Ik weet het even niet

30-03-2019 18:39 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik zit de laatste tijd in zak en as en ik weet niet zo goed hoe ik er uit moet komen.
Sinds 5 maanden is mijn relatie van 10 jaar over en woon ik tijdelijk bij mijn ouders tot ik iets voor mij zelf heb gevonden. Ik probeer mezelf te ontwikkelen en mij eigen opnieuw te vormen maar heb hier moeite mee omdat mijn hoofd op dit moment een grote bende is.

Daarnaast ben ik iemand tegen gekomen waarmee ik erg goed klik en verliefd op ben geworden. Ik voel mij fijn en veilig bij hem en doet mij weer lachen. Ik heb zijn ouders ontmoet en slaap regelmatig bij hem. Toch loopt het tussen ons ook niet lekker en hebben we veel discussies en ruzies om het feit dat hij mijn sociale netwerk nog niet heeft ontmoet en ik dat tegenhou omdat iedereen in mijn omgeving het te snel vind om een nieuwe relatie te starten voordat ik aan mezelf gewerkt heb.

We hebben knallende ruzies waarna hij mij 3 dagen volledig kan negeren, dat frustreert me en ik laat mij dan leiden door mijn emoties en zeg dingen waar ik later spijt van heb.

Ook twijfel ik aan mezelf of ik psychisch wel helemaal goed in elkaar zit en of er iets mankeert aan mij. Het voelt alsof mijn hoofd overuren maakt en ik niet tot rust kan komen. Ik maal enorm en maak me zorgen...
Je bent binnen vijf maanden een nieuwe liefde tegengekomen en jullie vechten nu al om niets. Klinkt heel normaal hoor, lekker doen.
Waarom 2 x?
dus hij negeert je drie dagen en jij vraagt af of je wel goed bij je hoofd bent.
Dit is degene waar je mee vreemd bent gegaan? Kansloos.
Ga je hier wel reageren op de reacties trouwens?
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 30-03-2019 18:43
31.25% gewijzigd
Take it easy zeg, ik krijg al een paniekaanval van jouw OP, my god zeg, wat loop jij jezelf voorbij. Verwerk eerst de vorige relatie, in plaats van met veel bombarie in een andere relatie te stappen die ook nog eens niet leuk is.
stilstaan en voelen
rouwen om een relatie die over is
oo nog een topic
zie andere
Waarom kan hij niet een beetje meer geduld hebben met jou?

Hij kan toch ook wel begrijpen dat het allemaal erg snel gaat na een relatie van 10 jaar en een beetje wachten totdat jouw sociale omgeving er wél aan toe is om kennis te maken met hem.

Waarom maakt hij knallende ruzie om zoiets?

Het feit dat hij geen geduld of begrip heeft voor jouw situatie vind ik geen goed teken.

Je betrekt het nu allemaal op jezelf, maar misschien is hij dan dus ook niet zo stabiel.
Waarom moet je jezelf opnieuw vormen en ontwikkelen als je relatie over is? Je bent toch al wie je bent?

Ik zou voorlopig even focussen op jezelf en niet nu al in een nieuwe relatie stappen, zeker niet met iemand die jou 3 dagen negeert als iets hem niet bevalt.
Omg.. geen medelijden..
Aan de andere kant is het toch niet groener he??
Succes ermee
Leuke gozer, als een klein kind zn zin willen doordrijven met knallende ruzies en de silent treatment. En dan vraag jij je af of het aan jou ligt....
ik geef mn bek ook maar een douw
Je vrienden hebben wel gelijk hoor, ga eerst eens aan jezelf werken voor je een nieuwe relatie aangaat.
O, jij bent die vreemdganger.
Geen medelijden van mijn kant. En trouwens, je hebt niet eens het respect om te reageren op de posts die in je topics worden gedaan.
Loepen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Lekker he drama.
Hgdo
:yawnee:
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.

Blijf lekker alleen dan.

Hoe oud ben je?
TO: jouw topic titels komen overeen.
Het niet weten lijkt een thema in jouw leven.

Hoe komt het eigenlijk dat je het na al die maanden, nog steeds niet weet?

Je kunt altijd opnieuw weer vluchten in de armen van een ander en op die manier het probleem in ieder geval voor de korte termijn even (vermijden) oplossen.

Succes! ;-)
justagirly schreef:
30-03-2019 21:21
:yawnee:
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.

Blijf lekker alleen dan.

Hoe oud ben je?
32
Carlamaat schreef:
30-03-2019 21:57
32
o dat had ik niet verwacht
Cleidy36 schreef:
30-03-2019 21:36
TO: jouw topic titels komen overeen.
Het niet weten lijkt een thema in jouw leven.

Hoe komt het eigenlijk dat je het na al die maanden, nog steeds niet weet?

Je kunt altijd opnieuw weer vluchten in de armen van een ander en op die manier het probleem in ieder geval voor de korte termijn even (vermijden) oplossen.

Succes! ;-)
Misschien moet ik een wereldreis maken ?
S-Meds schreef:
30-03-2019 21:59
o dat had ik niet verwacht
Waarom niet?
Star² schreef:
30-03-2019 18:43
Dit is degene waar je mee vreemd bent gegaan? Kansloos.
Ga je hier wel reageren op de reacties trouwens?
Nee dat was mijn buurman maar dat is voorbij is ben nu verhuisd
Carlamaat schreef:
30-03-2019 22:00
Misschien moet ik een wereldreis maken ?
Kan je zelf niet verzinnen wat je met je leven wil?
Moire schreef:
30-03-2019 22:03
Kan je zelf niet verzinnen wat je met je leven wil?
Waarom moet je zo onaardig reageren ik vraag om advies omdat ik het allemaal niet meer weet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven