04:

Ik hoop dat je vriendin snel achter je praktijken komt, je bent haar duidelijk niet waard. Hou je wel van haar??? Als dat het geval is, lijkt me dat je wel spijt zou hebben.

Misschien dat het een goed idee is om een serieus gesprek over je relatie te hebben met je vriendin en over je twijfels te praten. Als je echt van haar houdt, zou je haar niet zo besodemieteren.

Heb je eerder lange relaties gehad? Niet iedere relatie is hetzelfde, maar over het algemeen neemt de spanning sowieso wat af na een aantal jaren, maar daar komen weer andere dingen voor terug.

Je moet eens goed over je prioriteiten nadenken, lijkt me zo.

Ik weet dat ik reacties kan krijgen met het vingertje omhoog en dat vind ik zelf ook maar ik wil weten waarom ik dit zo voel.

Ja ik heb eerder een lange relatie gehad en die is daar ook op stukgelopen, dat meisje wilde helemaal niet vrijen met mij.

Waarom moet de spanning op dat gebied teruglopen? Onze relatie is goed, ik kan me niet bedenken het met een ander meisje beter zou zijn...
Ik denk dat je sexueel niet bij je huidiger partner past, en ik snap dat ook. Het klinkt mij ook iets te gewoon in de oren.

Zeg wat er gebeurd is, dat gaat haar pijn doen, maar het maakt wel duidelijk hoe de kaarten ervoor liggen. Daarna kan je alsnog met die bimbo gaan.

Liefde is mooi, maar als het in het bed saai is is dat dodelijk voor je relatie.
Zuchttt......wat is dat toch met mannen die met hun pik denken......

Denk eens met je hersens, daar zijn ze voor gemaakt!
En jullie denken nooit met je doos? Kom nou.
Eens met Suy. Als je geile seks wilt moet je gewoon het vrijgezellen-one night stands-circuit induiken. Nogmaals, niks om je voor te schamen als je dat wilt. Maar ergens geef je blijkbaar ook om je relatie, die bestaat nog. Schaam je je misschien toch een beetje voor het feit dat je door je lusten geregeerd wordt?

Btw: ik vind het een interessante kwestie die je aansnijdt en goed dat je zo open bent over je (lust)gevoelens.
quote:Antonio schreef op 09 juli 2008 @ 14:11:

En jullie denken nooit met je doos? Kom nou.Nou Toon, dat is misschien een paar keer voorgekomen, maar het werkt bij vrouwen toch heel anders dan bij mannen hoor!
Ik denk dat het probleem van "alleen maar ikhouvanje seks" snel opgelost is als je verteld dat je "geileneukseks" hebt gehad met een ander.

Als de sex zo belangrijk voor je is en je weet zeker dat jullie in dat opzicht niet compatible zijn, zou je iemand anders moeten zoeken die wel op alle vlakken bij je past.

Maar iets zegt me dat als je geile neukseks thuis had, je nog op zoek ging naar meer.
Nog een vraagje donttrysohard: wat vind jij "echtgeilesex" en wat versta jij onder 'ikhouvanjesex"?
quote:donttrysohard schreef op 09 juli 2008 @ 14:10:

[...]

Waarom moet de spanning op dat gebied teruglopen? Onze relatie is goed, ik kan me niet bedenken het met een ander meisje beter zou zijn...... en jij denkt dat ongewenste kinderloosheid geen weerslag heeft op je sexleven ? ( en de rest van je relatie.... )
quote:donttrysohard schreef op 09 juli 2008 @ 14:10:

[...]

Ik weet dat ik reacties kan krijgen met het vingertje omhoog en dat vind ik zelf ook maar ik wil weten waarom ik dit zo voel.

Ja ik heb eerder een lange relatie gehad en die is daar ook op stukgelopen, dat meisje wilde helemaal niet vrijen met mij.

...Misschien heb je het net wat minder getroffen dan óf ligt het misschien aan jouw bedprestaties...(?)
Ik weet dat ik een enorme lul ben geweest enzo, dat weet ik. Maar ik WIL me niet zo voelen en ik WIL niet vreemdgaan. Maar ik neig er de hele tijd naar en dat wil ik niet eens voelen.

Wat kan ik er tegen doen?
quote:Antonio schreef op 09 juli 2008 @ 14:11:

En jullie denken nooit met je doos? Kom nou.O zeker wel! Maar mijn doos is duizendmaal verstandiger dan de pik van donttrysohard.
Schaam je je misschien toch een beetje voor het feit dat je door je lusten geregeerd wordt?

Wat is dit voor Victoriaanse praat? We hebben allemaal lusten, en dat is maar goed ook. Ik zie ook niet in waarom die beteugeld moeten worden. Op zijn tijd ervan genieten is prima.
quote:MissMara schreef op 09 juli 2008 @ 14:12:

[...]

Nou Toon, dat is misschien een paar keer voorgekomen, maar het werkt bij vrouwen toch heel anders dan bij mannen hoor!

Nou, als er iets is wat ik op dit forum geleerd heb is dat die uitspraak niet zo waar is als ik altijd dacht.

Maar goed, daar gaat het niet over

DTSH, heb je dit besproken, en dan bedoel ik echt serieus praten, met je vriendin? Heb je er alles aan gedaan om duidelijk te maken wat jij nodig denkt te hebben?

Denk je dat het uberhaupt mogelijk is om geileneukseks met je vriendin te hebben? En dan niet of zij daartoe in staat is, maar jíj?
Geef haar een snuif coke (met knipoog naar topic 'verslaafd'). Wedden dat ze geile seks wil?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven