Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Er is nog niets tussen jullie gebeurd en hij woont niet in NL?
Nee behalve een knuffel niet nee en nee hij woont inderdaad niet in Nederland, maakt het allemaal weer lekker makkelijk....not
Volgens mij gaat dit zo'n ervaring worden die je altijd bij blijft, onwijs leuk!
Zoohoo, stoer! In ieder geval een oud en nieuw dat je niet vergeet.
22 en 29? Da's toch niet heel gek? Geniet er van!
Haha joh ik zit hier met vlinders die mij bijna mijn oren uit komen.

Hij had eigenlijk een feestje maar had liever dat ik gewoon kwam, feestje kon ook wel een andere keer

Tja ik word binnenkort 30 dus ik dacht: "doe es gek" en 't was zo gepiept met vluchten enzo haha.

Oohh smsje van wie zou het zijn
Man lief en ik schelen ook 8 jaar. Hij was 27 en ik 35 toen we wat kregen. Inmiddels is hij 30 en ik 38, zijn getrouwd en hebben samen nog een kindje gekregen. Ex vriend was ook 7 jaar jonger, haha (heb kennelijk iets met jongere mannen)
leuk zeg! Volg je hart en geniet met volle teugen
Vind het een raar idee, werkelijk...
Maar lieve schatten...hij woont in Scandinavie!

Ohh door jullie lieve berichten word ik alleen maar zenuwachtiger haha. Hmm misschien toch maar a.s koopavond een leuke setje scoren?
quote:Ksenija schreef op 26 december 2010 @ 22:39:

Vind het een raar idee, werkelijk...Ach, heb je haar ook weer!
Scandinavië, nou en?
quote:Snyggin schreef op 26 december 2010 @ 22:40:

Maar lieve schatten...hij woont in Scandinavie!

Hebben ze daar geen wilde sex met vuurwerk op de achtergrond?
Snyggin, heel erg leuk wat je te wachten staat en heel belangrijk, volg je hart! Manlief en ik schelen 16 jaar ( ik ouder ) en zijn ruim 12,5 jaar samen waarvan ruim 2,5 jaar getrouwd en 2 mooie gezonde dochters verder!
quote:Ksenija schreef op 26 december 2010 @ 22:39:

Vind het een raar idee, werkelijk...Ja, dat heb je wel eens met zo'n dikke plank voor je kop.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Klontje schreef op 26 december 2010 @ 22:32:

Volgens mij gaat dit zo'n ervaring worden die je altijd bij blijft, onwijs leuk!Helemaal mee eens. Ik vind het plaatsvervangend al ontzettend leuk en spannend!
Geniet, geniet, geniet!!
Ja, dat vind ik echt.
Tja, niet het einde van de wereld. Of zie jij al wel beren op de weg? Dan moet je er niet aan beginnen, gaat je veel ellende opleveren.
quote:Philein schreef op 26 december 2010 @ 22:46:

Tja, niet het einde van de wereld. Of zie jij al wel beren op de weg? Dan moet je er niet aan beginnen, gaat je veel ellende opleveren.

Want?

Heb jij je eigen motto al eens gelezen?
Ja, dat vind ik echt.
Want dan is de afstand een extra obstakel, bedoel ik meer.
quote:Saaar schreef op 26 december 2010 @ 22:45:

[...]

Ja, dat heb je wel eens met zo'n dikke plank voor je kop.

Goh, ze is wel hèèl geliefd he Saar?
quote:Saaar schreef op 26 december 2010 @ 22:46:

[...]

Want?

Heb jij je eigen motto al eens gelezen?
Ja, ik ben ook de laatste die zal ontkennen dat het mogelijk is hoor

Maar vraag me af wat TO er zelf van vindt, omdat ze nog eens benadrukt dat ie niet hier woont.
Ach geen ellende, wel ellende. Je zal toch gewoon een keer de stoute schoenen aan moeten doen.

We hebben geen glazen bol en dat is maar goed ook.

Geniet ervan, dat je al gewoon gaat is alweer een stoere stap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven