ik weet het niet meer.

15-03-2010 15:41 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf het begin van onze relatie kwam mijn vriend er al vooruit dat hij heel graag wil samenwonen en kinderen met mij wil.

We hebben alle 2 ons eigen huurhuis ik een klein appartementje en hij een eengezins woning.

Bij hem woont echter een familie lid en ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik niet met hen wil wonen. Dus dat men er eerst wel uitmoet voordat ik kom.

We hadden amper 1 maand en hij had het er al over, nou super leuk toch... welke vrouw wil dat niet..

We waren 3 maanden verder toen zei hij dat in de zomer zijn huis zou gaan verven en dat ik daarna bij hem kon intrekken.

Ging niet door.

toen zijn huisgenoot eindelijk opzich zelf zat hadden we samen afgesproken om het eerste kwartaal van 2010 samen te gaan wonen.

Ging niet door en had hij mij beloof dat we in maart echt gingen samenwonen.

Toen plotseling huisgenoot weer terug kwam in sept zag ik de bui al weer hangen dit gaat dus ook in maart niet door.

Ik zag toen al dat het weer aan de kant geschoven zou worden ik voelde het en hij beloofde mij dat het echt niet zo gebeuren en zelf tegen de gene die in zijn huis zit had hij gezet je kan tot maart blijven daarna gaan wij samenwonen.

Nu is het maart en hadden ze vorige week eindelijk een huisje gevonden huurcontract alles blazen ze het op het laatste moment af! omdat ze in januari 2011 voor een jaar gaan stage lopen in het buitenland!

Ik weet het niet meer die vent van mij staat erop dat hij die gene niet zomaar het huis uit zet maar ik voel me iedere keer aan de kant geschoven. En krijg het idee dat er meer is maar voorals nog blijft hij zeggen dat hij heel graag wil samenwonen.

Wat zouden jullie doen??
Maar je moet het ook niet uitmaken om te kijken hoe hij gaat reageren! Als je een punt achter de relatie zet moet je het menen en er zelf ook helemaal klaar mee zijn.

Ik weet niet hoe oud je bent. Maar je wilt toch zelf wel een keer aan een toekomst gaan werken. Samenwonen en van elkaar genieten en misschien kinderen. Met deze man kan je volgens mij wachten tot je een ons weegt.

Kom op, kies voor jezelf!
quote:aisha24 schreef op 15 maart 2010 @ 16:38:

Maar je moet het ook niet uitmaken om te kijken hoe hij gaat reageren! Als je een punt achter de relatie zet moet je het menen en er zelf ook helemaal klaar mee zijn.

Ik weet niet hoe oud je bent. Maar je wilt toch zelf wel een keer aan een toekomst gaan werken. Samenwonen en van elkaar genieten en misschien kinderen. Met deze man kan je volgens mij wachten tot je een ons weegt.

Kom op, kies voor jezelf!Ik ben 27 en ik wil zeker aan mijn toekomst denken.
Wat een raar gedrag van jouw vriend. Hij heeft dat dus niet met jou besproken dat die ander nog zou blijven? Jij had dus in feite al je huurhuis op kunnen zeggen en dan had je nu deze verrassing gehad. Heel vreemd van je vriend.

Ik zou ook liever alleen blijven wonen op deze manier.
Hoe lang zijn jullie eigenlijk al samen?
Als hij je steeds maar beloftes doet om te gaan samenwonen, en deze maar niet nakomt. Kun je jezelf eens af gaan vragen of dit wel wat voor je is. Immers je moet van je kerel op aan kunnen. En dat kun jij met deze jongen niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven