Ik mis haar

22-06-2012 23:02 305 berichten
echt.
Alle reacties Link kopieren
Zucht door 4 verdiepingen heen met dit topic

-_-
quote:helene31 schreef op 22 juni 2012 @ 23:57:

[...]

[afbeelding]Maar hij is toch juist niet meer team Iris, dat is toch het probleem?
Ja helene, ik heb er 300 laten drukken. Er zijn er nog 299. Die ene heb jij. Wat doe ik met de rest? Afrika? Zielige kindertjes?

Heb ook nog 300 TEAM ARMEMAN
quote:Bertrade schreef op 22 juni 2012 @ 23:59:

[...]

Maar hij is toch juist niet meer team Iris, dat is toch het probleem?Wat? Vuige geruchten?
quote:amand1969 schreef op 22 juni 2012 @ 23:59:

Trouwen, Helene? Pretty please with sugar on top? And a cherry.Bigamie is nog altijd verboden. Ik val trouwens niet op mannen zonder haar.
Bertrade, ik dacht een slaatje te kunnen slaan uit deze affaire, maar was even vergeten dat beide geen enkele vriend of kennis meer over hebben, nu dus 600 shirtjes over
quote:helene31 schreef op 23 juni 2012 @ 00:01:

[...]

Ik val trouwens niet op mannen zonder haar.
quote:Bertrade schreef op 22 juni 2012 @ 23:59:

[...]

Maar hij is toch juist niet meer team Iris, dat is toch het probleem?Ja, maar Meds heeft niet goed opgelet. Op de andere versie staat een knoeperd van een spelfout.
Wat een talent.

Eén topic met één woord en het loopt storm. Je zou media-adviseur moeten worden, kun je rijk mee worden ook.
Dit topic doet mij denken aan een muffe steeg met vuilnisbakken en een geur van verschaald bier en oude mannenpis.

Ik passeer
quote:_lupine_ schreef op 23 juni 2012 @ 00:02:

Wat een talent.

Een topic met een woord en het loopt storm. niet slecht hè!
Nou Amand, volgens mij is het voor jouw interessant om te observeren hoe 4 van jouw woorden (titel topic + tekst topic) inmiddels 10 pagina's hebben opgeleverd interessant he, groepsdynamica

Ik hou het voor gezien! Fijne avond nog en bewaar je de ontknoping voor morgen? Hoef ik niet alle nog te komen pagina's door te lezen om het hoogtepunt van het verhaal te achterhalen morgen er vanuitgaande dat er nog wel wat interessants komt

Welterusten allemaal!
quote:helene31 schreef op 23 juni 2012 @ 00:02:

[...]

Ja, maar Meds heeft niet goed opgelet. Op de andere versie staat een knoeperd van een spelfout.

hoezo?

Team Iris

Team Armeman
Je hoort ook niets meer van haar, terwijl ze vroeger haar klep niet kon houden. Bizar...
quote:_lupine_ schreef op 23 juni 2012 @ 00:02:

Wat een talent.

Een topic met een woord en het loopt storm.De volgende opgave is een topic met alleen een OP en dan verder zelf wegblijven. I dare you
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:sabbaticalmeds schreef op 23 juni 2012 @ 00:03:

Dit topic doet mij denken aan een muffe steeg met vuilnisbakken en een geur van verschaald bier en oude mannenpis.

Ik passeerNah. Je hebt hier al 14 berichten gepost in 25 minuten, dat is meer dan 1 bericht per 2 minuten
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 juni 2012 @ 00:00:

Ja helene, ik heb er 300 laten drukken. Er zijn er nog 299. Die ene heb jij. Wat doe ik met de rest? Afrika? Zielige kindertjes?

Heb ook nog 300 TEAM ARMEMAN
quote:_xxx_ schreef op 23 juni 2012 @ 00:03:

Nou Amand, volgens mij is het voor jouw interessant om te observeren hoe 4 van jouw woorden (titel topic + tekst topic) inmiddels 10 pagina's hebben opgeleverd interessant he, groepsdynamica Ik stuur het memo wel
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 juni 2012 @ 00:04:

[...]

hoezo?

Team Iris

Team Armeman

Misschien moet Armand Arman Armband Armeman een nickchange overwegen. Ik heb genoeg suggesties gezien.
quote:merano schreef op 23 juni 2012 @ 00:04:

[...]

De volgende opgave is een topic met alleen een OP en dan verder zelf wegblijven. I dare you Spelletje doen? Wie is de beste trol? De beste blijft het langst weg en krijgt de meeste reacties.
quote:merano schreef op 23 juni 2012 @ 00:04:

[...]

De volgende opgave is een topic met alleen een OP en dan verder zelf wegblijven. I dare you Ik heb een vrij steile leercurve
quote:amand1969 schreef op 23 juni 2012 @ 00:06:

[...]

Ik stuur het memo wel
Ik associeer deze arme man ook met zijn avatar.

Een onverzorgde, vieze, oude, kalende man, die denkt dat hij God's gift to women is, maar in werkelijkheid een trieste ingezakte ouwe lul is.
10 pagina's. Damn!
Zakt een beetje in nu. Misschien moet je er even een ontboezeming tegenaangooien.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven