ik vreet mijzelf werkelijk waar op.

14-07-2008 14:28 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi meiden!

dit is mijn eerste dag op viva dus ja, ik ben nieuw en ik zit met een probleem waar ik jullie advies graag over wil.

Ik heb sinds 6 maanden een vaste relatie met mijn vriend, samenwonend en druk in de verbouwing dus ja je kent het wel met stress.

Maar over het algemeen gaat het erg goed.

Mijn vriend heeft nogal ...close friendships met al zijn exen, hij kan ze niet loslaten in de zin van ik-hoef-je-nooit-meer-te-zien .

Natuurlijk werd ik 6 maanden terug aan de exjes voorgesteld, zelf vond ik er geen bal aan want wat heb ik te schaften met zijn exen?

Anyway er was een meid die er uitsprong qua gedrag...negeren.

Het kon me niet zoveel schelen maar hoe meer ik haar zag , hoe meer ze me begon te negeren, en ander kinderachtig gedoe.

Dus inmiddels heb ik ook een aardige hekel aan dr.

( beleeft als ik ben zeg ik gewoon hoi als ik haar zie maar krijg geen blik of woord terug)

Kortom ik heb het gevoel dat ze een bloed hekel aan mij heeft, en elk gesprek wat ik heb proberen aan te knopen ...hakte ze bot af.

Als we uitgaan is zei er meestal ook , want ze is deel van zijn vriendengroep, en ik vermijd dat dan meestal..want natuurlijk negeert ze me dan weer, en gaat ze verder met het bitchy gedrag,

Ik heb het er een aantal keren met mijn vriend over gehad waarom ze zo doet ..maar hij wil het er niet over hebben want volgends hem is het niet nodig..

Aangezien ik me langzaam van binnen opvreet aan pure frustratie wil ik jullie om advies vragen? wat zouden jullie doen en is dit herken baar?

liefs
Zeker een lekker wijf?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
nou..nee juist he-lemaal niet.quote:Very Cherry schreef op 14 juli 2008 @ 14:30:

Zeker een lekker wijf?
Wel herkenbaar, alhoewel toen de rollen waren omgedraaid. Een ex en ik waren elkaars eerste liefdes. Al zijn vriendinnen hadden (denk ik) om die reden een hekel aan mij of aan ons contact. Zijn huidige vriendin negeerde mij compleet. Ex en ik zagen elkaar niet heel vaak, maar als ik hen tegenkwam, negeerde ze mij totaal. Toen hij mij in het begin wilde voorstellen, draaide ze zelfs om. Ook 'mocht' ik hem niet bellen ofzo, om de lieve vrede te bewaren.

Na verloop van tijd kwam ik hen weer tegen op straat en bleef ze er gewoon bij staan en mengde zich in het gesprek. Na afloop vroeg ik me nog verbijsterd af of zij het wel was. Exvriend snapte het ook niet, maar sindsdien is er geen vuiltje aan de lucht. Ik kom zelfs soms bij hen over de vloer.

Een heel verhaal om tot het volgende te komen: waarschijnlijk trekt ze naar verloop van tijd wel bij. Als jij gewoon (minimaal) aardig blijft doen en het geen problemen oplevert in de vriendengroep, zou ik het proberen los te laten. Blijkbaar heeft zij ergens een probleem mee, maar dit wil niet zeggen dat het jouw probleem moet worden. Laat het los, haal je schouders erover op en laat dit haar probleem. (Ik weet dat dit op papier makkelijker klinkt dan het in de praktijk is, maar het lijkt me de enige manier)
mischien is ze wel jaloers omdat zij helemaal niet wilde dat de relatie ten einde liep

wat zou er gebeuren denk je als je er met haar zelf over praat?
ja wel herkenbaar helaas!

Mijn laatste vriend was dikke maatjes met zijn ex. zijzelf was en antisociale hork, met geen enkel respect voor mensen en al helemaal niet voor zijn nieuwe vriendinnetjes. Ze sprak ook amper tegen mij. De keren dat ik haar een goed pak rammel had willen geven zijn ontelbaar. Tegen hem zeggen wat hij in me zag, want ik was dik (ben ik niet, wel stevig, maar zij heeft maat anorexia) Ook was ze helemaal geen lekker wijf ofzo, echt verre van dat. Klnikt erg rancuneus dit allemaal van mijn kant, maar heb echt heel wat met haar te stellen gehad. proberen om hem zover te krijgen dat hij terugkwam, maar zichzelf wel een hele goede vriend noemen. Eigenlijk vonden ze elkaar nog steeds leuk, alleen zag ik dat niet. Hij is uiteindelijk nog een keer naar haar teruggeweest.

Dat duurde natuurlijk niet lang.

Ach ja ellende die exen, het hoeft natuurlijk niet zo te gaan bij jou als bij mij. Maar ik vindt jouw vriend wel een beetje een zacht ei. Hij hoort dit te zien, en partij voor jou te trekken!

succes!
Same here, ik word totaal genegeerd door zijn ex die helaas nog tot de vriendenkring behoort ... Gelukkig is mijn vriend niet close meer met haar zeg maar, het stoort hem ook dat ze zo doet en hij heeft haar er zelfs eens op aangesproken.

Misschien kan je vriend hier het initiatief nemen en aangeven dat je nu toch echt zijn nieuwe vriendin bent en dat hij het jammer vindt dat ze zo doet? Dat werkt volgens mij beter dan dat jij er wat van zou zeggen.

Verder doe ik gewoon steeds m'n best om aardig tegen d'r te zijn, misschien geeft ze het een keer op ...
Alles kan, maar je moet het wel zelf doen!
hee bikelady, het probleem is dat is niks los kan laten...en gewoon soms een ontzettend zacht ei is.. vanavond komt ze langs in ons nieuwe huisje...dus ik ben benieuwd wat het gaat worden...

Kijk weetje wat het is ik probeer al 6 maanden aardig en normaal tegen dr te doen ..maar bij mij is het ook een keertje op...dan word ik kribbig,.reageer ik t af op mijn vriend..ze gaan ook altijd samen naar concertjes enzo..ik ben er niet al te moeilijk in verder, maar ze kan me wel met wat wederzijds respect behandelen inplaats van de grote anti sociale hork uit te hangen..maar wel met de rest van de vrienden groep lekker socialen...rrr
Twiggy,

Nou ik ben benieuwd vanavond, ik hoop dat het uiteindelijk goed komt voor je!

Sommige dames gaan nou eenmaal over lijken. Als ze vanavond gaat negeren en naar gaat doen tegen jou, in jouw nieuwe huis, zou ik haar linea recta eruit zetten! Je hoeft van niemand te pikken dat ze je zo behandelen.

Of reageer ik nu overdreven?
Haha ik mag jou wel ladyJ ...ik ben zelf ook erg benieuwd hoe het gaat aflopen! Waarschijnelijk gaan ze gewoon lekker met z,n 2en zitten lachen en leuk doen en over onderwerpen praten waar ik vooral niet over mee kan praten..

ik zie er echt tegenop.
ik zou gewoon nog eens proberen een gesprek aan te knopen waar jouw'n vriend bij zit met haar dan kan hij zelf haar gedrag zien, en hopelijk komt hij voor jou op en anders na de tijd even over proberen te praten met je vriend dat het voor jou natuurlijk niet leuk is op deze manier!

succes vanavond
Ik denk dat vriendjelief even een wake-up call nodig heeft. Wat zegt hij precies elke keer dat je het aankaart? Het antwoord van dat vind ik niet nodig, komt een beetje vreemd over. Ziet hij uberhaupt wel dat zij raar doet tegen jou?
silencer 2020,

ik denk dat praten de beste optie is natuurlijk , maar het probleem is dattie zo'n zacht ei is...

heeft iemand daar een oplossing voor?
Ik zou hier behoorlijk moe van worden, en niet zo zeer dat zijn ex zo achterlijk doet, maar dat mijn vriend mij daarin niet bij wil staan! Waarom wil hij er niet over praten met jou? Jullie zijn toch samen?

Misschien moet je een keer met haar erover proberen te praten, zeggen dat je het idee hebt dat zij zus en zo doet en dat je daardoor het gevoel hebt dat blablabla.
quote:MissLadyJ schreef op 14 juli 2008 @ 15:35:

Ik denk dat vriendjelief even een wake-up call nodig heeft. Wat zegt hij precies elke keer dat je het aankaart? Het antwoord van dat vind ik niet nodig, komt een beetje vreemd over. Ziet hij uberhaupt wel dat zij raar doet tegen jou?

Nou ik heb het er dus week geleden over gehad, toen we een weekendje weg waren..waarom zei nou juist zo deed en wat haar probleem was.. na lang wrikken en wegen kwam er een conclusie.

Ik was de reden dat hun ondanks het beeindigen van hun relatie geen lichamelijk contact hadden...ik vond het vreemd.

want het klopt niet ..Vlak voor mij had hij namelijk nog een vriendinnetje..en zei was dat niet,,, hoe kan ik dan de reden zijn van het beeindigen van het lichamelijke contact? dus ik vind het allemaal bar raar in elkaar zitten...Wat mij stoort ..is dat ie volgends mij een ontzettende plank voor z,n kop heeft.

Want het is echt alles behalve leuk .
Wellicht is ze stikjaloers? Ik weet het niet... Heb dat probleem nooit gehad met exen van vriendjes. Ik ben nog steeds goed bevriend met de ex van mijn inmiddels ook ex. Hij heeft ons voorgesteld aan elkaar, maar nu hebben zij geen contact meer, zij en ik nog wel.

Je hoeft niet met iedereen op te kunnen schieten. Als zij zo wil doen, prima. Dan bemoei je je ook verder niet met dr en heb je gewoon lol met de anderen. Zolang jij gewoon beleefd hallo blijft zeggen valt jou niks te verwijten. Jij hebt zo te lezen je best gedaan inmiddels.
Je moet gewoon heel duidelijk je grenzen stellen, zeker bij een zacht ei.

Maar wat ik van je laatste posting begrijp is hij met hex naar bed blijven gaan totdat hij jou tegen kwam? Dus zijn vorige vriendinnetje is belazerd met die hex...

Hmmmz, geeft te denken, maar wel een verklaring waarom ze pissig is op jou.
Ah, ik lees net dat hij geen lichamelijk contact meer met haar heeft vanwege jou, wat zou betekenen dat hij dat andere vriendinnetje dus heeft bedonderd trouwens (??), dus daarom is ze boos. Tja...jaloezie dus. Voor haar gevoel heb je hem afgepakt van haar denk ik.
mmmhh ja, ik zit er zelf nu ook grondig over na te denken..dat misschien z,n andere ex bedonderd heeft.. of in de periode dat t net uitging ..en ze weer contact kregen misschien..

Jeetje nu krijg ik ook nog een belletje dat ze eerder komt.

ai ai ai great weer.

Maar goed ik zal m,n best doen om gewoon beleeft te blijven want schijnbaar heeft zei dat stukkie opvoeding gemist;)
quote:isabon schreef op 14 juli 2008 @ 15:57:

Je moet gewoon heel duidelijk je grenzen stellen, zeker bij een zacht ei.

Maar wat ik van je laatste posting begrijp is hij met hex naar bed blijven gaan totdat hij jou tegen kwam? Dus zijn vorige vriendinnetje is belazerd met die hex?..

Hmmmz, geeft te denken, maar wel een verklaring waarom ze pissig is op jou.

Oei dat hoop ik toch niet, dat zou wel een kwalijke zaak zijn.

Maar goed hij kwam met een conclusie, wanneer gaat hij er eens wat mee doen? sjonge jonge

meid, succes vanavond! hou ons op de hoogte...
Het zou wel heel veel verklaren.

En met een drammende ex en een zacht ei zou ik behoorlijk op mijn hoede zijn.
Ik zal zowizo een nieuw onderwerp openen met het vervolg...

kan ik jullie vanavond lekker op de hoogte houden..

knuffles
Succes vanavond!
Jouw vriendje mag ook wel een schop onder zijn reet hebben:

het is niet leuk dat hij jou buitensluit, hij zou juist zijn best moeten doen om jouw het gevoel te geven dat jij de belangrijkste bent, als hij weet dat je het moeilijk vind...

ik zou hier eerlijk gezegd geen zin in hebben, dat zij dan lamgskomt en dat zij samen uitgaan... gezellig hoor.
Nou twiggy ik vind ook dat jouw vriend wel eens een beste trap onder zijn reet mag hebben...

Contact met exen oké maar niet op deze manier en jou buitensluiten..

Ik vind namelijk dat jouw vriend dat ook doet.!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven