Ik voel me gebruikt...

05-05-2008 19:58 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
In februari heb ik een jongen leren kennen, ik stond er toen sceptisch tegenover en dacht ik zie het allemaal wel...Ben met hem een paar keer uiteten geweest en een paar keer wezen stappen en hij kwam veel bij mij thuis langs. Ook belde hij mij iedere dag een paar keer en smsde veel. Na een maand ben ik met hem verder gegaan want hij kwam op me over, dat hij het echt met me meende. Hij zei ook dat hij me beter wilde leren kennen etc....Maar na vorige week, hoor ik helemaal niets meer van hem... En eerst dacht ik dat er iets aan de hand was,, maar door hyves te checken zie ik dat hij met andere meisjes bezig is..

Ik heb echt vaak gebeld en gesmst ,, maar krijg helemaal niets terug. Nu denk ik ook van dan maar niet,, maar hij heeft een trui van mij.. En ik vroeg al weken aan hem neem mijn trui nou een keer mee, maar die vergat hij steeds... Deze trui is voor mij heel belangrijk.. die heb ik gekregen van mijn vader, en hij is ongeneeslijk ziek.. Dus ik heb vandaag gemaild van,, wil je hem opsturen.. wat moet ik nu nog doen?

Hij woont niet heel dichtbij,, en hij is een agressieve gast...

Ik voel me zo dommmm.....
Gewoon ff lekker naar zijn huis rijden en de trui ophalen
[
Concentreer je op hetgeen nu écht belangrijk is: je vader. Ik begrijp dat die trui belangrijk is maar laat de periode die jou en je vader rest niet verpesten door teveel aandacht en energie voor je ex.
hey Jamie83,

Die trui is een symbool en geen antwoord. Hoe kl%te dat natuurlijk is.

je lost niets op door een trui terug te krijgen. je vader blijft altijd bij je in je herinneringen.
Als deze man agressief is kun je blij zijn dat het al na een paar weken uit is. Wat wil je met een agressieve man?

De taktiek die je ex gebruikt heeft werkt meestal erg goed bij vrouwen. Man toont erg veel belangstelling, niet expliciet seksueel in het begin, vrouw raakt steeds geinteresseerder "want" hij is niet alleen op seks uit. Seks vindt plaats en man is weg. Ik heb geen idee hoe je zulke types kunt herkennen en zo'n teleurstelling kunt voorkomen.
quote:Lavuera schreef op 05 mei 2008 @ 20:01:

Trommel een paar grote negervrienden, of ander uitsmijtergespuis op en ga gewoon bij hem langs voor die trui.

En van dat niks laten horen..tja helaas hebben veel mannen die eigenschap om het zelf af te kappen zonder het even te laten weten. Hou de eer aan jezelf, en geef hem geen greintje meer respect of aandacht dan hij aan jou geeft. Als hij het nog geeneens netjes kan afronden, maar je gewoon negeert, is het misschien maar goed ook dat deze jongen niet meer in je leven gaat voorkomen. dat zijn namelijk snotapen zonder manieren, en jij verdient beter.

.

Pardon??????
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
[
quote:Bronny schreef op 06 mei 2008 @ 09:29:

[...]

.

Pardon??????

Lavuera zal het vast goed bedoelen Bronny...ze bedoelt vast: "een sterke arm"

Jamie: Heel erg jammer voor je trui, maar laat die gast voor wat het is....hij is het niet waard om je daar druk over te maken!
en wat moet ik mij onder "ben ik met hem verder gegaan" voorstellen?

Dat jullie sex hadden of dat jullie veel met elkaar omgingen?

Want als dat al vanaf Feb. loopt, dan kan ik hem toch echt geen ongelijk geven dat hij naar andere moeders dochters gaat kijken.

En tja, die trui.......... langsgaan, ophalen en elk bestand van hem verwijderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven