Ik heb advies nodig
maandag 11 mei 2020 om 22:22
Beste mensen,
Ik heb advies nodig. Ik ben bijna drie jaar samen met mijn vriendin en wij hebben samen een dochter van bijna 8 maanden. Mijn vriendin heeft een dochter van twee. Ze heeft mij altijd verteld dat zij van een anonieme donor is die zij via een spermabank in Denemarken heeft gekregen.
Na een paar mislukte relaties wilde ze graag een kind en heeft besloten het op die manier te doen.
Stukje bij beetje ben ik achter een aantal dingen gekomen waaruit blijkt dat haar dochter helemaal niet van een spermadonor is maar waarschijnlijk uit een korte relatie die ze in het begin heeft verzwegen. Ik ben er af en toe weleens over begonnen maar ze blijft volhouden dat ze van een spermadonor is.
Inmiddels heb ik zoveel aanleidingen dat dit niet zo is dat ik niet wat ik moet doen.. Laten gaan of confronteren...
Wat vinden jullie?
Ik heb advies nodig. Ik ben bijna drie jaar samen met mijn vriendin en wij hebben samen een dochter van bijna 8 maanden. Mijn vriendin heeft een dochter van twee. Ze heeft mij altijd verteld dat zij van een anonieme donor is die zij via een spermabank in Denemarken heeft gekregen.
Na een paar mislukte relaties wilde ze graag een kind en heeft besloten het op die manier te doen.
Stukje bij beetje ben ik achter een aantal dingen gekomen waaruit blijkt dat haar dochter helemaal niet van een spermadonor is maar waarschijnlijk uit een korte relatie die ze in het begin heeft verzwegen. Ik ben er af en toe weleens over begonnen maar ze blijft volhouden dat ze van een spermadonor is.
Inmiddels heb ik zoveel aanleidingen dat dit niet zo is dat ik niet wat ik moet doen.. Laten gaan of confronteren...
Wat vinden jullie?
maandag 11 mei 2020 om 22:28
maandag 11 mei 2020 om 22:29
hij had een klompvoet?
maandag 11 mei 2020 om 22:32
Sorry dit was ook mijn eerste gedachten. Waarom zo snel?
En nog een opmerking als je vriendin wel weet wie de vader van haar kind is, heeft het kind recht te weten wie haar vader is. 1: om een band met vader op te kunnen bouwen. 2: als het kind ziek wordt en blijkt iets nodig te hebben van familie, zou de vader een geschikte kandidaat kunnen zijn. Dit mag de moeder het kind niet ontnemen. Ben je echt van mening dat jouw vriendin zo erg liegt dat zij dit verzwijgt? Waarom denk je dat ze liegt?
maandag 11 mei 2020 om 22:33
* 8 maanden
leeg
maandag 11 mei 2020 om 22:34
En jouw tijdlijn?
Je bent te loepen hoor
Begin eens overnieuw en nu geloofwaardig jokken
maandag 11 mei 2020 om 22:35
Dan krijg je zodadelijk een verhaaltje dat hij niet weet of kind 1 van hem is, van de vorige love of van de spermabank
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben