Ik jaag alle mannen weg :s ojee! Bang en onzkr geworden

30-09-2009 14:36 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Had al een topic geplaatst bij psyche, maar misschien dat mijn onderwerp hier meer gepast is.

Even in het kort:

Ongeveer een jaar geleden, vond ik iemand heel erg leuk. Werd snel superverliefd en ging allemaal ook heel leuk. Alleen het was niet wederzijds, terwijl ik dacht van wel. AU! Ik werd depressief, had last van eet en slaapproblemen, stalkte hem (oepz heel erg dom!). Tot nu toe ben ik alleen maar mannen tegengekomen die alleen maar wilde scharrelen, en nooit een relatie (terwijl ze na mij heel snel een vriendin hadden). Ik begreep het niet en begon aan mezelf te twijfelen. Werd super onzkr. Gelukkig heb ik hulp gekregen, en voel me nu zoveel beter en gelukkiger, alleen durf ik niet meer te denken dat iemand me uberhaupt leuk kan vinden. Heerlijk dramatisch natuurlijk. Ben wel een dramaqueen! hihi Maar het idee dat ik ooit een vriend zou hebben, is zo onwerkelijk. Ik geloof er niet meer in. Terwijl ik aan de andere kant ook bang ben om alleen achter te blijven. Niet zozeer dat ik zonder vriend niet gelukkig ben (ben zonder man juist gelukkiger :p) maar dat ik straks ook geen vriendinnen meer heb, omdat ze allemaal te druk zijn met hun kindjes en man. Verder heb ik ook moeite om de jongen die ik een jaar geleden leerde kennen, los te laten (mis hem en denk vaak aan hem).

Dus tips hoe ik hem kan loslaten, van mijn anti-mannen haat en angsten kan afkomen en gewoon positieve verhalen zijn heel welkom! Zelf probeer ik zo positief mogelijk te denken en veel leuke dingen te doen. Alvast bedankt!
Hi Cestmoi,

Hier nog iemand met het zelfde "probleem". Blijkbaar is onze mannenkeus niet de beste. Hoe vaak heb ik wel niet gehoord:

"Het ligt hem niet aan jou, het ligt aan mij" en " ik ben op dit moment mijzelf aan het ontdekken".

Ach. De ware zal er vast wel eens bijzitten en tot die tijd maak ik me niet druk
Bespreek dit ook met je hulpverlener. Uiteindelijk, als je je niet meer druk maakt omaar er van overtuigd bent dat jij leuk genoeg bent, maar het een kwestie van tijd is voor je de juiste persoon tegenkomt, dan komt er wel iemand.

Als je vrienden gaan settelen, vind je wel weer nieuwe vrienden die in je levensfase passen.

En ga niet meer scharrelen met mannen waar je meer voor voelt. begin eens met iets langer wachten met sex hebben, als je zeker wilt weten dat je gevoelens wederzijds zijn. iemand die echt voor je gaat waardert t juist als je niet direct met m in bed duikt. een jongen die zou afknappen omdat ie moet wachten op sex, ben je liever kwijt dan rijk. (Mits je m geen jaar laat wachten, natuurlijk).
Ik heb op aanraden van een vriendin het boek Monsterverbond gelezen (ben er nog in bezig). Het gaat over "foute" mannen maar er wordt ook heel veel uitgelegd over wat voor vrouwen dat soort mannen aantrekken. Ik heb er erg veel aan en vind het ook wel confronterend soms. Wie weet is het ook iets voor jou?
Een flinke portie zelfvertrouwen is de beste remedie! Klinkt heel gemakkelijk i know.. Maar dat werkt het beste! Je gaat zekerheid uitstralen, je laat je niet zomaar met 'een foute kerel' in maar je trekt betere mannen aan, je hebt meer rust en je maakt je niet meer druk of anderen je wel leuk zullen vinden, of je de ware nog tegenkomt blabla.. Dus werk aan jezelf, die mannen wachten wel ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven