Ik heb iets vreselijks gedaan
zaterdag 21 december 2019 om 12:55
Ik heb iets vreselijks gedaan en ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben sinds 2,5 jaar met mijn vriend en ben echt ontzettend verliefd. Het gaat heel erg goed en we zijn bezig om zwanger te worden. Ik weet dat hij de ware is en ik nooit iemand anders wil. Nu komt het erge. Vrijdag avond ging ik uit met hem en 3 andere vrienden. Daarbij zat een stel dat stel zijn goede vrienden van mijn vriend en ik. Het meisje ging eerder naar huis. Mijn vriend en een nog een vriend gingen naar huis om zijn Portomonee op te halen. Ik zat toen alleen met een andere vriend die een van mijn beste vrienden is. We hadden heel veel gedronken en waren echt dronken. Ik ben hem dus blijkbaar naar het toilet gevolgd en heb hem daar gezoend. Mijn vriend kwam terug met zijn portomonee en andere vriend en we gingen verder uit. Alleen dit schrijven maakt me al misselijk . Ik snap het niet ik vind hem niet eens aantrekkelijk dat heb ik nooit gevonden. Ik vind het zo verschrikkelijk en waar komt dit vandaan ik ga nooit meer zoveel drinken want ik weet niet wat ik met mezelf aan moet.
Enige tips ? Ja ik ben echt vreselijk en ik walg van mezelf je mag me uitschelden maar tips zijn ook welkom. Ik hou zoveel van mijn vriend dat ik er echt niks van snap. En ook niet van die jongen hij heeft toch ook een vriendin. Ik snap het echt niet.
Enige tips ? Ja ik ben echt vreselijk en ik walg van mezelf je mag me uitschelden maar tips zijn ook welkom. Ik hou zoveel van mijn vriend dat ik er echt niks van snap. En ook niet van die jongen hij heeft toch ook een vriendin. Ik snap het echt niet.
anoniem_393831 wijzigde dit bericht op 21-12-2019 13:47
Reden: Gebeld om uitleg
Reden: Gebeld om uitleg
13.95% gewijzigd
zaterdag 21 december 2019 om 17:37
Ja idd en ik snap er niks van waarom dat er eerst stond. TO jij dacht dus echt dat dat gebeurd was, want dat schreef je op, dat het buiten was, en je ging niet voor niets die pil halen. Maar waarom dacht je dan dat dat gebeurd was? Dat verzin je toch niet zomaar? Het was blijkbaar niet eens buiten. Maar hoe kom je daarbij dan? Hij zal het niet gezegd hebben, want hij zegt juist dat er 'bijna' niks gebeurd is. En als jij niks meer weet dan kan je ook niet weten dat dit gebeurd is. Dan kan er ook net zo goed totaal niks gebeurd zijn.
zaterdag 21 december 2019 om 17:40

zaterdag 21 december 2019 om 18:23
Bijzonder dat je uit mijn post leest dat ik er drama van maak! Ik stel alleen maar een paar vragen ter overweging om over na te denken. Verder heb ik juist beaamd dat ze er geen drama van moet maken, beetje rare reactie dit, met je nope smiley.

zaterdag 21 december 2019 om 18:30
Ik ook niet. En met een excuus als 'het kwam door de alcohol' hoeft hij al helemaal niet aan te komen.
zaterdag 21 december 2019 om 18:35
Juist in jouw vragen zit het drama (vind ik)
To heeft in een dronken vlaag gezoend met een ander.
Leuk? Nee. Netjes? Nee.
Moet ze nu volgens jouw vragen haar hele relatie herzien? Nee, vind ik niet
Frankly my dear, I don"t give a damn
zaterdag 21 december 2019 om 18:46
Nou ik bedoelde het niet als drama.
Ik vroeg ook hoe oud ze is, ik kan me nl voorstellen dat het niet gebonden leven ook heel fijn is, ik raad haar alleen aan om er over na te denken of ze zich al zo wil binden... van mij hoeft ze haar relatie niet te herzien hoor, zeker niet, maar als ze nog erg jong is zou ik echt wel even goed nadenken over hoe gebonden je wilt zijn, nu al... maar geen antw op gekregen geen idee hoe oud TO is.
Ik was wat later met alles en zo geen spijt van..,
zaterdag 21 december 2019 om 21:38
Ook toiletten voor invaliden.
Was hier op Vivaland ook al een topic over.
Wat is dat toch met die plee's, tegenwoordig ?
Sprayen de kakkenden erotische luchtjes na de bevallingen?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

zaterdag 21 december 2019 om 22:11
Bijna goed denk ik,. Vrouwelijke olifanten geven met chemische stoffen in hun urine hun bereidheid tot paren aan, dus met mensen zal er ook wel zoiets aan de hand zijn.

zaterdag 21 december 2019 om 22:21
Uhm sorry maar die vriend kan wel zeggen dat jullie alleen hebben zitten tongen maar hij heeft een vriendin. Als jij al niet eens weet wat er is gebeurd kan het dus nog steeds zo zijn dat jullie wel seks hebben gehad maar dat hij niet wil dat dit de wereld in wordt geholpen aangezien je toch niets meer weet....
Ik zou toch even een soa testje doen en mocht het nog kunnen maatregelen nemen wat betreft zwangerschap.
Ik zou toch even een soa testje doen en mocht het nog kunnen maatregelen nemen wat betreft zwangerschap.

zaterdag 21 december 2019 om 22:23
Wat als die vriend had gezegd dat klopt je hebt me staan pijpen in het steegje ?
Dan had je dat dus ook gelooft ?
Want je dacht seks gehad te hebben hoe dan ? Kun je zo dronken zijn dat je dat niet meer weet ? En als je zo dronken bent dat je niet weet wat er gebeurd is maar nog wel verder gaan stappen ?
Dan had je dat dus ook gelooft ?
Want je dacht seks gehad te hebben hoe dan ? Kun je zo dronken zijn dat je dat niet meer weet ? En als je zo dronken bent dat je niet weet wat er gebeurd is maar nog wel verder gaan stappen ?
zaterdag 21 december 2019 om 22:28
Oke, je hebt in je dronken verwarde toestand een fout gemaakt. Dit wil je niet!
Leer hiervan. En ga er niet over lopen praten tegen je vriend of zijn vriendin. Dan doe je hun ook geen verdriet. Het was een miskleun van jullie. Vergeet het! Richt je vanaf nu weer op je leuke relatie met je vriend. Maak het vooral ook niet groter dan het is. Laat het los.
Leer hiervan. En ga er niet over lopen praten tegen je vriend of zijn vriendin. Dan doe je hun ook geen verdriet. Het was een miskleun van jullie. Vergeet het! Richt je vanaf nu weer op je leuke relatie met je vriend. Maak het vooral ook niet groter dan het is. Laat het los.
zaterdag 21 december 2019 om 22:55
Ik dacht dus dat dat wel was gebeurd. Ik vroeg vandaag of het zo was hij zei nee het was 1 zoen en ik zoende terug en dat is ook niet goed. Even later zijn we naar buiten gegaan om erover te hebben en toen is er ook niks gebeurd. Ik heb geen herinnering zoals ik al zei over seks. Maar op een of andere manier zat het in mijn hoofd en dat ik zo enorm bang ben dat dat wel was gebeurd vandaar die morning-afterpil.tulpje21 schreef: ↑21-12-2019 17:37Ja idd en ik snap er niks van waarom dat er eerst stond. TO jij dacht dus echt dat dat gebeurd was, want dat schreef je op, dat het buiten was, en je ging niet voor niets die pil halen. Maar waarom dacht je dan dat dat gebeurd was? Dat verzin je toch niet zomaar? Het was blijkbaar niet eens buiten. Maar hoe kom je daarbij dan? Hij zal het niet gezegd hebben, want hij zegt juist dat er 'bijna' niks gebeurd is. En als jij niks meer weet dan kan je ook niet weten dat dit gebeurd is. Dan kan er ook net zo goed totaal niks gebeurd zijn.

zaterdag 21 december 2019 om 23:04
Maar zoiets zit toch niet zomaar in je hoofd? En als jij aan hem vraagt of er seks is geweest, dan snapt hij ook wel dat je er blijkbaar niets meer van weet. Dan kan hij dat maar beter zo houden als er wel iets gebeurd is.Caroline1993 schreef: ↑21-12-2019 22:55Ik dacht dus dat dat wel was gebeurd. Ik vroeg vandaag of het zo was hij zei nee het was 1 zoen en ik zoende terug en dat is ook niet goed. Even later zijn we naar buiten gegaan om erover te hebben en toen is er ook niks gebeurd. Ik heb geen herinnering zoals ik al zei over seks. Maar op een of andere manier zat het in mijn hoofd en dat ik zo enorm bang ben dat dat wel was gebeurd vandaar die morning-afterpil.
zaterdag 21 december 2019 om 23:13
Precies dit !Suzan_1991 schreef: ↑21-12-2019 23:04Maar zoiets zit toch niet zomaar in je hoofd? En als jij aan hem vraagt of er seks is geweest, dan snapt hij ook wel dat je er blijkbaar niets meer van weet. Dan kan hij dat maar beter zo houden als er wel iets gebeurd is.
Blijf in jezelf geloven !
zaterdag 21 december 2019 om 23:54
Dit!Beertje321 schreef: ↑21-12-2019 22:28Oke, je hebt in je dronken verwarde toestand een fout gemaakt. Dit wil je niet!
zondag 22 december 2019 om 11:59
Waaaaauw wat een walgelijke reacties van de moedermaffia!
Een dronken fout op jonge leeftijd en direct niet meer capabel zijn een kind op te voeden? wat een lachertje.
TO: leer van je fout, en let er op! ditch the alcohol en gedraag je naar je wensen. Zwijg tegenover de partners en focus op de toekomst. Komt goed!
Een dronken fout op jonge leeftijd en direct niet meer capabel zijn een kind op te voeden? wat een lachertje.
TO: leer van je fout, en let er op! ditch the alcohol en gedraag je naar je wensen. Zwijg tegenover de partners en focus op de toekomst. Komt goed!

zondag 22 december 2019 om 13:07
Alcohol voor en tijdens de zwangerschap geeft kans op een kind met FAS (foetaal alcohol syndroom).
Zo’n kindje heeft bijvoorbeeld geen- of heel weinig moreel besef of geweten.
Prognose is echt slecht.