Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!

Jazeker. Wanneer gaan we de ringen uitzoeken?
Snug, ik heb je ook even toegevoegd
quote:Snyggin schreef op 08 maart 2011 @ 22:01:

Hanneke! you snitch! hahaha Ik lig niet ALLEEN maar te neuken, maar na gisteravond gefeest te hebben, flesje wijn thuis nadien en inderdaad lekker potje sex tot half 6 in de ochtend. Dat is best vermoeiend. Ik word te oud voor dat geneuzel Gelukkig heb je het netjes gehouden op m'n wall waar ook zijn ma schreef

KUT!! Was dat zijn moeder?!?!

Soooooorry Snuggie!! SORRY!!
whahahaha hanni Ik val inderdaad op matthew mcconaughey types. Maar mn ethiopier ziet er niet zo uit. Hij leeft wel gewoon in de stad, dus draagt gewoon een spjkerbroek en gympen en speelt met zn aai phone
quote:DeKenau schreef op 08 maart 2011 @ 22:01:

[afbeelding]

Jazeker. Wanneer gaan we de ringen uitzoeken?

Grin...

Yep, dat is 'm Zijn broer is ook leuk, trouwens, weet ik uit betrouwbare bron.
Haha en wat zijn dat voor schandalige berichten die jij post op de wall van snuggie
quote:DeKenau schreef op 08 maart 2011 @ 22:04:

Snug, ik heb je ook even toegevoegd Accepted!
quote:sloopthard schreef op 08 maart 2011 @ 22:05:

whahahaha hanni Ik val inderdaad op matthew mcconaughey types. Maar mn ethiopier ziet er niet zo uit. Hij leeft wel gewoon in de stad, dus draagt gewoon een spjkerbroek en gympen en speelt met zn aai phone Wat heb je aan een aaifoone als je geen bereik hebt?
quote:sloopthard schreef op 08 maart 2011 @ 22:06:

Haha en wat zijn dat voor schandalige berichten die jij post op de wall van snuggie Dat ze niet moet zeuren over moe zijn, maar dat ze gewoon naar mij moet luisteren en naar mijn 'tips'. Maar schijnbaar bleek diegene die vóór mij had gereageerd zijn moeder te zijn. *kuch*
quote:hanneke000 schreef op 08 maart 2011 @ 22:06:

[...]

Grin...

Yep, dat is 'm Zijn broer is ook leuk, trouwens, weet ik uit betrouwbare bron.

Die heet Tom, toch? Vast ook al getrouwd

Maar dámn, hij blijft onweerstaanbaar
quote:DeKenau schreef op 08 maart 2011 @ 22:10:

[...]

Die heet Tom, toch? Vast ook al getrouwd

Maar dámn, hij blijft onweerstaanbaargetrouwd en vorig jaar vader geworden van een allerschattigst kindje....
quote:hanneke000 schreef op 08 maart 2011 @ 22:09:

[...]

Dat ze niet moet zeuren over moe zijn, maar dat ze gewoon naar mij moet luisteren en naar mijn 'tips'. Maar schijnbaar bleek diegene die vóór mij had gereageerd zijn moeder te zijn. *kuch*
quote:sloopthard schreef op 08 maart 2011 @ 22:11:

[...]

Soms heeft ie wifi, maar klopt ik snap het ook niet helemaal. Hij luistert er muziek mee en is er superblij mee dus ik laat hem maar in zn waan dat het heeel handig is het is natuurlijk ook allerhandigst! (En doe je dan straks ook mee met grenzeloos verliefd? Dan kunnen we MasaiMan ook zien!)
Hannie .

Die mannen op die plaatjes van jou DK, die zijn leeeeeeuk!!
quote:sloopthard schreef op 08 maart 2011 @ 22:12:

[...]

En toen Snuggie antwoorde ....but carrying it out is a whole different ballgame zei ik "aardige woordkeus"

Ik hoop dat zijn moeder geen Nederlands begrijpt Snuggie!! Echt!! Sorry!!
quote:hanneke000 schreef op 08 maart 2011 @ 22:13:

[...]

het is natuurlijk ook allerhandigst! (En doe je dan straks ook mee met grenzeloos verliefd? Dan kunnen we MasaiMan ook zien!)Nee natuurlijk doe ik niet mee... Ik plak wel een foto van masaiman en mij
da's een en dezelfde man

mijn droomman welteverstaan
quote:Sorcha_ schreef op 08 maart 2011 @ 22:14:

Hannie .

Die mannen op die plaatjes van jou DK, die zijn leeeeeeuk!!Leuk is 'ie he! onze Timmie ....
quote:sloopthard schreef op 08 maart 2011 @ 22:16:

[...]

Nee natuurlijk doe ik niet mee... Ik plak wel een foto van masaiman en mij Hier ga ik je zooooooo aan houden!!
Leuk leuk...

Hij is prachtig .
Ik was alleen maar blij dat je dat in het Nederlands en niet in het Engels zei haha

Zijn moeder had 'm gisteravond gebeld om te kijken hoe het was en wat we hadden gedaan etc. Hij had gezegd dat we zijn wezen carnavallen, wat wijntjes hadden gehad enzo. Vraagt ze ook nog: "en is er ook al wat gebeurd tussen jullie 2?"

Like, seriously?
quote:hanneke000 schreef op 08 maart 2011 @ 22:17:

[...]

Hier ga ik je zooooooo aan houden!!Ja wel onder het motto, jij plakt een foto van je man en ik plak er een van Masaiman. Nu heb ik maar een foto, maar over 46 dagen zal ik wel vragen of hij niet even een jurk kan aantrekken voor de echte masafoto
quote:DeKenau schreef op 08 maart 2011 @ 22:16:

da's een en dezelfde man

mijn droomman welteverstaan Het is echt een plaatje
quote:hanneke000 schreef op 08 maart 2011 @ 22:16:

[...]

Leuk is 'ie he! onze Timmie .... Wij hebben gewoon een heeele goede smaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven