Ik heb iets vreselijks gedaan
zaterdag 21 december 2019 om 12:55
Ik heb iets vreselijks gedaan en ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben sinds 2,5 jaar met mijn vriend en ben echt ontzettend verliefd. Het gaat heel erg goed en we zijn bezig om zwanger te worden. Ik weet dat hij de ware is en ik nooit iemand anders wil. Nu komt het erge. Vrijdag avond ging ik uit met hem en 3 andere vrienden. Daarbij zat een stel dat stel zijn goede vrienden van mijn vriend en ik. Het meisje ging eerder naar huis. Mijn vriend en een nog een vriend gingen naar huis om zijn Portomonee op te halen. Ik zat toen alleen met een andere vriend die een van mijn beste vrienden is. We hadden heel veel gedronken en waren echt dronken. Ik ben hem dus blijkbaar naar het toilet gevolgd en heb hem daar gezoend. Mijn vriend kwam terug met zijn portomonee en andere vriend en we gingen verder uit. Alleen dit schrijven maakt me al misselijk . Ik snap het niet ik vind hem niet eens aantrekkelijk dat heb ik nooit gevonden. Ik vind het zo verschrikkelijk en waar komt dit vandaan ik ga nooit meer zoveel drinken want ik weet niet wat ik met mezelf aan moet.
Enige tips ? Ja ik ben echt vreselijk en ik walg van mezelf je mag me uitschelden maar tips zijn ook welkom. Ik hou zoveel van mijn vriend dat ik er echt niks van snap. En ook niet van die jongen hij heeft toch ook een vriendin. Ik snap het echt niet.
Enige tips ? Ja ik ben echt vreselijk en ik walg van mezelf je mag me uitschelden maar tips zijn ook welkom. Ik hou zoveel van mijn vriend dat ik er echt niks van snap. En ook niet van die jongen hij heeft toch ook een vriendin. Ik snap het echt niet.
anoniem_393831 wijzigde dit bericht op 21-12-2019 13:47
Reden: Gebeld om uitleg
Reden: Gebeld om uitleg
13.95% gewijzigd
zaterdag 21 december 2019 om 13:52
Heel onverantwoordelijk en onvolwassen om zoveel alcohol te gaan drinken terwijl je zwanger probeerd te worden.
* lekkere goede vrienden hebben jullie ik zou als ik jullie was toch maar eens goed bekijken of jullie vriendschap wel zo geweldig is.
* zo verliefd ben je blijkbaar niet want anders laat je je dit niet gebeuren.
Ik zou behalve de morning after pil ook even een afspraak maken bij de huisarts voor een soa test. Want ik ga er van uit dat jullie het niet veilig hebben gedaan.
Ik vind zelf persoonlijk dat jij je vriend de waarheid moet gaan vertellen. En even wachten met kinderen nemen totdat jullie uitgefeest zijn waar je als idioten loopt te zuipen en volwassener zijn.
* lekkere goede vrienden hebben jullie ik zou als ik jullie was toch maar eens goed bekijken of jullie vriendschap wel zo geweldig is.
* zo verliefd ben je blijkbaar niet want anders laat je je dit niet gebeuren.
Ik zou behalve de morning after pil ook even een afspraak maken bij de huisarts voor een soa test. Want ik ga er van uit dat jullie het niet veilig hebben gedaan.
Ik vind zelf persoonlijk dat jij je vriend de waarheid moet gaan vertellen. En even wachten met kinderen nemen totdat jullie uitgefeest zijn waar je als idioten loopt te zuipen en volwassener zijn.
Blijf in jezelf geloven !

zaterdag 21 december 2019 om 14:01
Zeker raar, ik lees het nu pas in de OP, dat jullie bezig zijn zwanger te raken. Dat je dan zegt van ok, ik drink nog 1 wijntje, ben nog niet zwanger, kan ik nog in komen, maar zo dronken raken?ikBedoelHetGoed schreef: ↑21-12-2019 13:51Als je zwanger wilt worden dan moet je alcohol in de ban doen, foliumzuur slikken, rood vlees vermijden en nog wat van die open deuren. Dus hoezo was je dronken?! Echt heel raar.
En dat je nu die jongen gesproken hebt en hij zegt: er is niks gebeurd. Hoezo dacht dat jij dan wel dat er wat gebeurd is? Die knul is nu ook weer nuchter en beseft ook wel wat er gebeurd is, dus als hij dan hoort dat jij het niet meer weet, hoe makkelijk is het dan te zeggen dat er niks gebeurt is. Dan kan jij ook niet doorvertellen aan jouw vriend, er is immers toch (bijna) niks gebeurt. Het kan hoor, dat het zo is, dat zeg ik ook niet, maar vind het wel apart en zou hem ook niet zomaar geloven.

zaterdag 21 december 2019 om 14:04
Ach, gewoon een keer zo’n warrige met alcohol overgoten avond. Kan gebeuren. Niet teveel toestanden van maken.
Wat dit godsnaam met je volwassenheid en het krijgen van kinderen te maken heeft weet ik niet. Dit soort dingen maken mensen op alle leeftijden mee.
Stom en dom, maar de schade is beperkt gebleven.
En ik ken eigenlijk niemand die stopt met drinken voordat ze zwanger worden, alleen als het echt heel lang duurt om zwanger te worden.
Wat dit godsnaam met je volwassenheid en het krijgen van kinderen te maken heeft weet ik niet. Dit soort dingen maken mensen op alle leeftijden mee.
En ik ken eigenlijk niemand die stopt met drinken voordat ze zwanger worden, alleen als het echt heel lang duurt om zwanger te worden.
zaterdag 21 december 2019 om 14:08
Ik snap niet dat mensen zo veel drinken dat ze zichzelf niet meer onder controle hebben. Zie het nut daar niet van in. Vinden zo veel mensen hun leven dan zo miserabel dat ze de realiteit willen ontvluchten, verdoofd en verdwaasd zijn? Of dat ze geen plezier kunnen hebben zonder verdoving?
Ik snap ook niet dat jouw vriend jou in zo'n toestand achter liet of was hij ook ladderzat?
Ik snap ook niet dat jouw vriend jou in zo'n toestand achter liet of was hij ook ladderzat?

zaterdag 21 december 2019 om 14:08

zaterdag 21 december 2019 om 14:11
Nou ja, er zit natuurlijk nog wel wat tussen niets meer drinken en jezelf helemaal knetterlam zuipen.Nitflex schreef: ↑21-12-2019 14:04Ach, gewoon een keer zo’n warrige met alcohol overgoten avond. Kan gebeuren. Niet teveel toestanden van maken.

zaterdag 21 december 2019 om 14:13
Ja, je kunt een keer uitschieten.SallySpectra* schreef: ↑21-12-2019 14:11Nou ja, er zit natuurlijk nog wel wat tussen niets meer drinken en jezelf helemaal knetterlam zuipen.
zaterdag 21 december 2019 om 14:17
Jullie hebben allemaal echt gelijk. Ik vraag me af wat ik moet doen die kus stelde dus niks voor.
Als ik het hem vertel zal hij er doodziek van zijn en heel erg verdrietig. Wat heel erg logisch is. Hij gaat dan door een hel
Als ik het niet zeg lieg ik tegen hem en mocht hij er ooit achter komen zal hij nog bozer worden. Ik bespaar hem hiermee wel veel pijn en die kus stelde dus echt helemaal niks voor.
Als ik het hem vertel zal hij er doodziek van zijn en heel erg verdrietig. Wat heel erg logisch is. Hij gaat dan door een hel
Als ik het niet zeg lieg ik tegen hem en mocht hij er ooit achter komen zal hij nog bozer worden. Ik bespaar hem hiermee wel veel pijn en die kus stelde dus echt helemaal niks voor.
zaterdag 21 december 2019 om 14:19
Jullie hebben allemaal echt gelijk. Ik vraag me af wat ik moet doen die kus stelde dus niks voor.
zaterdag 21 december 2019 om 14:19
Kun je van zoenen ook al zwanger worden dan ?
zaterdag 21 december 2019 om 14:20
www.ikpas.nl
Zo te lezen ben je nog niet volwassen genoeg om aan kinderen te denken. Grow up.
Je doet iets, of eigenlijk meerdere dingen, waar je spijt van hebt. Accepteer dit en werk aan je gedrag.
De wereld is niet vergaan, je hebt niemand vermoord, geen overval gepleegd, of iemand geld afgetroggeld. Je hebt iemand met een straal bezopen kop gezoend. En daarna ben je verder uitgegaan, en waarschijnlijk gedronken.
Zo te lezen ben je nog niet volwassen genoeg om aan kinderen te denken. Grow up.
Je doet iets, of eigenlijk meerdere dingen, waar je spijt van hebt. Accepteer dit en werk aan je gedrag.
De wereld is niet vergaan, je hebt niemand vermoord, geen overval gepleegd, of iemand geld afgetroggeld. Je hebt iemand met een straal bezopen kop gezoend. En daarna ben je verder uitgegaan, en waarschijnlijk gedronken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover

zaterdag 21 december 2019 om 14:20
Ik moet echt wennen aan deze 50s revivalDymphnatam schreef: ↑21-12-2019 14:08Raar ook dat jouw vriend je in zo'n beschonken toestand achterlaat in een kroeg. Sowieso dat hij je zo dronken laat worden

zaterdag 21 december 2019 om 14:23
Er zijn 24 uurs apotheken. In elke grote stad wel 1.

zaterdag 21 december 2019 om 14:26
Dat zeg ik toch ook?SallySpectra* schreef: ↑21-12-2019 14:25Daar ben je zelf bij hoor. Die drank wandelt niet zelf naar binnen.

zaterdag 21 december 2019 om 14:27
tbh zou ik het niet vertellen. miss fucked up maar het stelde toch niks voor. Drink niet meer zoveel.Caroline1993 schreef: ↑21-12-2019 14:19Jullie hebben allemaal echt gelijk. Ik vraag me af wat ik moet doen die kus stelde dus niks voor.

zaterdag 21 december 2019 om 14:29
Dit, gewoon niet meer doen maar als je het vertelt kwets je je vriend die er vast veel meer achter gaat zoeken, zijn vriendin komt het te weten en het wordt een groot drama voor iedereen, om iets wat niks betekende.Letsgetlosttonight schreef: ↑21-12-2019 14:27tbh zou ik het niet vertellen. miss fucked up maar het stelde toch niks voor. Drink niet meer zoveel.
zaterdag 21 december 2019 om 14:31
Ik zou niks zeggen en bij mezelf vooral te raden gaan, waarom ik ga zoenen met iemand die ik niet eens aantrekkelijk vind! Met andere woorden hoe sta je in je huidige relatie?Caroline1993 schreef: ↑21-12-2019 14:19Jullie hebben allemaal echt gelijk. Ik vraag me af wat ik moet doen die kus stelde dus niks voor.
Is dit de man waar je kinderen mee wil? Is dit de man waar je oud mee wil worden?
En een andere vraag, wil je wel al die commitment al? Ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien ben je er eigenlijk nog niet aan toe, het huisje boompje beestje... misschien wil je nog wel een tijdje langer het vrije leven leven, ook goed hè! Je kan er maar beter op tijd achter komen, want als de baby er is, is die niet meer weg te doen..., die is er dan áltijd.

zaterdag 21 december 2019 om 14:31
Even checken of zoenpartner ook niets vertelt, je wil niet dat het via een andere route alsnog bij je vriend terecht komt.
Niet vertellen, goed onthouden wat voor kutgevoel je hieraan over hield en niet meer doen. Ook even pas op de plaats met alcohol.
Oh, en je internet history met dit topic goed wissen.
Klaar. Over tot de orde van de dag.
Niet vertellen, goed onthouden wat voor kutgevoel je hieraan over hield en niet meer doen. Ook even pas op de plaats met alcohol.
Oh, en je internet history met dit topic goed wissen.
Klaar. Over tot de orde van de dag.
zaterdag 21 december 2019 om 14:38
Hoi allen mag ik jullie heel erg bedanken voor alle reacties. Ik kan het niet met mensen delen die ik ken en ben heel erg blij dat ik dat met jullie kan. Het is echt een vreselijke situatie. En ik ga zeker niet meer zoveel drinken slaat nergens op. 1 ding waar ik 100% zeker van ben is mijn vriend ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden. En dan doe ik zoiets het is echt super kut.
Dank
Dank