ik weet het even niet meer..

12-04-2010 09:55 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff dit is een lang verhaal maar ik wil het toch graag even kwijt.

Mijn man en ik zijn vorig jaar een tijdje uitelkaar geweest veel ruzie s en het was gewoon beter zo. In die periode hebben we ook allebij wel met een ander gescharreld.. Maar hij is dus een paar weken met een (vriendin) van mij gegaan..Niet leuk, ik was en ben daar nog kapot van. Maar het minste van alles komt nog, ze is nou zwanger ongeveer 16 weken..Mijn man en ik zijn gelukkig weer bij elkaar maar dit zit zo tussen ons in en ik kan er zo moeilijk mee omgaan..Ook ben ik er achter gekomen dat er nog een man is die misschien de vader van haar kindje kan zijn dus het is gewoon afwachten maar ondertussen zit ze wel in ons leven..Ik weet dat ze vaak bij mijn schoonmoeder komt te klagen en ook smst ze mijn man steeds ik word er niet goed van..

Ik verwacht ook niet echt een tip of zo hoe ik hier mee om kan gaan maar ik wou ff mijn ei kwijt.

Alvast bedankt voor het lezen
Denk je dat jouw man de vader zou kunnen zijn?
Wat ontzettend vervelend voor je en dan zg ik het nog netjes. Het is inderdaad een kwestie van afwachten, alleen ben ik erg benieuws waar ze over klaagt bij je schoonmoeder en waarom je vriend nog contact met haar heeft. Vooral met het laatste zou ik het moeilijk hebben. Waarover smst ze hem da?
Even reactie alla el ninjoo....probeert ze je man erin te luizen? Hoe is ze zwanger geraakt? Hebben ze niets gebruikt? En wat vind je man ervan?
nou nou heftig
quote:vlinder72 schreef op 12 april 2010 @ 09:57:

Wat ontzettend vervelend voor je en dan zg ik het nog netjes. Het is inderdaad een kwestie van afwachten, alleen ben ik erg benieuws waar ze over klaagt bij je schoonmoeder en waarom je vriend nog contact met haar heeft. Vooral met het laatste zou ik het moeilijk hebben. Waarover smst ze hem da?

Ik neem aan omdat zij zwanger is van hem? Smsjes zullen ook vast daar over gaan ?

Trek ik nu vreemde conclcusies of eh ?
Als je man en jij er van overtuigd zijn met elkaar verder te willen, dan lijkt het me zinnig om een keer gezamenlijk een gesprek aan te gaan met deze dame.

Blijkbaar is zij in de veronderstelling een kind te krijgen van jouw man. het lijkt me handig als je man daar afspraken met haar over maakt, oa over een vaderschapstest en hoe dan verder. Maar dan wel in jouw bijzijn. Laat zien dat jullie er samen voor gaan.

Dit lukt echter alleen, als jij en je man er ook echt voor gaan samen. Eeerst goed uitzoeken wat je zelf wilt en of je weer vertrouwen in de relatie hebt.

Ik weet dat er iemand hier op het forum rondloopt wiens man een kind van een andere vrouw heeft gekregen tijdens de relatie. Ik ga eens even voor je speuren, heb haar al een tijdje niet meer gezien.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:meds schreef op 12 april 2010 @ 10:07:

nou nou heftigInderdaad.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik neem aan dat er straks gewoon een DNA test gedaan gaat worden he?

En wat als jouw man de vader is? Hoe zie je dat? alimentatie, kind in de weekenden bij jullie? Heb je dat ervoor over?

Wat betreft het continue sms'en en de familie lastig vallen, ik zou ook een gesprek aangaan. Aangeven dat je dit soort gedrag niet wenst en dat jij en je man nu weer tot elkaar willen komen. Mocht er iets belangrijks zijn mbt tot de zwangerschap dan uiteraard wel een belletje..
Leuk is anders.

Maar eens met Poezewoes.

Verder niks zinnigs.
quote:Stoeptegel schreef op 12 april 2010 @ 10:08:

[...]

Ik neem aan omdat zij zwanger is van hem? Smsjes zullen ook vast daar over gaan ?

Trek ik nu vreemde conclcusies of eh ?Die conclusie had ik ook wel getrokken hoor. Maar hoe vaak kan je daar over smsen dan??? Lijkt me zaak dat haar man zich ff afzijdig houdt van de situatie. Niemand kan er iets aan doen, maar wel aan hoeveel conact je onderhoudt. Of trek ik nu vreemde conclusies. pfff
Soa test gedaan? Heel veel sterkte
Bedankt voor jullie reactie s.

We hebben voorgesteld om een vaderschapstest te doen maar daar wil ze niks van weten.. de smsjes die ze stuurt gaan steeds over het zelfde dat ze met mijn man wil praten ivm de baby, mijn man vind dat prima maar dan alleen als ik bij het gesprek ben. Daar wil mevrouw niks van weten ze wil alleen met hem praten..Iedere dag word door haar bepaald voor mijn gevoel en ik kan er niks aan veranderen en soms wil ik wel naar haar toe fietsen en haar hoofd van haar romp trekken maar ja daar schiet niemand iets mee op ook mijn man had beter na moeten denken.

Ze heeft al twee kinderen van twee verschillende vaders niet dat daar iets mis mee is maar die kinderen zijn ook van mannen die eerst getrouwd waren met een vriendin van haar
Poeh wat een verhaal. Ik zou inderdaad voet bij stuk houden en een vaderschapstest eisen. En aanwezig willen zijn bij al die gesprekken.
Ik hou ook zeker voet bij stuk. En een gesprek met zo n vrouw is echt onmogelijk, want ze heeft het zo zwaar op haar manier. haar oudste zoon staat al onder toezicht van de kinderbescherming en haar jongste zoon is een onopgevoed projectiel met een veel te grote mond voor zijn leeftijd ik heb nl vaak op dat jongetje gepast pffff Ik ben bang dat ik maar een ding kan doen afwachten.
Het klinkt als een zeer ingewikkelde situatie die tot stand is gekomen door 2 personen. Ik kan me voorstellen dat ze de man van TO smst en wil praten over de baby.

Waarom wil jouw man jou perse bij de gesprekken hebben?

Als ik haar was zou ik daar niet bepaald op zitten wachten, wellicht in een later stadium.

Dat zij 2 kinderen heeft van 2 verschillende vaders lijkt mij niet relevant voor TO. Haar man wordt vader van haar derde kind.

Man zou ook evt gesprekken met een mediator erbij kunnen voorleggen aan haar. Mss dat ze daar wel voor in is .
Je hebt vaak op haar jongste gepast, was het een vriendin van je?
Kan er niet zo goed tegen dat er op zon manier over die vrouw wordt gepraat. Zal wel een soort zelfbescherming van je zijn, liever haar afkraken dan beseffen dat jouw man met haar onveilige sex heeft gehad, meerdere keren. Hij kende haar als jouw vriendin, wist dat ze kinderen van verschillende mannen heeft en doet het onveilig. En nu is ze de boe-vrouw en moet ze wegwezen..hij heeft zn pleziertje gehad en wil met jouw verder. De gevolgen van zn daden worden haar aangerekend.
Eens met chocoladereep.
Ik praat zijn daden ook zeker niet goed en we hebben er veel gesprekken over gehad want hij is ook zeer zeker fout geweest en ja dat ze in mijn ogen de boevrouw is daar heeft ze het zelf wel naar gemaakt ik paste heel vaak op haar jongste zoontje en was het toen al niet eens met de manier hoe ze haar kinderen opvoed ze staan niet voor niets onder toezicht.. Een gesprek met haar aangaan wil niet, ze gaat schelden en maakt mijn uit voor alles wat mooi en lelijk is.. Het is over duidelijk dat ze maar een ding wil en dat is mijn man. Daarom wil hij mij ook bij de gesprekken hebben om het vertrouwen weer terug te laten komen tussen ons
quote:Stoeptegel schreef op 12 april 2010 @ 10:42:

Je hebt vaak op haar jongste gepast, was het een vriendin van je?Dat staat inderdaad in de OP
quote:lovelymissj schreef op 12 april 2010 @ 09:55:

Pff dit is een lang verhaal maar ik wil het toch graag even kwijt.

Mijn man en ik zijn vorig jaar een tijdje uitelkaar geweest veel ruzie s en het was gewoon beter zo. In die periode hebben we ook allebij wel met een ander gescharreld.. Maar hij is dus een paar weken met een (vriendin) van mij gegaan..Niet leuk, ik was en ben daar nog kapot van. Maar het minste van alles komt nog, ze is nou zwanger ongeveer 16 weken..Mijn man en ik zijn gelukkig weer bij elkaar maar dit zit zo tussen ons in en ik kan er zo moeilijk mee omgaan..Ook ben ik er achter gekomen dat er nog een man is die misschien de vader van haar kindje kan zijn dus het is gewoon afwachten maar ondertussen zit ze wel in ons leven..Ik weet dat ze vaak bij mijn schoonmoeder komt te klagen en ook smst ze mijn man steeds ik word er niet goed van..

Ik verwacht ook niet echt een tip of zo hoe ik hier mee om kan gaan maar ik wou ff mijn ei kwijt.

Alvast bedankt voor het lezenDit snap ik nog het minst van het hele verhaal. Het is maar waar je blij mee bent.. En los van het hele verhaal dat hij (onveilige!) sex heeft gehad met jouw vriendin, zijn de ruzies die jullie voorheen hadden nu niet meer aan de orde? Klinkt echt heerlijk allemaal..
Jullie willen allebei hetzelfde..dat maakt haar niet minder. Ze heeft ook niks met jou te maken of te verantwoorden. Maar je man zal blij met je houding zijn..jullie tegen haar. En het zal jou ook een beter gevoel geven,dat snap ik echt wel. Maar deze houding is niet terecht. Vertrouw je je man niet alleen met haar?
@chocoladereep.

Kijk ik vertrouw mijn man wel het is alleen dat ik haar niet vertrouw, ze heeft alleen nog maar leugens over mij en mijn kinderen verteld ook heeft ze tegen bepaalde mensen gezegd dat ik mijn kinderen niet aan kan en ze heeft ze ook nog eens als klap op de vuurpijl uit naam van mijn man een zorgmelding bij het AMK gedaan. We hebben gelukkig daar uit kunnen leggen hoe de situatie is en we bepraten het ook nooit waar mijn kindren bij zijn want ik wil absoluut niet dat mijn jongens hier iets van mee krijgen. Als het zover is en de baby blijkt wel van mijn man te zijn kunnen we het altijd nog vertellen maar ze heeft al aangegeven dat mijn man de baby absoluut niet te zien krijgt zolang hij bij mij blijft
Ik kan alleen maar zeggen dat ik zwaar medelijden heb met de kinderen. Zowel met de kinderen van de boe-vrouw, als met de kinderen van de TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven