Ik weet t ff niet meer.. advies / ff tot de orde roepen

17-03-2009 14:07 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames en natuurlijk heren

Ik lees al een tijdje mee en dacht ik moet nu ook maar een topic openen want ik weet t ff niet meer… Een maand geleden ben ik een erg leuke man tegen gekomen. T was meteen heel gezellig. Een week later hebben we afgesproken en deze date was super leuk. Weekend daarna weer afgesproken en hij moest naar een feestje van vrienden en vroeg of ik misschien mee wilde. Was een heel leuk feest en hij stelde mij daar voor als zijn vriendin. Het voelt allemaal zo super goed en alles lijkt te kloppen. De week die daarop volgde verzuimde hij niet om mij maar zo vaak mogelijk te vertellen hoe gek hij op mij is etc etc. We hebben elkaar elke dag gezien en daarbij kwam het initiatief vaak van zijn kant. Daarna ging het een beetje mis van mijn kant, op één of andere manier raak ik in paniek. Enerzijds paniek om dit geweldige gevoel en dus deze geweldige man (want dat is hij, ja ja klinkt overdreven he na zo’n korte tijd) kwijt te raken. Anderzijds om hoe ik zelf altijd de boel weer weet te verpesten. Ik wil gewoon zo vaak mogelijk bij hem zijn. Nu speelde ook nog mee dat hij op vakantie ging (vandaag dus) en ik het daar best moeilijk mee had/heb. Telkens denkend ach als hij daar is heeft ie het vast heel leuk en als ie terug komt wil ie mij toch niet meer etc. etc. Slechte gedachten ik weet het. Maar goed ff terug naar het verhaal. Wij vinden elkaar dus helemaal te gek. Aan het eind van afgelopen week kwam er echter een beetje roet in dit verhaal, door mijn kant. Het lijkt wel of als ik juist niet wil dat een man weg gaat bij mij dat ik mij zo ga gedragen dat hij dat juist wel doet. Zondagnacht een heel gesprek hierover gehad, door de telefoon want hij wilde ff alleen zijn en moest ook nog dingen voor zijn vakantie regelen. Was een goed gesprek, ik heb uit kunnen leggen hoe ik mij voel en wat mijn probleem is en dat ik dat ook zelf weet. Gisteren elkaar gezien en het was super. Hij was heel erg lief en hebben weer heerlijk open gepraat. Ik heb hem ook gezegd dat ik bang ben dat als hij op vakantie rust heeft en gaat nadenken dat ie dan als ie terug komt zegt ik wil niet meer (naar aanleiding van de donkere wolken afgelopen weekend) hij zei: nee schat als dat zo was, was ik nu niet hier maar mijn koffer aan het inpakken. Stelde mij wel gerust. Hij ging heel laat (lees rond 3 uur snachts) weg en kreeg nog een lief smsje van hem dat ie het een geweldige avond vond en dat ie hoopt dat als ie terug is volgende week dat ie hoopt dat het dan beter en beter gaat met ons…. Maar nu komt het dus. Vanmorgen dacht ik, ik bel hem nog ff om hem fijne vakantie te wensen maar hij nam niet op. Nog een paar keer gebeld (misschien had ie zich verslapen) maar niets. Nog een paar smsjes gestuurd.. nog steeds niets… ik weet t ik had misschien niet 3 smsjes moeten sturen dus nog maar een smsje met dat ik weer aan het stressen was geslagen en sorry !!!! iets in die trent. Nu nog niets gehoord. Soms haat ik mezelf zo…. Waarom bel en sms ik dan ook zo vaak vanmorgen. Kan ook zijn dat ie gewoon haast had om naar het vliegtuig te komen oid. Nu zit ik hier dus totaal niet geconcentreerd op mijn werk, knoop in mijn maag….. terwijl we vannacht zo fijn en goed uit elkaar zijn gegaan… kan iemand mij moet inspreken of weer even tot de orde roepen please !!!
Alle reacties Link kopieren
quote:CassieViva schreef op 18 maart 2009 @ 13:12:

Vind het nogal zwaar om dan gelijk met psychologische termen te gaan gooien en therapiën aan te raden. Moet je niet eerst zelf proberen een probleem op te lossen voordat je in therapie gaat?Hi, Snap dat je dat vind. Maar ik loop al jaren telkens tegen dit probleem aan. Dat ik snel in paniek raak als ik even niets hoor en dat ik bang ben om iemand te verliezen. Daarom zit ik er over te denken om eens met iemand (een psycholoog) te gaan praten. Heb al zo vaak tegen mezelf gezegd, niet meer doen.. maar het lukt mij niet ! Daarom wil ik het nu gewoon eens goed aanpakken, ik wil er gewoon vanaf...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven