Ik weet niet of ik nog verder wil

03-01-2009 16:05 7 berichten
niet meer relevant
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het topic 'vrouwen met Marokkaanse liefde' wat voor je?
Zo te horen is hij de ware voor je en voel je je gelukkig bij hem. Geef dus niet op! Als jullie echt van elkaar houden dan moet je die hindernissen echt samen proberen te overwinnen.

Je moeder heeft moeite met je los te laten, dat zou ze bij een andere vriend ook hebben. Misschien is het een idee om nu al op jezelf te gaan wonen, maar dan in de buurt? Zo kan ze eraan wennen om alleen te zijn. De volgende stap zou dan zijn om samen te gaan wonen met je vriend, desnoods verder weg.

Het is heel naar dat de ouders van je vriend jou niet accepteren, maar dat is iets dat hijzelf moet oplossen met hen.

Je schrijft al dat zijn broers en zussen de relatie wel accepteren, dat is al heel wat.

Verder is het inderdaad een idee om eens op dat topic over een marrokaanse liefde te kijken, wellicht vind je daar goede adviezen/steun.
Als ik heel eerlijk ben, dan zou ik zeggen, denk heel goed na waar je aan begint. Ben zelf getrouwd geweest met een zuid-europeaan, maar mijn ervaring is dat uiteindelijk de etnische karaktertrekken, naarmate dit soort mannen ouder worden, gaan overheersen.

Ik denk niet dat de basis goed is als zijn ouders niet achter de relatie staan. (Bij mij stond moeder wel achter de relatie, vader niet).
niet meer relevant
Ga eens heel snel allebei een studentenkamer zoeken en een beetje volwassen worden! Begin twintig en dan allebei nog zo afhankelijk van ouders, dat hoeft echt niet hoor!

En t lijkt me heel normaal dat je niet ieder weekend naar huis komt als je op jezelf woont. Niet helemaal gezond dat je moeder daar zo zwaar op rekent.

Kortom: tijd om zelfstandig te worden.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Etnische karaktertrekken, heel simpel. Naarmate hij ouder wordt zal hij meer op zijn vader gaan lijken. Is dat wat jij wil?

Ook als je kinderen hebt, zal hij dezekinderen toch opvoeden naar het voorbeeld van wat hij kent, namelijk het voorbeeld van zijn ouders. Er zijn helaas maar heel weinig mensen die echt heel anders zijn dan hun ouders, dus als je wilt weten hoe je partner op latere leeftijd is, kijk dan naar zijn of haar ouders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven