ik weet dat het beter is zo maar tochhh...

25-05-2009 16:34 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het kan niet meer. De koek is helemaal op. Ik voel me leeg en gebruikt.. ergens ben ik ook wel opgelucht dat het over is, maar aan de andere kant merk ik dat ik hem toch niet helemaal los kan laten.

Maar het zal wel moeten, de kans dat het ooit leuker wordt is er niet. Van nu af aan zal het alleen maar minder leuk worden.

Er zijn te veel dingen gezegd.

Ik weet dat ik er niets aan kan doen dat hij niet verliefd op me is en toch is er een deel van me die nog de illusie heeft. Omdat ik het zo lang gehad heb.

We waren sexvriendjes, maar af en toe deed hij dingen waarmee hij de illusie voor mij in stand hield, bewust of onbewust dat weet ik niet.

Ik voel me ook slecht over mezelf , dat ik mezelf zo lang voor de gek gehouden heb en zoveel van hem geslikt heb..
Dank voor je bericht juffrouwjannie.

Rottig he denken dat het goed zit en er na een tijd achter komen dat zijn insteek van het begin af aan al anders was.

Bij mij was het alleen niet een half jaar, maar bijna anderhalf jaar.

Vind het gewoon niet eerlijk dat hij zelf niet eerder is gekomen met het feit dat ie niet echt verliefd was. Ik bedoel op een gegeven moment weet je dat wel. Misschien ga je nog even door, maar dan stop je ermee denk ik (als ik in zijn positie was geweest) of zeg je in ieder geval eerlijk hoe je er in staat en niet pas op het moment dat ik kom met wat dingen die me niet lekker zaten.

Als ik niets gezegd had de komende jaren was ie dan gewoon zo door gegaaan???

Vind het moeilijk te accepteren dat ie zo weinig respect/liefde voor me had om eerlijk te zijn en mij dan mijn eigen keuze te kunnen laten maken.

Dat is vooral waar ik boos om ben...

Wees gewoon eerlijk, kies ik er dan voor om ermee door te gaan dan is het inieder geval mijn eigen keuze geweest, maar nu voel ik me toch een beetje gebruikt ofzo...
Sommige dingen die je doet in je leven worden zo'n gewoonte dat je merkt dat het verslaving was als je het niet meer hebt......dan voelt het als een enorm gemis. Maar....is het dat? Nee! Vul dat gemis in met iets anders, sport, vakantie noem maar op, zorg dat er iets anders voor in de plek komt, of uiteindelijk een echte goede relatie dat is toch het mooist? Ik herken het hoor, heb zelf 4 jaar zo'n contact gehad, je voelt je er langzaam aan onderdoor gaan en als het over is voel je je toch gebruikt en toch mis je het? Erg dubbel! Ik herken het en ik heb er toen lang om gehuild, maar dat doe ik noooooooit meer, ben zo blij dat ik toen verder ben gegaan zonder die persoon! Achteraf, ja dat is pas later......Sterkte!
voer eendjes geen oorlog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven