Ik heb iets vreselijks gedaan

21-12-2019 12:55 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets vreselijks gedaan en ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben sinds 2,5 jaar met mijn vriend en ben echt ontzettend verliefd. Het gaat heel erg goed en we zijn bezig om zwanger te worden. Ik weet dat hij de ware is en ik nooit iemand anders wil. Nu komt het erge. Vrijdag avond ging ik uit met hem en 3 andere vrienden. Daarbij zat een stel dat stel zijn goede vrienden van mijn vriend en ik. Het meisje ging eerder naar huis. Mijn vriend en een nog een vriend gingen naar huis om zijn Portomonee op te halen. Ik zat toen alleen met een andere vriend die een van mijn beste vrienden is. We hadden heel veel gedronken en waren echt dronken. Ik ben hem dus blijkbaar naar het toilet gevolgd en heb hem daar gezoend. Mijn vriend kwam terug met zijn portomonee en andere vriend en we gingen verder uit. Alleen dit schrijven maakt me al misselijk . Ik snap het niet ik vind hem niet eens aantrekkelijk dat heb ik nooit gevonden. Ik vind het zo verschrikkelijk en waar komt dit vandaan ik ga nooit meer zoveel drinken want ik weet niet wat ik met mezelf aan moet.

Enige tips ? Ja ik ben echt vreselijk en ik walg van mezelf je mag me uitschelden maar tips zijn ook welkom. Ik hou zoveel van mijn vriend dat ik er echt niks van snap. En ook niet van die jongen hij heeft toch ook een vriendin. Ik snap het echt niet.
anoniem_393831 wijzigde dit bericht op 21-12-2019 13:47
Reden: Gebeld om uitleg
13.95% gewijzigd
Nitflex schreef:
21-12-2019 14:31
Even checken of zoenpartner ook niets vertelt, je wil niet dat het via een andere route alsnog bij je vriend terecht komt.

Niet vertellen, goed onthouden wat voor kutgevoel je hieraan over hield en niet meer doen. Ook even pas op de plaats met alcohol.

Oh, en je internet history met dit topic goed wissen.

Klaar. Over tot de orde van de dag.
Jij hebt eerder met dit bijltje gehakt!
Murrmurr schreef:
21-12-2019 14:39
Jij hebt eerder met dit bijltje gehakt!
Oprecht nog nooit!* Maar ik denk er wel luchtiger over dan de meesten hier.

*wel domme dingen doen na met drank overgoten avonden, maar ben nooit vreemdgegaan op wat voor niveau dan ook.
@ TO Goed zo en niet te hard voor jezelf zijn, mensen doen stomme dingen. Niet op het forum natuurlijk maar irl wel
Murrmurr schreef:
21-12-2019 14:43
Goed zo en niet te hard voor jezelf zijn, mensen doen stomme dingen. Niet op het forum natuurlijk maar irl wel
En dit!
Nitflex schreef:
21-12-2019 14:41
Oprecht nog nooit!* Maar ik denk er wel luchtiger over dan de meesten hier.

*wel domme dingen doen na met drank overgoten avonden, maar ben nooit vreemdgegaan op wat voor niveau dan ook.
Ik heb dit ook wel eens voor elkaar gekregen, ik was wel pas 18 of zo maar precies hetzelfde idee. Mijn vriendje hoorde het meteen van iedereen en heeft er nog lang mee gezeten, en ik vond die ander niet eens leuk.
@To: je hebt niets vreselijks gedaan. Hoogstens wat getongd en zitten vogelen met iemand anders dan je partner, geen ramp; misschien wel voor je relatie, maar verder is er niets aan de hand.
Murrmurr schreef:
21-12-2019 14:45
Ik heb dit ook wel eens voor elkaar gekregen, ik was wel pas 18 of zo maar precies hetzelfde idee. Mijn vriendje hoorde het meteen van iedereen en heeft er nog lang mee gezeten, en ik vond die ander niet eens leuk.
Ik inderdaad genoeg van dit soort verhalen in mijn omgeving. Ook van mensen die later heel gelukkige gezinnetjes gestart zijn.
Nitflex schreef:
21-12-2019 14:49
Ik inderdaad genoeg van dit soort verhalen in mijn omgeving. Ook van mensen die later heel gelukkige gezinnetjes gestart zijn.
Tsja als dit alles is dan valt daar nog wel overheen te komen lijkt me. Ik hoor wel eens ergere dingen
Zou iemand wat in je drankje kunnen hebben gedaan? Wat een rare reactie als je de betreffende man niet eens aantrekkelijk vind.
Ik zou wel open zijn naar je vriend, een kind krijgen samen zou je niet moeten doen als er nog lijken in de kast liggen. Hij zou die keuze wel moeten hebben vind ik.
Gezoend.....big deal.
Lillybit schreef:
21-12-2019 14:54
Zou iemand wat in je drankje kunnen hebben gedaan?
En we zijn er weer! Duurde nog een paar pagina's.

Van teveel alcohol ga je stomme dingen doen. punt.
Wat en hoe het ook gebeurt is er is niks meer aan te veranderen . Je weet ook niet of die vriend de waarheid spreekt. En dat jullie beide fout zaten is ook wel duidelijk.
Ook als je je mond beide houdt kan iemand anders het gezien hebben en kan het alsnog uit komen.
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.
Nova66 schreef:
21-12-2019 14:54
Gezoend.....big deal.
Of ze moet Bridget heten.
Murrmurr schreef:
21-12-2019 14:20
Ik moet echt wennen aan deze 50s revival

Want? Je partner straallazerus achterlaten in een kroeg is heel hip en trendy en insta-waardig?
Murrmurr schreef:
21-12-2019 14:57
En we zijn er weer! Duurde nog een paar pagina's.

Van teveel alcohol ga je stomme dingen doen. punt.
Het is al eerder geopperd in dit topic.

Inderdaad, je hebt veel teveel gedronken, dan doen mensen domme dingen. Alsof iedereen die zoiets doet altijd maar gedrogeerd zou moeten zijn. En wie gaat er zijn goeie geld aan drugs besteden om bij stellen in een drankje te doen?
Dymphnatam schreef:
21-12-2019 15:04
Want? Je partner straallazerus achterlaten in een kroeg is heel hip en trendy en insta-waardig?
Als ik dronken word dan word ik dronken, en is het niet zo dat mijn fictieve partner dat "laat gebeuren".
Nitflex schreef:

Inderdaad, je hebt veel teveel gedronken, dan doen mensen domme dingen. Alsof iedereen die zoiets doet altijd maar gedrogeerd zou moeten zijn. En wie gaat er zijn goeie geld aan drugs besteden om bij stellen in een drankje te doen?
Zo hoef je nooit verantwoordelijkheid te nemen voor je acties. Ik denk ook dat het minder vaak gebeurt dan het beweerd wordt.
Murrmurr schreef:
21-12-2019 15:05
Als ik dronken word dan word ik dronken, en is het niet zo dat mijn fictieve partner dat "laat gebeuren".
Dus dan zegt jouw fictieve partner er wel degelijk iets van?
Dymphnatam schreef:
21-12-2019 15:07
Dus dan zegt jouw fictieve partner er wel degelijk iets van?
Je snapt het niet. Dat is dan mijn verantwoordelijkheid bedoel ik.
Murrmurr schreef:
21-12-2019 15:06
Zo hoef je nooit verantwoordelijkheid te nemen voor je acties. Ik denk ook dat het minder vaak gebeurt dan het beweerd wordt.
Het is ook niet zo dat je met GHB ofzo automatisch bij iemand in bed belandt. Echt, de eenvoudigste drug om mensen losser en onverantwoordelijker te krijgen is toch echt gewoon alchohol.
Nitflex schreef:

Er zijn wel van die "lol broeken" die het grappig vinden om te kijken wat er gebeurt. Mijn vriendin kreeg wat in haar drankje op een festival , ze kwam op de EHBO bij .
Of dat bij to is gebeurd kan ik niet beoordelen .Drank maakt meer kapot dan je lief is .Is allemaal achteraf lullen ,heeft ze ook niks aan . Ik zou het gewoon eerlijk opbiechten altijd beter dan dat ze er na een poos alsnog achter komen . Ben dan zelf zo eerlijk , die vriend ook : grote vent om flink te zuipen ,ben dan ook zo eerlijk om op te biechten dat je teveel gezopen hebt en een vriendin uit de vriendengroep hebt gebekt.
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.
Gevalletje “Wie haar billen brandt, moet op blaren zitten.”
Je vriend boft maar met zo’n lot uit de loterij.

Ook erg slim om stomdronken te worden, terwijl je zwanger wil worden.
Als een vrouw hier komt posten "mijn vent stond dronken in de kroeg met een ander te zoenen" dan zegt echt niemand "vrouw, hoe heb je hem dronken kunnen laten worden, wat zorg je slecht voor hem!"
Ach meid, je was een keer dronken.
Vergeef het je zelf.

En al die reacties van 'begin niet aan kinderen' zijn een beetje onzin.
Alsof je nooit eens lol mag hebben.

Jammer dat het zo gelopen is, die avond.
Maar je hier heel erg druk over maken heeft weinig zin.
Het is nu eenmaal gebeurd.
Murrmurr schreef:
21-12-2019 15:08
Je snapt het niet. Dat is dan mijn verantwoordelijkheid bedoel ik.

Oh zo. Nu begrijp ik je. Dan ben ik inderdaad nog heel ouderwets, dat ik in zo'n situatie verantwoordelijkheid voel naar mijn partner toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven