Ik mis hem
woensdag 23 januari 2008 om 21:34
Moet het even opschrijven.
Heb weer voor mijzelf gekozen , vriend waar ik vier jaar mee samen heb gewoond , elkaar zes jaar kennen , en ik doe het weer , als het saai gaat worden , als ik geen aandacht genoeg krijg , als ik moet smeken om iets leuks te gaan doen, als ik alleen maar negatieve energie om me heen heb , als ik ............................... en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dus nu zit ik in mijn mooie huisje , mijn plekje ( want dat heb ik dus echt nodig ) weer genoeg sociale contacten om me heen !
Ik verveel me geen moment, kom eigenlijk tijd tekort .
Leuke baan, ga ook nog studeren , schat van een zoon ,
leuke opslag gehad en toch ja toch ............................
MIS IK HEM!
Heb het vandaag gemaild naar hem (weliswaar helemaal onder aan het mailtje maar wel gedaan! )
Ppfff ik ben het kwijt dikke tranen over mijn wangen
Het is een beetje rouwproces ( komt goed !)
Heb weer voor mijzelf gekozen , vriend waar ik vier jaar mee samen heb gewoond , elkaar zes jaar kennen , en ik doe het weer , als het saai gaat worden , als ik geen aandacht genoeg krijg , als ik moet smeken om iets leuks te gaan doen, als ik alleen maar negatieve energie om me heen heb , als ik ............................... en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dus nu zit ik in mijn mooie huisje , mijn plekje ( want dat heb ik dus echt nodig ) weer genoeg sociale contacten om me heen !
Ik verveel me geen moment, kom eigenlijk tijd tekort .
Leuke baan, ga ook nog studeren , schat van een zoon ,
leuke opslag gehad en toch ja toch ............................
MIS IK HEM!
Heb het vandaag gemaild naar hem (weliswaar helemaal onder aan het mailtje maar wel gedaan! )
Ppfff ik ben het kwijt dikke tranen over mijn wangen
Het is een beetje rouwproces ( komt goed !)
vrijdag 25 januari 2008 om 08:44
Goedemorgen
Ja Roos en Pretty Lucky ik weet niet of ik hem terug wil of dat ik hem mis of een partner om me heen. ..... daar ben ik dus heel erg mee bezig.
Hij heeft wel gereageerd op mijn mail , stoer dat ik het durfde te zeggen en hij mist ons ook maar hij weet niet wat hij met de mededeling moet doen en ja dat begrijp ik dan ook wel weer.
Als ik aan hem denk dan springen de tranen in mijn ogen, maar ik weet ook dat samen verder gaan niet meer kan.
Liefs Paulina
Ja Roos en Pretty Lucky ik weet niet of ik hem terug wil of dat ik hem mis of een partner om me heen. ..... daar ben ik dus heel erg mee bezig.
Hij heeft wel gereageerd op mijn mail , stoer dat ik het durfde te zeggen en hij mist ons ook maar hij weet niet wat hij met de mededeling moet doen en ja dat begrijp ik dan ook wel weer.
Als ik aan hem denk dan springen de tranen in mijn ogen, maar ik weet ook dat samen verder gaan niet meer kan.
Liefs Paulina
vrijdag 25 januari 2008 om 09:28
Goedemorgen Kreeft
Ik ben weggegaan omdat ik al die dingen die ik neer heb gezet miste of tekort kwam, dan gaat het kriebelen en ga ik buiten de deur mijn vertier zoeken
dus aandacht e.d. van andere mannen en vrouwen.
Dan wordt het cirkeltje van liegen en bedriegen te groot dus dan moet je wel uit elkaar gaan alhoewel hij me alles vergeven heeft.
Paulina
Ik ben weggegaan omdat ik al die dingen die ik neer heb gezet miste of tekort kwam, dan gaat het kriebelen en ga ik buiten de deur mijn vertier zoeken
dus aandacht e.d. van andere mannen en vrouwen.
Dan wordt het cirkeltje van liegen en bedriegen te groot dus dan moet je wel uit elkaar gaan alhoewel hij me alles vergeven heeft.
Paulina
vrijdag 25 januari 2008 om 10:39
Hi Paulina, misschien ben ik ontzettend mosterd, maar heb je tijdens je relatie vaak me hem gesproken over wat je mist binnen jullie relatie en ben je echt open en eerlijk geweest over je gevoelens? Konden jullie samen hierover praten? Is het niet een idee om toch nog eens een keer een gesprek aan te gaan, eventueel met behulp van een relatietherapeut, om na te gaan of er nog een opening is? Het helpt jou en hem wellicht om alles voor julliezelf op een rijtje te krijgen en inzicht te krijgen of jullie beslissing om uit elkaar te gaan om de ''goede'' redenen was. Misshien is het dan ook makkelijker voor jou om erachter te komen of je hem mist of het hebben van een partner c.q. een relatie.
Ik vind het in ieder geval wel heel goed dat je hem die mail hebt gestuurd. Heel veel sterkte!
Ik vind het in ieder geval wel heel goed dat je hem die mail hebt gestuurd. Heel veel sterkte!
zaterdag 26 januari 2008 om 10:02
Je mist hem, maar je wilt niet terug...
WAT mis je dan vraag ik me af....
Want je schrijft ook dat je je geen moment verveeld.
Dat je leven nu eigenlijk weer is zoals je het hebben wilt
Ik probeer het echt te begrijpen maar ik doe het niet.
Als je je relatie verbreekt omdat je te kort komt, hoe kan je die tekortkomingen dan gaan missen?
Hebben jullie toen jullie nog samen waren nooit gesproken over je gevoel dat je tekortkwam dan?
Want ik geef hem eigenlijk wel gelijk....wat wilde je bereiken met het sturen van de mail?
Succes Summer
WAT mis je dan vraag ik me af....
Want je schrijft ook dat je je geen moment verveeld.
Dat je leven nu eigenlijk weer is zoals je het hebben wilt
Ik probeer het echt te begrijpen maar ik doe het niet.
Als je je relatie verbreekt omdat je te kort komt, hoe kan je die tekortkomingen dan gaan missen?
Hebben jullie toen jullie nog samen waren nooit gesproken over je gevoel dat je tekortkwam dan?
Want ik geef hem eigenlijk wel gelijk....wat wilde je bereiken met het sturen van de mail?
Succes Summer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 27 januari 2008 om 21:43
Hallo Summer en Very Cherry
Weet je Summer ik begrijp het zelf nauwelijks laat staan dat ik aan jou kan uitleggen hoe het zit, en misschien heeft Very Cherry met haar opmerking over de film wel gelijk en is het het " idee " dat ik hem mis.
Zelf denk ik dat tijd de wond zal helen en dat het gevoel dan minder wordt, Anouk heeft mooi nummer geschreven , helemaal mijn/ons ding
I don't wanna hurt no more
Weet je Summer ik begrijp het zelf nauwelijks laat staan dat ik aan jou kan uitleggen hoe het zit, en misschien heeft Very Cherry met haar opmerking over de film wel gelijk en is het het " idee " dat ik hem mis.
Zelf denk ik dat tijd de wond zal helen en dat het gevoel dan minder wordt, Anouk heeft mooi nummer geschreven , helemaal mijn/ons ding
I don't wanna hurt no more
donderdag 31 januari 2008 om 09:33
De tekst!
en elke keer als ik het liedje hoor vallen de waterlanders over mijn wangen!
We're breaking things we can't repair
And none of us will take the blame
No, nothing can be done this time
All the memories that we've made
I threw them all away
There's no need to talk it over
Don't let me get you down
Let's just move on
I'm setting you free
'Cause I don't wanna hurt no more
No, I don't wanna make you go
Through one more rainy day
No, I don't wanna hurt no more
Strange enough I always knew
I'm taking off today
Don't wanna hurt no more
The darkness you left in my soul
Do we know how much we've lost?
Will the moon be shining as bright as before?
And as I'm singing a song
The tears well up in my eyes
And I will always wonder
Why I will never have
The life I wanted
Now I'm letting it go
There's not much more to say
It's too late now
I won't hurt no more
Should I wait 'til morning comes?
You made it clear that it has been
Only pain loving me
Things that we won't do for love
I am setting you free
No I don't wanna hurt no more
I'm taking off today
I'm letting you go
en elke keer als ik het liedje hoor vallen de waterlanders over mijn wangen!
We're breaking things we can't repair
And none of us will take the blame
No, nothing can be done this time
All the memories that we've made
I threw them all away
There's no need to talk it over
Don't let me get you down
Let's just move on
I'm setting you free
I'm taking off today
Don't wanna hurt no more
The darkness you left in my soul
Do we know how much we've lost?
Will the moon be shining as bright as before?
And as I'm singing a song
The tears well up in my eyes
And I will always wonder
Why I will never have
The life I wanted
Now I'm letting it go
There's not much more to say
It's too late now
I won't hurt no more
Should I wait 'til morning comes?
You made it clear that it has been
Only pain loving me
Things that we won't do for love
I am setting you free
No I don't wanna hurt no more
I'm taking off today
I'm letting you go
vrijdag 8 februari 2008 om 08:36
Hallo allemaal
Even uppen , en het gevoel is er nog steeds , gisteren een kaart voor valentijn gekocht , toch maar de deur uit doen naar hem ? of toch maar bewaren ? pppffff soms weet ik het echt niet meer .............. ik leef , ik geniet , gebeuren allemaal leuke dingen om me heen en toch zou ik dat heel graag willen delen met HEM
Even uppen , en het gevoel is er nog steeds , gisteren een kaart voor valentijn gekocht , toch maar de deur uit doen naar hem ? of toch maar bewaren ? pppffff soms weet ik het echt niet meer .............. ik leef , ik geniet , gebeuren allemaal leuke dingen om me heen en toch zou ik dat heel graag willen delen met HEM
vrijdag 8 februari 2008 om 12:03
Misschien heel stom, mar wordt het niet eens tijd om (desnoods met behulp van een te vertrouwen vriend of vriendin) rationeel de plussen en minnen van je relatie kritisch en objectief op een rij te zetten?
Dit om te kunnen ontdekken of je:
- verliefd op de liefde bent en dat op hem projecteert terwijl hij niet de persoon is met wie je wil zijn ("ik mis IEMAND")
- de relatie toch wel top vindt maar het gewoon een sleur vond worden
- een goede beslissing hebt genomen nuchter beschouwd, maar nu in een rouwproces zit (vergelijk het bv met stoppen met roken
).
En je openingspost roept ook vragen op. Vanaf het stukje "en ik doe het weer". Wat maakt dat jij dat doet? Heb je genoeg zelfreflectie, zicht op jezelf, om te weten wat er bewust en onbewust bij jou leeft, en waar dat vandaan komt?
Dit om te kunnen ontdekken of je:
- verliefd op de liefde bent en dat op hem projecteert terwijl hij niet de persoon is met wie je wil zijn ("ik mis IEMAND")
- de relatie toch wel top vindt maar het gewoon een sleur vond worden
- een goede beslissing hebt genomen nuchter beschouwd, maar nu in een rouwproces zit (vergelijk het bv met stoppen met roken

En je openingspost roept ook vragen op. Vanaf het stukje "en ik doe het weer". Wat maakt dat jij dat doet? Heb je genoeg zelfreflectie, zicht op jezelf, om te weten wat er bewust en onbewust bij jou leeft, en waar dat vandaan komt?
zaterdag 9 februari 2008 om 04:09
Ik ga ook altijd weg uit een relatie als er alleen maar negatieve energie om me heen hangt, continu en altijd. Niets mis mee lijkt me. Zolang je daarnaast nog aan jezelf werkt (aan wat je zou kunnen doen om je eigen aandeel daarin de volgende keer te beperken).
Maar je moet inderdaad even goed nadenken over wát je mist. Hem? Of zoals anderen al vroegen; een partner, want dát maakt nogal een wezenlijk verschil!
Maar je moet inderdaad even goed nadenken over wát je mist. Hem? Of zoals anderen al vroegen; een partner, want dát maakt nogal een wezenlijk verschil!
zaterdag 9 februari 2008 om 10:34
zondag 10 februari 2008 om 12:17
Ben blij dat er reacties komen want dat helpt me enorm, slaap heel slecht door dit alles (wordt er niet mooier van ! hihihihi), kan gelukkig wel lachen , zie overal zijn auto, bepaalde site's negeer ik want dan kom ik hem tegen, mijn favo nummer van de band is nog steeds mijn ringtone!, Als hij online een game speelt met mijn zoon voel ik het in mijn maag!, is dit een rouwproces ik weet het niet , morgen is het vijf jaar geleden dat ik mijn moeder verloor en dat doet ook elke dag pijn en haar mis ik ook elke dag maar is toch een ander gevoel.
Ondertusen vermaak ik me wel, gisteravond ook uit geweest en ja dan flirt ik ook maar hij blijft toch om een hoekje meekijken raar he!
ik zit niet in de put ofzo , maar ik denk dat dit wel heel lang gaat duren!
Liefs Paulina
Ondertusen vermaak ik me wel, gisteravond ook uit geweest en ja dan flirt ik ook maar hij blijft toch om een hoekje meekijken raar he!
ik zit niet in de put ofzo , maar ik denk dat dit wel heel lang gaat duren!
Liefs Paulina
zondag 10 februari 2008 om 22:03
Klinkt een beetje als mijn verhaal. Ik miste diezelfde dingen in mijn relatie en daarom hebben we onze relatie verbroken. We deden nooit meer wat leuks samen. Hij ging altijd alleen op stap. Ik heb vaak aangegeven wat ik graag zou willen/wat ik miste, maar hij wilde niet veranderen/meer samen gaan doen. Ik dacht dat het makkelijk zou worden om weg te gaan, maar ik ben degene die er nu na 3 maanden nog mee zit. Ik kan het niet uit mijn hoofd krijgen. Heel vaak ben ik verdrietig. Ik zoek veel afleiding, maar zodra ik op de bank zit dan komen de tranen. Ook nu ik sinds kort weet dat hij na 1 maand alweer een andere vriendin had (we hebben 4 jaar samengewoond en een relatie van 6,5 jaar gehad)
maandag 11 februari 2008 om 12:14
Hallo Sunny
Ik weet hoe je voelt , gisteravond laat met mijn ex vriendje aan de bel gezeten
heeft me goed gedaan , ik weet nu dat ik niet hem speciaal mis maar meer het idee. Het was zowiezo een hele moeilijke dag voor me gisteren , heel slecht geslapen door het gesprek maar heeft wel mijn ogen geopend , hij heeft iemand anders althans daar is hij druk mee bezig. Dus ook ik ga mijn leventje weer oppakken voor zover ik dat nog niet heb gedaan.
Wens je heel veel sterkte toe
liefs Paulina
Ik weet hoe je voelt , gisteravond laat met mijn ex vriendje aan de bel gezeten
heeft me goed gedaan , ik weet nu dat ik niet hem speciaal mis maar meer het idee. Het was zowiezo een hele moeilijke dag voor me gisteren , heel slecht geslapen door het gesprek maar heeft wel mijn ogen geopend , hij heeft iemand anders althans daar is hij druk mee bezig. Dus ook ik ga mijn leventje weer oppakken voor zover ik dat nog niet heb gedaan.
Wens je heel veel sterkte toe
liefs Paulina
maandag 11 februari 2008 om 14:50
Hoi Paulina,
Ik herken dit heel erg goed. Ik ben pas sinds een week bij mijn ex vriend weg, fijn een nieuw huisje en vooral een eigen plekje.
Maar toch mis ik hem verschrikkelijk, en hou ik nog heel erg veel van hem.
Over een paar dagen valentijn.... Geen leuk vooruitzicht.
Het was waarschijnlijk wel vervelend om te horen dat hij bezig is met een ander, ik herken dat gevoel, toen ik hem van t weekend belde was er iemand anders over de vloer...
Alsof je hart dan in 2 stukken scheurt...
Hoop dat dit gevoel minder gaat worden, is voor mij de eerste keer dat dit gebeurt heb 5 jaar lang relatie gehad waarvan 4 en half jaar samengewoond.
Ben radeloos hoe om te gaan met dit gevoel...
Liefs
Ik herken dit heel erg goed. Ik ben pas sinds een week bij mijn ex vriend weg, fijn een nieuw huisje en vooral een eigen plekje.
Maar toch mis ik hem verschrikkelijk, en hou ik nog heel erg veel van hem.
Over een paar dagen valentijn.... Geen leuk vooruitzicht.
Het was waarschijnlijk wel vervelend om te horen dat hij bezig is met een ander, ik herken dat gevoel, toen ik hem van t weekend belde was er iemand anders over de vloer...
Alsof je hart dan in 2 stukken scheurt...
Hoop dat dit gevoel minder gaat worden, is voor mij de eerste keer dat dit gebeurt heb 5 jaar lang relatie gehad waarvan 4 en half jaar samengewoond.
Ben radeloos hoe om te gaan met dit gevoel...
Liefs
maandag 11 februari 2008 om 15:40
Misschien moet je het eens een tijdje aankijken. Even je leventje op een rijtje zetten en huil er maar eens goed om. Als je uitgehuild bent en inmiddels een heldere kijk op alles hebt, kun je eens nagaan wat je nu eigenlijk wilt.
Ik heb ook een relatie van 2.5 jaar verbroken omdat ik zoveel twijfelde. En ja, dat viel flink tegen! Ik mistte hem en vroeg me af wat voor fout ik had gemaakt. Maar, als ik diep in mezelf ging zoeken, had ik de juiste keuze gemaakt en ik voelde niets meer voor hem. Intussen zijn we een half jaar verder en de gevoelens zijn weer terug en we proberen het samen heel rustig op te bouwen. Dus het kan! Maar wees wel eerlijk tegen jezelf!
Succes! Liefs, Barbara Ann
Ik heb ook een relatie van 2.5 jaar verbroken omdat ik zoveel twijfelde. En ja, dat viel flink tegen! Ik mistte hem en vroeg me af wat voor fout ik had gemaakt. Maar, als ik diep in mezelf ging zoeken, had ik de juiste keuze gemaakt en ik voelde niets meer voor hem. Intussen zijn we een half jaar verder en de gevoelens zijn weer terug en we proberen het samen heel rustig op te bouwen. Dus het kan! Maar wees wel eerlijk tegen jezelf!
Succes! Liefs, Barbara Ann
maandag 11 februari 2008 om 17:50
Ik voel me al sterker door hier op het forum te lezen dat ik niet de enige ben die dit doormaakt.
Op dit moment heb ik nog zo'n gevoel dat het misschien ooit nog wel goed komt, terwijl ik met mijn verstand weet dat er dan wel heel veel zou moeten veranderen, wil het goedkomen.
Ik weet dat het zo goed is, om uit elkaar te zijn. Maar waarom doet het dan toch zo'n pijn?
Als iemand nog tips heeft om hier doorheen te komen, dan hoor ik het graag van jullie!
Op dit moment heb ik nog zo'n gevoel dat het misschien ooit nog wel goed komt, terwijl ik met mijn verstand weet dat er dan wel heel veel zou moeten veranderen, wil het goedkomen.
Ik weet dat het zo goed is, om uit elkaar te zijn. Maar waarom doet het dan toch zo'n pijn?
Als iemand nog tips heeft om hier doorheen te komen, dan hoor ik het graag van jullie!
maandag 11 februari 2008 om 21:55
Ik voel me ook door deze forum een stuk sterker.
Er zijn meerdere mensen die dit meemaken.
En inderdaad ook ik zou willen dat het bij mij goed zou komen, maar ja, of dat nou ook het beste is, ik weet het niet.
Er word mij geadviseerd deze tijd door te brengen met veel vriendinnen. Vooral leuke dingen te doen, maar wel je tijd te nemen als je je heel erg rot voelt en vooral huilen als je je rot voelt.
Laat alle emoties er maar uit!
Er zijn meerdere mensen die dit meemaken.
En inderdaad ook ik zou willen dat het bij mij goed zou komen, maar ja, of dat nou ook het beste is, ik weet het niet.
Er word mij geadviseerd deze tijd door te brengen met veel vriendinnen. Vooral leuke dingen te doen, maar wel je tijd te nemen als je je heel erg rot voelt en vooral huilen als je je rot voelt.
Laat alle emoties er maar uit!
dinsdag 12 februari 2008 om 08:20
Hallo allemaal
Ben blij dat we elkaar een klein beetje kunnen steunen, na het gesprek met hem zondagavond weet ik het zeker ik wil hem niet terug! , waarschijnlijk ben ik gewoon bezig met verwerking van het feit dat ik niet zo goed in relatie's ben hahahaha, ga mijn aandacht vestigen op mijn studie, en misschien toch ook wel aan die aardige lieve leuke man die al een tijdje om me heen draait.
Gewoon de draad weer oppakken .........................
jullie mogen ook gewoon mailen hoor
aluap41@live.nl
Ben blij dat we elkaar een klein beetje kunnen steunen, na het gesprek met hem zondagavond weet ik het zeker ik wil hem niet terug! , waarschijnlijk ben ik gewoon bezig met verwerking van het feit dat ik niet zo goed in relatie's ben hahahaha, ga mijn aandacht vestigen op mijn studie, en misschien toch ook wel aan die aardige lieve leuke man die al een tijdje om me heen draait.
Gewoon de draad weer oppakken .........................
jullie mogen ook gewoon mailen hoor
aluap41@live.nl
dinsdag 12 februari 2008 om 17:40
Hoi Paulina,
Kijk, ben je niet op zoek, komt het zo op je af! Leuk!
Ik ga ook de draad weer oppakken. Mijn leven weer een beetje op een rijtje gekrijgen. Het contact met mijn ex heb ik voorlopig verbroken. Dat vind ik wel erg moeilijk, maar lijkt me op dit moment het beste om te doen.
Voor de rest ga ik gewoon heel veel leuke dingen doen en dan zie ik wel wat op mijn pad komt.
Kijk, ben je niet op zoek, komt het zo op je af! Leuk!
Ik ga ook de draad weer oppakken. Mijn leven weer een beetje op een rijtje gekrijgen. Het contact met mijn ex heb ik voorlopig verbroken. Dat vind ik wel erg moeilijk, maar lijkt me op dit moment het beste om te doen.
Voor de rest ga ik gewoon heel veel leuke dingen doen en dan zie ik wel wat op mijn pad komt.