Ik mis hem zo.

10-07-2010 21:07 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zet m even terug.

Ik heb onlangs afstand genomen van een vriend die me heel erg dierbaar is en ik mis hem nu al. Ik heb spijt van mijn beslissing want ik hou van hem maar ik heb het gevoel dat ik nu niet meer terug kan.

We houden van elkaar maar ik heb een gezin en hij heeft sinds kort een vriendin. Het doet gewoon pijn en dat wilde ik even van me afschrijven.
Nee, je hebt gelijk. Ik zie vast spoken ofzo.

Ik heb dus afstand genomen van iemand die me zeer zeer dierbaar is en het voelt gewoon kut. Omdat ik van hem hou. Zo. Nu weten jullie het.
quote:Capibara schreef op 10 juli 2010 @ 21:56:

[...]

Zeker als dit al een andere nick is dan die waar je normaal mee post, dan ben je toch al niet meer herkenbaar? Wel als je in zo'n groepje schrijft. Die weten alles van je, toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Notebook schreef op 10 juli 2010 @ 21:55:

[...]

Wie de leukste nick kan verzinnen krijgt een prijs? Finalenick.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee, geen groepjes hier. Dat zou wel makelijk zijn, dan kon ik het tenminste van me afschrijven.

Kunnen we niet een groepje beginnen, eentje van vrouwen die een vriend hebben voor wie zij op de eerste plaats komen maar die er niet voor kunnen en willen gaan?
altijd zo jammer als je te laat bent en de hele opening is gedelete en dan ook nog de reacties
Als je even verder leest dan zie je wel waar het over gaat hoor.
[quote]gelegeheidsnick schreef op 10 juli 2010 @ 22:06:

Nee, geen groepjes hier. Dat zou wel makelijk zijn, dan kon ik het tenminste van me afschrijven.

Kunnen we niet een groepje beginnen, eentje van vrouwen die een vriend hebben voor wie zij op de eerste plaats komen maar die er niet voor kunnen en willen gaan?[/quote]

Deze zin snap ik niet.
Ik geloof dat ik je wel snap. Vind het jammer dat je zoveel posts hebt weggehaald en m.n. je openingspost, dat maakt vaak een hoop duidelijk.

Ik heb ook een "vriend" die totaal voor me gaat en van me houdt. Ik ook van hem maar ik ga toch voor mijn gezin, hoe moeilijk ik dat soms ook vind....
Maar Mams, hoe doen jullie dat dan? Doet dat geen pijn? Bij ons is het dan weer de een, dan weer de ander die zich terugtrekt omdat het te lastig wordt. Nu ben ik het dus omdat ik het niet trek zijn nummer een te zijn, terwijl zijn vriendin dat niet weet (mijn man wel overigens) en ik geen uiting kan geven aan mijn liefde voor hem. En het dus ook niet trek ( nee, dat is inderdaad niet helemaal zuiver van me, ik weet het) als hij weer afstand neemt omdat hij het er moeilijk mee heeft. En dat ik daardoor weer gekwetst ben.
[quote]nouschi schreef op 10 juli 2010 @ 22:31:

Kunnen we niet een groepje beginnen, eentje van vrouwen die een vriend hebben voor wie zij op de eerste plaats komen maar die er niet voor kunnen en willen gaan?[/quote]

Noushi, ik ben zijn nummer 1. En ik hou van hem. Maar ik hou ook van mijn man. Dus ik wil en kan niet voor hem kiezen.
.
anoniem_43234 wijzigde dit bericht op 11-07-2010 09:29
Reden: Beetje teveel info....
% gewijzigd
quote:gelegeheidsnick schreef op 10 juli 2010 @ 22:38:

[quote]nouschi schreef op 10 juli 2010 @ 22:31:

Noushi, ik ben zijn nummer 1. En ik hou van hem. Maar ik hou ook van mijn man. Dus ik wil en kan niet voor hem kiezen.Dit herken ik dus precies. Ik ben voor hem ook echt alles (en dat kan ook omdat er niemand anders is). Hij heeft me zelfs ten huwelijk gevraagd. Maar toch weet ik dat ik mijn man, gezin en alles eromheen niet los kan laten en dat ik hiervoor móet kiezen. En dat doet ook wel eens pijn....
.
anoniem_86203 wijzigde dit bericht op 10-07-2010 22:49
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
En ik hoop aan de ene kant dat hij gauw een vriendin krijgt en zijn gevoelens daarbij kwijt kan maar aan de andere kant wil ik dat niet, wil ik dat hij bij mij blijft, wil ik exclusief zijn voor hem. Maar dat is neit eerlijk en daarom gun ik hem liefde waar hij wel wat mee kan.
Sjee, GN, dat is ook lastig. Kan me voorstellen dat je daarmee worstelt. Ik weet niet hoe het bij mij gaat lopen maar ik weet wel dat deze man een deel van mijn hart heeft en dat ga ik nooit meer terugkrijgen. Ik hou echt heel veel van hem....
quote:mamsxx schreef op 10 juli 2010 @ 22:44:

[...]

Dit herken ik dus precies. Ik ben voor hem ook echt alles (en dat kan ook omdat er niemand anders is). Hij heeft me zelfs ten huwelijk gevraagd. Maar toch weet ik dat ik mijn man, gezin en alles eromheen niet los kan laten en dat ik hiervoor móet kiezen. En dat doet ook wel eens pijn....Ik kan ook niet voor hem kiezen. En dat weet hij. En toch vraagt hij het me. Ik heb teveel moois te verliezen en ik hou gewoon heel veel van mijn man. Ik hou dus van twee mannen en dat is iets heel moois, maar ook ontzettend verwarrend omdat hij er neit mee om kan gaan en het trekken en duwen weer is begonnen, net als vroeger.....
.
Ik wist toen al, al die jaren geleden, dat ik dat deel van mijn hart niet terug ging krjgen....
.
anoniem_43234 wijzigde dit bericht op 11-07-2010 09:31
Reden: Beetje teveel info....
% gewijzigd
[quote]gelegeheidsnick schreef op 10 juli 2010 @ 22:50:

quote]

Ooh, das wel heftig....

Maar je gunt hem zijn geluk wel?
Ik ga nu naar bed maar kom morgen zeker nog even terug.

Hou je taai!!
Ik ben nergens in gerold. Toen hij na al die jaren contact met me opnam heb ik heel lang nagedacht of ik wel wilde dat hij weerr in mijn leven kwam. Ik zag geen problemen maar hoe hard raakte het me toen ik ontdekte dat ik meerr voor hem voelde dan ik zou willen.

Ik ben altijd open geweest over mijn gevoelens naar hem en over wat ik daarmee wel en niet kon, mijn man weet dat ik veel om die ander geef. Hij weet neit dat ik erg veel van hem hou.

En nu heb ik dus gezegd dat ik afstand wil en ik vind het zo verschrikkelijk moeilijk. Twee dagen geleden en ik heb al 10 keer bijna de telefoon gepakt om hetm toe te schreeuwen dat ik eht eigenlijk niet wil. Dat ik gewoon van twee mannen wil kunnen houden zonder dan er iemand gekwetst wordt.

Het raakt me enorm.

en ik vind hett frappant dat jij dus hetzelfde hebt meegemaakt en begrijp heel goed hoe moeilijk je het ermee hebt.

Oh Mams, wil je die laatste quote even deleten? het is te herkenbaar besef ik me nu....
En ja, ik gun hem zijn geluk van harte. Ik wil alleen dat hij ook nog tijd voor mij heeft. Ik wil dat hij van twee vrouwen kan houden zoals ik van twee mannen kan houden. Als dat eht geval zou zijn dan zouden er geen grote problemen zijn denk ik....
quote:gelegeheidsnick schreef op 10 juli 2010 @ 23:00:

En ja, ik gun hem zijn geluk van harte. Ik wil alleen dat hij ook nog tijd voor mij heeft. Ik wil dat hij van twee vrouwen kan houden zoals ik van twee mannen kan houden. Als dat eht geval zou zijn dan zouden er geen grote problemen zijn denk ik....

Psies, dat is het. Kon het maar gewoon zo zijn dat ik 2 mannen kon hebben, die allebei mijn nr 1 zijn, een gedeelde plek. Die niet jaloers zijn op elkaar en allebei gewoon veel van mij houden. Wat zou het dan heerlijk zijn......

Ik ga de quote even deleten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven