Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Laatste pooosst! en nu weet ik nog niet wat ik moet doen haha, moet ik deze laten sluiten ofzo of gaat dat automatisch en gewoon maar een nieuwe maken?
Laten sluit bij de mod, en ALS DE DONDER EEN NIEUW TOPIC OPENEN!!

quote:Bicho schreef op 22 maart 2011 @ 18:51:

Hier de drammerige meeleester... zou niet meer reageren maar kan het niet laten. (ja, ja, noem mij maar dramdebiel).

Blijf meelezen en nieuwsgierig naar volgende topic-titel.

?

Waar ben jij nu persoonlijk aangesproken? Nergens toch? Zoals ik al eerder zei; betrek het niet zo op jezelf.
.
Nee joh!!! Heel blij dat we aan nieuw topic toe zijn... verder niks!!!!
Snuggie wat een ontzettende lieve opmerking van je dochter. Hartverwamend

Woohoow en een nieuw topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven