Ik heb iets vreselijks gedaan

21-12-2019 12:55 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets vreselijks gedaan en ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben sinds 2,5 jaar met mijn vriend en ben echt ontzettend verliefd. Het gaat heel erg goed en we zijn bezig om zwanger te worden. Ik weet dat hij de ware is en ik nooit iemand anders wil. Nu komt het erge. Vrijdag avond ging ik uit met hem en 3 andere vrienden. Daarbij zat een stel dat stel zijn goede vrienden van mijn vriend en ik. Het meisje ging eerder naar huis. Mijn vriend en een nog een vriend gingen naar huis om zijn Portomonee op te halen. Ik zat toen alleen met een andere vriend die een van mijn beste vrienden is. We hadden heel veel gedronken en waren echt dronken. Ik ben hem dus blijkbaar naar het toilet gevolgd en heb hem daar gezoend. Mijn vriend kwam terug met zijn portomonee en andere vriend en we gingen verder uit. Alleen dit schrijven maakt me al misselijk . Ik snap het niet ik vind hem niet eens aantrekkelijk dat heb ik nooit gevonden. Ik vind het zo verschrikkelijk en waar komt dit vandaan ik ga nooit meer zoveel drinken want ik weet niet wat ik met mezelf aan moet.

Enige tips ? Ja ik ben echt vreselijk en ik walg van mezelf je mag me uitschelden maar tips zijn ook welkom. Ik hou zoveel van mijn vriend dat ik er echt niks van snap. En ook niet van die jongen hij heeft toch ook een vriendin. Ik snap het echt niet.
anoniem_393831 wijzigde dit bericht op 21-12-2019 13:47
Reden: Gebeld om uitleg
13.95% gewijzigd
Slim om zoveel te drinken als bezig bent om zwanger te worden. En zo verliefd zal je toch niet zijn op je vriend als je zoiets doet :-? Ik zou als ik jou was nog maar even wachten om zwanger te raken van wie dan ook.
Someonenew schreef:
21-12-2019 13:40
Slim om zoveel te drinken als bezig bent om zwanger te worden. En zo verliefd zal je toch niet zijn op je vriend als je zoiets doet :-? Ik zou als ik jou was nog maar even wachten om zwanger te raken van wie dan ook.
Dat idd, je bent nog niet volwassen genoeg voor kinderen :nope:
groentuintje wijzigde dit bericht op 21-12-2019 13:42
1.13% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Haha, straks ben je zwanger van die vriend!
Kan er iets in je glas zijn gedaan behalve alcohol?
Dronk je iets zoets?
Of denk je dat je echt zoveel hebt gedronken dat je je daardoor niets herinnert?
Kun je serieus 's nachts morning after pillen kopen?
Someonenew schreef:
+1
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Seks hebben in zo'n staat.. hoe was hij er aan toe? Je klinkt niet echt alsof je in staat was toestemming te geven.. Maar ik zou het wel gelijk met je vriend bespreken.
Kan me er zelf niks bij voorstellen dat je zo dronken bent dat je totaal niet meer weet wat je doet en dat er dus zoiets gebeurt. Er kan wel van alles met je gebeuren als je zo dronken bent dat je het allemaal niet meer weet. Voor hetzelfde geld word je verkracht ofzo. Vind dat echt een afknapper. Een keer iets te veel drinken, ok. Of is het gewoon een makkelijke smoes om het op de drank te gooien..
Hoeveel tijd gaat er in zitten om een portemonnee te halen?
Hoi!
Ik heb net gebeld met die jongen. Wat blijkt we hebben helemaal geen seks gehad. Alleen 1 korte zoen. Ik heb het groter in mijn hoofd gemaakt blijkbaar.
Je bent bezig om zwanger te worden en dan raak je zó dronken dat je niet meer weet wat je doet ? Lekker verantwoord! Ik zou vooral maar weer lekker aan de pil gaan.
Soleil8 schreef:
21-12-2019 13:43
Kun je serieus 's nachts morning after pillen kopen?
Op zaterdagochtend wel hoor.
Caroline1993 schreef:
Hoi!
Ik heb net gebeld met die jongen. Wat blijkt we hebben helemaal geen seks gehad. Alleen 1 korte zoen. Ik heb het groter in mijn hoofd gemaakt blijkbaar.
Of hij liegt...
mevrouwiglesias schreef:
21-12-2019 13:45
Of hij liegt...
Of ze waren beide dronken.
Caroline1993 schreef:
Hoi!
Het lijkt me heel erg slim dat je nog geen kindje op deze wereld zet. De acties van nu getuigen niet echt van zelfstandigheid, inschattingsvermogen, verstandig zijn en groot genoeg zijn voor grote mensen dingen.
mevrouwiglesias schreef:
21-12-2019 13:44
Op zaterdagochtend wel hoor.
Oké...ik heb er werkelijk geen idee van. Ik dacht dat het voorgeschreven moest worden door de huisarts, maar dat is blijkbaar niet meer zo.
Soleil8 schreef:
21-12-2019 13:46
Oké...ik heb er werkelijk geen idee van. Ik dacht dat het voorgeschreven moest worden door de huisarts, maar dat is blijkbaar niet meer zo.
Ligt gewoon bij de etos etc..
Stop maar met die kinderwens voorlopig.
Geen bijzonderheden
Soleil8 schreef:
21-12-2019 13:46
Gewoon bij het Kruidvat.
Ik vind het echt heel erg naar voor je, dit had nooit mogen gebeuren.
Alcohol maakt meer lief dan je kapot is..

Een ding is zeker, het is gebeurd, je kan het niet meer terugdraaien, dus het is niet meer ongedaan te maken. Ik denk zelf dat je het best maar eerlijk kan opbiechten aangezien het om een bekende van je vriend gaat, en dan afhankelijk van de reactie van je vriend verder kijken..

Zie dit als een hele harde les, dit gebeurd je waarschijnlijk nooit meer, maar nu zal je de feiten onder ogen moet zien en daarnaar handelen..
Nou dan heb je echt gezopen.
Alcohol en drugs doen gekke dingen met ons. Dus jah...

Ah jij blijft toch bij je vriend TO... en je zal vast niet de waarheid aan hem vertellen of wel?
waarom maak je zo een topic?
Someonenew schreef:
+1
Mijn eerste reactie is wat een dom :blabla:
etc.. maar dat weet je zelf ook wel en staat er al genoeg hierboven.

Maar ik ken ook 4 mensen waarbij iets in hun drinken gedaan is ooit ,die zijn ook ergens de draad kwijt geraakt ,dat zou natuurlijk ook gebeurd kunnen zijn.

Genante situatie in elk geval , ga je dit nu vertellen tegen je vriend ?
Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.
Als je zwanger wilt worden dan moet je alcohol in de ban doen, foliumzuur slikken, rood vlees vermijden en nog wat van die open deuren. Dus hoezo was je dronken?! Echt heel raar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven