ik vreet mijzelf werkelijk waar op.

14-07-2008 14:28 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi meiden!

dit is mijn eerste dag op viva dus ja, ik ben nieuw en ik zit met een probleem waar ik jullie advies graag over wil.

Ik heb sinds 6 maanden een vaste relatie met mijn vriend, samenwonend en druk in de verbouwing dus ja je kent het wel met stress.

Maar over het algemeen gaat het erg goed.

Mijn vriend heeft nogal ...close friendships met al zijn exen, hij kan ze niet loslaten in de zin van ik-hoef-je-nooit-meer-te-zien .

Natuurlijk werd ik 6 maanden terug aan de exjes voorgesteld, zelf vond ik er geen bal aan want wat heb ik te schaften met zijn exen?

Anyway er was een meid die er uitsprong qua gedrag...negeren.

Het kon me niet zoveel schelen maar hoe meer ik haar zag , hoe meer ze me begon te negeren, en ander kinderachtig gedoe.

Dus inmiddels heb ik ook een aardige hekel aan dr.

( beleeft als ik ben zeg ik gewoon hoi als ik haar zie maar krijg geen blik of woord terug)

Kortom ik heb het gevoel dat ze een bloed hekel aan mij heeft, en elk gesprek wat ik heb proberen aan te knopen ...hakte ze bot af.

Als we uitgaan is zei er meestal ook , want ze is deel van zijn vriendengroep, en ik vermijd dat dan meestal..want natuurlijk negeert ze me dan weer, en gaat ze verder met het bitchy gedrag,

Ik heb het er een aantal keren met mijn vriend over gehad waarom ze zo doet ..maar hij wil het er niet over hebben want volgends hem is het niet nodig..

Aangezien ik me langzaam van binnen opvreet aan pure frustratie wil ik jullie om advies vragen? wat zouden jullie doen en is dit herken baar?

liefs
quote:Twiggy schreef op 14 juli 2008 @ 15:20:

Haha ik mag jou wel ladyJ ...ik ben zelf ook erg benieuwd hoe het gaat aflopen! Waarschijnelijk gaan ze gewoon lekker met z,n 2en zitten lachen en leuk doen en over onderwerpen praten waar ik vooral niet over mee kan praten..Dat vind ik vooral onbeschof van jouw vriend naar jou toe. Het is zijn taak om er voor te zorgen dat je niet in zo'n situatie terecht komt, zeker niet in je eigen huis.
twiggy waar ben je? ben echt heel erg benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven