Ik vind alle mannen vreselijk

zondag 14 mei 2023 om 19:19
Ik heb net de app Breeze verwijderd, omdat ik er moedeloos van werd dat ik in 2 weken niet 1 man naar rechts heb geswiped.
Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?
(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?
(En nee, ik val ook niet op vrouwen)

woensdag 24 mei 2023 om 03:19
Ik val niet perse op foute mannen. Sukkels kunnen ook gewoon klootzakken zijn. Ik geloof niet dat een bad Guy ook meteen niet loyaal kan zijn. Ik val op charme en dat linken mensen denk ik vaker aan elkaar of het zit dichtbij elkaar.
Maar uiteindelijk kiezen we er zelf voor om door te gaan wanneer al rode vlaggen zichtbaar worden. Als je besluit te blijven doordat het wel verder een leuk persoon is denk ik dat jezelf alleen maar gaat verliezen.
Voor mij is nu echt 99,9% van de mannen afgeschreven, vrouwen ook wel hoor maar daar zitten nog wel wat meer loyale, normale mensen tussen. Wel hebben die denk ik vooral te kampen met minderwaardigheidscomplexen en dat is soms ook best wel vermoeiend te dealen als de onzekerheid te veel aanwezig is.
Mensen zijn gewoon vaak niet zo gezond in hen bovenkamertje en dat hoeft niet altijd te liggen aan trauma’s. Maar de meeste mensen die daar wel mee kampen zien vaak mensen als genotsmiddelen en kunnen makkelijker gevoelloos bepaalde knopen doorhakken.
En ik vind dat je ook een zo veel verschillende gradaties hebt qua foute mannen. Mannen die vreemdgaan, je mishandelen enz zijn weer totaal 2 verschillende dingen.
Ik merk zelf ook dat echt er te veel vrouwen op de wereld rondlopen die dit allemaal accepteren door ze te vergeven en verder te gaan.
Daardoor poepen mannen op ons alleen maar nog meer en zoeken ze steeds de grens op. Het is maar wat je toe laat en als je zelf kwetsbaar bent ruiken mannen dat en komt de duivelse zwakke kant naar boven die daar misbruik van zal maken.
Maar uiteindelijk kiezen we er zelf voor om door te gaan wanneer al rode vlaggen zichtbaar worden. Als je besluit te blijven doordat het wel verder een leuk persoon is denk ik dat jezelf alleen maar gaat verliezen.
Voor mij is nu echt 99,9% van de mannen afgeschreven, vrouwen ook wel hoor maar daar zitten nog wel wat meer loyale, normale mensen tussen. Wel hebben die denk ik vooral te kampen met minderwaardigheidscomplexen en dat is soms ook best wel vermoeiend te dealen als de onzekerheid te veel aanwezig is.
Mensen zijn gewoon vaak niet zo gezond in hen bovenkamertje en dat hoeft niet altijd te liggen aan trauma’s. Maar de meeste mensen die daar wel mee kampen zien vaak mensen als genotsmiddelen en kunnen makkelijker gevoelloos bepaalde knopen doorhakken.
En ik vind dat je ook een zo veel verschillende gradaties hebt qua foute mannen. Mannen die vreemdgaan, je mishandelen enz zijn weer totaal 2 verschillende dingen.
Ik merk zelf ook dat echt er te veel vrouwen op de wereld rondlopen die dit allemaal accepteren door ze te vergeven en verder te gaan.
Daardoor poepen mannen op ons alleen maar nog meer en zoeken ze steeds de grens op. Het is maar wat je toe laat en als je zelf kwetsbaar bent ruiken mannen dat en komt de duivelse zwakke kant naar boven die daar misbruik van zal maken.

woensdag 24 mei 2023 om 08:47

woensdag 24 mei 2023 om 11:44
Therapeuten zijn zelf ook complexe mensen
woensdag 24 mei 2023 om 18:48

Live Life to the fullest
vrijdag 26 mei 2023 om 20:00
vrijdag 26 mei 2023 om 20:47
Super interessant
(alhoewel vanuit een cynische invalshoek)

vrijdag 26 mei 2023 om 20:59
Wat is ongeveer de strekking? Ik heb te weinig geduld voor filmpjes…

(Maar in de comments schrijft iemand iets over een granny die ‘completely delusional’ is omdat ze (met haar gewicht en haar looks) denkt dat mannen met haar op date willen. Dus ik heb een soort van beeld, denk ik

vrijdag 26 mei 2023 om 22:31
deadpoetssociety schreef: ↑26-05-2023 20:47Super interessant
Het is een beetje een manosphere filmpje. Soms scheert het zijdelings langs een waarheid dergelijke filmpjes zijn vaak doordrenkt van misogynie.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
vrijdag 26 mei 2023 om 22:41
Maar wat zijn gezakte wangen en bij 'hit the wall' denk ik eerder aan een plat en geschaafd gezicht.samarinde schreef: ↑26-05-2023 20:59Wat is ongeveer de strekking? Ik heb te weinig geduld voor filmpjes…![]()
(Maar in de comments schrijft iemand iets over een granny die ‘completely delusional’ is omdat ze (met haar gewicht en haar looks) denkt dat mannen met haar op date willen. Dus ik heb een soort van beeld, denk ik)
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Baby, it's the guitar man
vrijdag 26 mei 2023 om 22:53
De strekking lijkt dat de mannen de vrouwen ook vreselijk vinden dus dat komt allemaal helemaal goedsamarinde schreef: ↑26-05-2023 20:59Wat is ongeveer de strekking? Ik heb te weinig geduld voor filmpjes…![]()
(Maar in de comments schrijft iemand iets over een granny die ‘completely delusional’ is omdat ze (met haar gewicht en haar looks) denkt dat mannen met haar op date willen. Dus ik heb een soort van beeld, denk ik)
vrijdag 26 mei 2023 om 22:58
Verschillende vrouwen die klagen hoe moeilijk daten is en/of hun 'verschrikkelijke' date beschrijven op tiktok. Dan met wat cynisch commentaar erachter. Een andere vrouw bespreekt een FB-groep waar ze mannen bespreken voor ze ermee op date gaan, en dat een man er boos om werd.
Het kwam voorbij en deed me denken aan dit topic, de eerste vrouw zegt dat ze haar standaard wat te hoog heeft gehad en wijt dat aan sociale media.

vrijdag 26 mei 2023 om 23:00
Ik ga echt nooit meer daten, want ik trek al volslagen idioten aan als ik niet op zoek ben. Dus wat als ik straks ga zoeken?
Uit het niets een hele uitgebreide en best rare DM op Instagram (waar ik niet eens zo actief ben en maar één foto van mezelf op heb staan of zo) van een superknappe man. Ik heb niet gereageerd natuurlijk (duh, ik ken je niet), maar toch nieuwsgierig dus even gegoogled.
Een rondje Google leverde me zoveel shit over hem op, dat ik gewoon oprecht niet begrijp waardoor ik dit soort types aantrek. Hij heeft een heel YouTube kanaal (curvy shrine of zoiets) over hoe hij geilt op volle vrouwen, ik las ook iets over vrouwen van kleur en natuurlijk begon hij in zijn DM al hoe ik aan zo'n exotische naam kwam, of ik soms roots daar en daar had.
Wat lopen er toch ook een gekken rond.

Uit het niets een hele uitgebreide en best rare DM op Instagram (waar ik niet eens zo actief ben en maar één foto van mezelf op heb staan of zo) van een superknappe man. Ik heb niet gereageerd natuurlijk (duh, ik ken je niet), maar toch nieuwsgierig dus even gegoogled.
Een rondje Google leverde me zoveel shit over hem op, dat ik gewoon oprecht niet begrijp waardoor ik dit soort types aantrek. Hij heeft een heel YouTube kanaal (curvy shrine of zoiets) over hoe hij geilt op volle vrouwen, ik las ook iets over vrouwen van kleur en natuurlijk begon hij in zijn DM al hoe ik aan zo'n exotische naam kwam, of ik soms roots daar en daar had.
vrijdag 26 mei 2023 om 23:03
Doet me een beetje denken aan dat daten voor iedereen lastig is.deadpoetssociety schreef: ↑26-05-2023 20:47Super interessant
zaterdag 27 mei 2023 om 12:36
Nouja, nogal raar van die ene vrouw om een man met wie ze gaat daten eerst met voor en achternaam deelt op een Facebook groep. (In de hoop dat andere vrouwen al met hem gedate hebben en slechte dingen over hem kunnen vertellen) Lijkt me behoorlijke privacy schending. Mooie karma wel dat de man in kwestie zelf stiekem ook in die Facebookgroep zat en de vrouwen ermee confronteerde

zaterdag 27 mei 2023 om 12:41
Klinkt deprimerend, maar dank voor de samenvattingmadamzonderm schreef: ↑26-05-2023 22:58Verschillende vrouwen die klagen hoe moeilijk daten is en/of hun 'verschrikkelijke' date beschrijven op tiktok. Dan met wat cynisch commentaar erachter. Een andere vrouw bespreekt een FB-groep waar ze mannen bespreken voor ze ermee op date gaan, en dat een man er boos om werd.
Het kwam voorbij en deed me denken aan dit topic, de eerste vrouw zegt dat ze haar standaard wat te hoog heeft gehad en wijt dat aan sociale media.

zaterdag 27 mei 2023 om 13:02
Lol ik heb even uit nieuwsgierigheid 1 filmpje van die man bekeken op YouTube en ik krijg echt het gevoel dat hij seksverslaafd is ofzo. Hij geilt inderdaad te overduidelijk op volle vrouwen in een veel te langzaam en langdradig filmpje wat 10x korter had gekund. Het kwijl loopt nog net niet langs z'n mondhoeken.. En hij heeft meerdere van dit soort vage filmpjes. Komt over alsof hij volle vrouwen wil lokken naar zijn comments om ze vervolgens creepy DM's te sturen. Wat een weirdo.vaniteifear schreef: ↑26-05-2023 23:00Ik ga echt nooit meer daten, want ik trek al volslagen idioten aan als ik niet op zoek ben. Dus wat als ik straks ga zoeken?![]()
Kan je niet vriendinnen voor je laten zoeken als je weer op een datingapp wil gaan? Dat zij de screening voor je doen

zaterdag 27 mei 2023 om 15:52
Suikerspinmuffin schreef: ↑27-05-2023 13:02Lol ik heb even uit nieuwsgierigheid 1 filmpje van die man bekeken op YouTube en ik krijg echt het gevoel dat hij seksverslaafd is ofzo. Hij geilt inderdaad te overduidelijk op volle vrouwen in een veel te langzaam en langdradig filmpje wat 10x korter had gekund. Het kwijl loopt nog net niet langs z'n mondhoeken.. En hij heeft meerdere van dit soort vage filmpjes. Komt over alsof hij volle vrouwen wil lokken naar zijn comments om ze vervolgens creepy DM's te sturen. Wat een weirdo.
Kan je niet vriendinnen voor je laten zoeken als je weer op een datingapp wil gaan? Dat zij de screening voor je doen![]()

zaterdag 27 mei 2023 om 15:58
Ja, ik knapte echt enorm af op zijn best leuke uiterlijk op het moment dat ik hem hoorde praten. Haha, hilarisch beschreven trouwens door jullie
Maar het is wel tekenend voor het type man dat ik aantrek. Ik heb er al eens een topic over geopend: mannen die je uiterlijk analyseren. Dat deed deze man ook, per DM. Heel raar, want ik heb alleen één foto van mezelf op Instagram van mijn gezicht.
Hij zal me wel door Google gegooid hebben, denk ik dan. Op de website van mijn opdrachtgever sta ik met een wat duidelijkere foto.
Ik sta trouwens nergens online met verleidelijke foto's of iets dergelijks.

Maar het is wel tekenend voor het type man dat ik aantrek. Ik heb er al eens een topic over geopend: mannen die je uiterlijk analyseren. Dat deed deze man ook, per DM. Heel raar, want ik heb alleen één foto van mezelf op Instagram van mijn gezicht.
Hij zal me wel door Google gegooid hebben, denk ik dan. Op de website van mijn opdrachtgever sta ik met een wat duidelijkere foto.

zaterdag 27 mei 2023 om 16:37
Onbeschoft, zo'n man. En zielig. Ik neem aan dat hij met zijn kanaal - dat best wat reclame bevat, dus blijkbaar heeft hij volgers - genoeg vrouwen kan bereiken die wél geïnteresseerd zijn in hem (lees: die er geen moeite mee hebben om als fetisj beschouwd te worden).vaniteifear schreef: ↑27-05-2023 15:58Ja, ik knapte echt enorm af op zijn best leuke uiterlijk op het moment dat ik hem hoorde praten. Haha, hilarisch beschreven trouwens door jullie![]()
zaterdag 27 mei 2023 om 21:59
Whaha goed beschreven jasamarinde schreef: ↑27-05-2023 15:52Geïnspireerd door jouw post heb ik ook even gekeken. Fascinerend, een man van rond de 50 die met een ernstig, haast filosofisch stemgeluid over ‘curvy women’ praat alsof hij de kwantummechanica behandelt. Zijn quasi-diepzinnige blik is ook om te huilen van het lachen: “Do apple-shaped women attract men?” Te grappig. Zou hij aan zijn vrienden en familie vertellen dat hij dit YouTube-kanaal heeft?

De man ziet er fysiek inderdaad nog goed uit voor zijn leeftijd. Maar dat is het dan ook. Rot dat je vaker door mannen ongevraagd wordt geanalyseerd op je uiterlijk. Ik heb dat gelukkig echt bijna nooit. (Nja ik ben weleens benaderd door 4 kerels in de gym met de vraag of ik nog single ben

suikerspinmuffin wijzigde dit bericht op 27-05-2023 22:10
3.15% gewijzigd
zaterdag 27 mei 2023 om 22:03
Ik heb even voor de lol aan AI de volgende vraag gesteld:
"Wat zoekt een vrouw in een man als partner?"
Antwoord:
Het is belangrijk om te benadrukken dat iedere vrouw uniek is en haar eigen voorkeuren heeft als het gaat om wat zij zoekt in een partner. Over het algemeen zijn er echter bepaalde eigenschappen die veel vrouwen aanspreken bij mannen. Hier zijn enkele voorbeelden:
- Betrouwbaarheid: Veel vrouwen willen een man die ze kunnen vertrouwen, die zijn afspraken nakomt en zich aan zijn beloftes houdt.
- Gevoeligheid: Hoewel het stereotype zegt dat mannen stoer en ongevoelig moeten zijn, vinden veel vrouwen het juist aantrekkelijk als een man zijn gevoelens kan uiten en empathisch is.
- Humor: Veel vrouwen vinden het leuk als een man haar aan het lachen kan maken. Een goed gevoel voor humor kan dan ook een grote pluspunt zijn.
- Ambitie: Een man met doelen en ambities kan aantrekkelijk zijn voor vrouwen die ook actief bezig zijn met hun eigen carrière en toekomstplannen.
- Zelfvertrouwen: Mannen met zelfvertrouwen en een positief zelfbeeld kunnen aantrekkelijk zijn voor vrouwen, zeker als dit niet omslaat in arrogantie.
Nogmaals, dit zijn slechts algemene eigenschappen en iedere vrouw heeft haar eigen voorkeuren. Het is ook belangrijk om te vermelden dat niet alle vrouwen op zoek zijn naar een man als partner en dat het belangrijk is om respectvol om te gaan met ieders keuzes en voorkeuren.
"Wat zoekt een vrouw in een man als partner?"
Antwoord:
Het is belangrijk om te benadrukken dat iedere vrouw uniek is en haar eigen voorkeuren heeft als het gaat om wat zij zoekt in een partner. Over het algemeen zijn er echter bepaalde eigenschappen die veel vrouwen aanspreken bij mannen. Hier zijn enkele voorbeelden:
- Betrouwbaarheid: Veel vrouwen willen een man die ze kunnen vertrouwen, die zijn afspraken nakomt en zich aan zijn beloftes houdt.
- Gevoeligheid: Hoewel het stereotype zegt dat mannen stoer en ongevoelig moeten zijn, vinden veel vrouwen het juist aantrekkelijk als een man zijn gevoelens kan uiten en empathisch is.
- Humor: Veel vrouwen vinden het leuk als een man haar aan het lachen kan maken. Een goed gevoel voor humor kan dan ook een grote pluspunt zijn.
- Ambitie: Een man met doelen en ambities kan aantrekkelijk zijn voor vrouwen die ook actief bezig zijn met hun eigen carrière en toekomstplannen.
- Zelfvertrouwen: Mannen met zelfvertrouwen en een positief zelfbeeld kunnen aantrekkelijk zijn voor vrouwen, zeker als dit niet omslaat in arrogantie.
Nogmaals, dit zijn slechts algemene eigenschappen en iedere vrouw heeft haar eigen voorkeuren. Het is ook belangrijk om te vermelden dat niet alle vrouwen op zoek zijn naar een man als partner en dat het belangrijk is om respectvol om te gaan met ieders keuzes en voorkeuren.
zaterdag 27 mei 2023 om 22:07
En AI zegt het volgende over de vraag:
"Wat zoekt een man in een vrouw als partner?"
Net als vrouwen, hebben mannen hun eigen persoonlijke voorkeuren bij het zoeken naar een partner. Toch zijn er enkele eigenschappen die vaak worden genoemd als aantrekkelijk voor mannen. Hier zijn enkele voorbeelden:
- Zelfvertrouwen: Mannen kunnen de voorkeur geven aan vrouwen die zichzelf goed in hun vel voelen en die een positief zelfbeeld hebben.
- Loyaliteit: Veel mannen hechten veel waarde aan loyaliteit en betrouwbaarheid in een relatie. Het is belangrijk voor hen om een partner te hebben die eerlijk en trouw is.
- Intelligentie: Veel mannen vinden het aantrekkelijk als een vrouw intelligent is en haar eigen interesses en passies heeft. Een goed gevoel voor humor kan ook gewaardeerd worden.
- Onafhankelijkheid: Veel mannen vinden het aantrekkelijk als een vrouw onafhankelijk is en haar eigen leven leidt. Dit kan betekenen dat ze haar eigen carrière heeft en haar eigen beslissingen kan nemen.
- Interesse tonen: Het is belangrijk dat de vrouw interesse toont in de interesses en activiteiten van de man. Zo kunnen ze samen activiteiten ondernemen en bouwen ze aan een sterke relatie.
We moeten benadrukken dat dit algemene eigenschappen zijn die individueel kunnen verschillen voor elke man die op zoek is naar een partner. Het belangrijkste is dat beide partners elkaar respecteren en waarderen zoals ze zijn en dat ze elkaar kunnen ondersteunen in het opbouwen van een gezonde relatie.
"Wat zoekt een man in een vrouw als partner?"
Net als vrouwen, hebben mannen hun eigen persoonlijke voorkeuren bij het zoeken naar een partner. Toch zijn er enkele eigenschappen die vaak worden genoemd als aantrekkelijk voor mannen. Hier zijn enkele voorbeelden:
- Zelfvertrouwen: Mannen kunnen de voorkeur geven aan vrouwen die zichzelf goed in hun vel voelen en die een positief zelfbeeld hebben.
- Loyaliteit: Veel mannen hechten veel waarde aan loyaliteit en betrouwbaarheid in een relatie. Het is belangrijk voor hen om een partner te hebben die eerlijk en trouw is.
- Intelligentie: Veel mannen vinden het aantrekkelijk als een vrouw intelligent is en haar eigen interesses en passies heeft. Een goed gevoel voor humor kan ook gewaardeerd worden.
- Onafhankelijkheid: Veel mannen vinden het aantrekkelijk als een vrouw onafhankelijk is en haar eigen leven leidt. Dit kan betekenen dat ze haar eigen carrière heeft en haar eigen beslissingen kan nemen.
- Interesse tonen: Het is belangrijk dat de vrouw interesse toont in de interesses en activiteiten van de man. Zo kunnen ze samen activiteiten ondernemen en bouwen ze aan een sterke relatie.
We moeten benadrukken dat dit algemene eigenschappen zijn die individueel kunnen verschillen voor elke man die op zoek is naar een partner. Het belangrijkste is dat beide partners elkaar respecteren en waarderen zoals ze zijn en dat ze elkaar kunnen ondersteunen in het opbouwen van een gezonde relatie.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in