Ik word er zo BOOS van!

20-06-2009 23:40 465 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaarhg, ik ben zo boos.

Vandaag heb ik de hele dag gewerkt, in de horeca, flink druk geweest.

Normaal gesproken als ik zo'n lange dienst heb, ga ik thuis lekker douchen en luieren/uitrusten.

Maar gisteren dacht ik.. Heee, laat ik morgen nou eens gewoon niet zo saai doen, en tóch 's avonds iets leuks gaan doen met mn vriend. (aangezien hij me dit vaker vraagt én omdat ik het ook gezellig vind)

Krijg ik vandaag op mn werk te horen, dat ik morgen ook de hele dag moet werken. Ik had echt zoiets van: Sh*t.

Maargoed, ik had dit inmiddels al afgesproken met hem dus toen ik thuis kwam ben ik snel onder de douche gesprongen.

3x van outfit gewisseld. (Staat dit wel? Ben ik niet dik? Is dit misschien té? Je kent het wel.)

Snelsnel wat gegeten. Omdat ik toch een beeeetje op tijd klaar wilde zijn.

Hem ondertussen gebeld. Ik zei dat ik thuis was en dat ik hem zou bellen als ik klaar was met verzorgen enz.

Waarop hij zei; Nee ik bel jou wel.

Dat vond ik zelf nogal raar, maar oke. Om half 10 had ik nog niets gehoord, dus ik een smsje gestuurd van

Hee lief, weet je al iets? ik ben al klaar hoor xxx

Na een half uur (!) krijg ik een smsje terug: Ik ben nu in Belgie ik bel je wel als ik weer in **** ben.

Ik zat dus al helemaal klaar in mn leukste outfit en make-up enz.

Te wachten. Op hem. Wachten. Op een telefoontje. Wachten. Wachten. Wachten.

Ik heb nu nog steeds niets gehoord. IK BEN ZO BOOOS!

Ik heb van ellende mn makeup er weer afgehaald en zit nu in mn pyama en met een chagerijnig/verdrietig gezicht achter de pc.

Was hij dan van plan om me om 1 uur snachts te komen ophalen of te bellen of wat dan ook? Hij weet dat ik morgen moet werken.

Hij kan toch op zn minst laten weten als er iets tussen is gekomen ofzo.

Pffffffff, sorry ik moest dit even van me afschrijven.

Ik voel me zo gebruikt, alsof ik alleen maar in de picture kom als het hem uitkomt.

Dit is niet de eerste x.. dit is eigleijk altijd, ik krijg zo de schijt van hem soms! Bahhhhh!

R, dit gaat niet werken, wanneer kunnen we onze eigendommen uitwisselen?
zou ik dat echt zo kortaf moeten doen
Ja hoor, no nonsense en to the point, geen misverstand over laten bestaan!
Ik zou het ook wat korter maken hoor, als ik jou was.

Hai R.

Voor mij is het na de afgelopen dagen duidelijk geworden, we passen qua karakter niet bij elkaar. Mijn besluit is genomen; ik wil stoppen met onze relatie.

Graag wil ik met je afspreken wanneer ik mijn spullen op kan komen halen, dan neem ik de jouwe mee.

Laten we het niet moeilijker maken dan het is, we hebben het geprobeerd. Ik wens je het allerbeste toe.

Naam

Want wat wil je verder nog zeggen?

Het gevaar dat het een discussie wordt die verzandt in 'ja maar jij, ja maar jij' is veel te groot en dat zou zonde zijn.
Eigelijk heb je gelijk.

Hij verwacht dat hij 4 dagen niks kan laten horen (door een ruzie die hij schuld is.) en dat ik dan na 1 sms weer klaarsta.

wat een eikel.

ehm, zal ik dan toch gewoon smsen.

R. je begrijpt dat dat gaat niet werken. kunnen we iets afspreken om spullen aan elkaar terug te geven
waarom kom ik er niet op Eleonora. dat word hem. dankjewel
Ik heb het gedaan.. Ik heb het verstuurd.. Ik geloof het zelf niet, maar ik deed het echt.
Heel goed meid,

Ik hoop dat je snel iets hoort en het dan af kan sluiten...
Heel knap van je!! Ik hoop ook dat je het snel kan afsluiten en je ingeslagen weg (als een sterke, onafhankelijke vrouw) kan vervolgen!! En bedenk; what doesn't break you, makes you stronger.

Succes!!
Flink van je, heel erg flink.

Misschien is hij zelf ook wel tot die conclusie gekomen, dat het niet werkt, en wil hij het bij de Italiaan officieel uitmaken met je.
Frankly my dear, I don"t give a damn
ML. Jee meid, wat goed van je. Voel je jezelf ook al groeien? Of niet?

Ik vind het echt superstoer van je. Echt!
quote:calvijn1 schreef op 25 juni 2009 @ 20:56:

Misschien is hij zelf ook wel tot die conclusie gekomen, dat het niet werkt, en wil hij het bij de Italiaan officieel uitmaken met je.

Heel geestig.

Dan ben ik hem in ieder geval voor geweest.

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik vind het ook best wel tof van mezelf, als ik zo vrij mag zijn Maar het komt ook omdat jullie me geholpen hebben om het in te zien, ik heb zoveel gehad aan jullie reacties en tips. Echt nogmaals, heel erg bedankt! Jullie zijn top. Ik hou jullie op de hoogte.

Heb net in 1 keer je topic gelezen, en wat goed van je zeg!!!

En wat een herkenning..

Hier net zo´n relatie gehad, ex was een enorme lul, en toch ook zo lief, en gezellig en, en, en..

Uiteindelijk (oa door dit forum) de knoop door gehakt, en de relatie beeindigd. En toch begon ik te twijfelen, had ik er wel goed aan gedaan.. Hij beloofde beterschap, zou veranderen, wilde in therapie etc. Toch nog een gesprek aan gegaan, en dat was eigenlijk heel gezellig, we gaven allebei onze fouten toe, en na een heftige vrijpartij ( ) besloten om het nog een kans te geven. En nu... nu kan ik mezelf wel voor mn kop slaan. Ik ben gewoon knettergek! Ik mag in therapie om meer vertrouwen in de relatie te krijgen, om mn verleden te verwerken, en eindje besluit toch alles op te geven hier, en alsnog te verhuizen, want huis is daar al gekocht, en ik moet toch zeker snappen dat daar niet onderuit te komen is. En therapie is voor hem niet nodig, hij weet waar zn fouten liggen en kan daar zelf ook wel aan werken..

Vanavond bel ik nog een keer, met de mededeling dat ik het een paar dagen aan gekeken heb, en dat het gewoon klaar is voor me. Hij zegt sorry en daarmee is de kous af.

Sorry voor mn eigen verhaal hierzo, maar wat ik daarmee wil zeggen is, Ga alsjeblieft niet naar de Italiaan! Als ik het zo lees zijn de heren precies hetzelfde, weten je om te praten met mooie woorden, laten je goed voelen, om je daarna weer op de oude manier te behandelen.

Kies voor jezelf!
Hee Maroon5, leuk om te horen dat je alles nog gelezen hebt, het is zoveel geworden. Ja, helaas blijken er toch veel van zulke mannen te zijn. Wat vervelend nou dat je er toch weer aan toegegeven hebt! Maar het is ook lastig, ik begrijp je gevoel.. Maar als je voor jezelf echt zeker weet dat het zo niet verder kan raad ik je echt aan om er een punt achter te zetten, dat gebeurt uiteindelijk toch wel. Je hebt het toen gedaan, dus dan lukt het je nu ook! Alleen dan écht proberen vol te houden. Als je wilt mag je hier ook posten hoe het gaat, kunnen we elkaar op de hoogte houden, samen gaat het makkelijker als alleen, dat heb ik ook gemerkt.
Het was allemaal heel herkenbaar, dus het las wel makkelijk zeg maar

Dat is het vervelende he, je post eigenlijk alleen maar over de vervelende kanten in de relatie, terwijl er ook zo veel leuke dingen mee spelen, en gebeurd zijn. Alleen op een gegeven moment verdwijnen die leuke dingen naar de achtergrond, en overheersen de nare kanten. Daardoor kom je in een spiraal terecht, en kun je de leuke kanten ook helemaal niet meer zien.

Echt, echt, ga niet naar dat restaurant als je dat niet wilt! Tenzij je van jezelf weet dat je erg sterk in je schoenen staat. Dat dacht ik vorige week ook, ik zou langs om nogmaals mijn kant van het verhaal te doen, ging met opzet daarheen, zo kon ik weer gaan als ik er genoeg van had. En toch heb ik me om laten praten, en ik voel me zooo'n sukkel. Terwijl ik onder andere omstandigheden echt niet op mn mondje gevallen ben, en een erg sterke mening heb.. Toen ik thuis kwam dacht ik, jaja, we gaan het weer proberen.. Ik moet er alles aan doen, dus idd de therapie, uiteindelijk toch verhuizen, alles opgeven, en voor hem is het met een sorry klaar. Hoe kan ik nou zo stom zijn om daar in mee te gaan.. Mss juist doordat je een band hebt met elkaar, omdat hij mij (net zoals jou ex bij jou) heeft opgevangen toen het slecht met me ging, mijn verhalen aanhoorde en er voor me was. En dat is nu niet meer..
De leuke dingen en de voordelen van de relatie ben ik absoluut niet vergeten. Het gaat er niet om hoeveel voor of nadelen, maar hoe zwaar de voor of nadelen tegen elkaar opwegen. Als dit niet meer in balans is moet je echt een keuze gaan maken.

Op het moment weet ik dat ik niet sterk genoeg in mijn schoenen sta om hem te zien. Nú wel. Maar als hij voor me staat wil ik hem het liefste om zijn nek vliegen, huilen en het goedmaken. Dat weet ik van mezelf, daarom ga ik morgen absoluut niet.

Denk er echt goed overna, wil jij wel in therapie? Of zelfs verhuizen? Alles opgeven? Voor hem? Terwijl hij niet van plan is om iets voor jou te doen? Echt, doe geen dingen waar je spijt van krijgt. Hoe langer je bij iemand bent, hoe moeilijker je er weer vandaan komt.
anoniem_84895 wijzigde dit bericht op 25-06-2009 22:08
Reden: Vergeet de helft van de woorden.
% gewijzigd
quote:musiclove schreef op 25 juni 2009 @ 21:18:

[...]

Heel geestig.

Dan ben ik hem in ieder geval voor geweest.

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik vind het ook best wel tof van mezelf, als ik zo vrij mag zijn Maar het komt ook omdat jullie me geholpen hebben om het in te zien, ik heb zoveel gehad aan jullie reacties en tips. Echt nogmaals, heel erg bedankt! Jullie zijn top. Ik hou jullie op de hoogte.

Ik vind het ook héééél erg tof van je!!

bye bye R!
quote:maroon5 schreef op 25 juni 2009 @ 21:25:

Heb net in 1 keer je topic gelezen, en wat goed van je zeg!!!

Hier nog één! En Musiclove, ik vind het ook superknap van je!

Volhouden hoor! Je kan het!

Ik blijf dit topic even volgen...

@ Maroon5: Jij kan het ook!
Ik kan het ook!

Ga nu aan de angel vragen om mn account te verwijderen, ik ben herkend, en wil toch graag redelijk anoniem blijven..

(maar dat ik het kan is zeker! vanavond gebeld, en ik heb er wederom een punt achter gezet, hij was boos, en verdrietig, gekwetst, hij is erop geattendeerd dat ik hier schrijf, en heeft dus alles gelezen....)
Hier nog een meelezer. Hou nu vol he Musiclove, je kunt het!
Wat ontzettend knap van je ML!

*verder even niks toe te voegen aan alles wat al gezegd is*

omdat het toch ook wel dubbel zal voelen...
Als jij zo zeker bent dat je voor de bijl zou gaan die avond, dan lekker thuis blijven!

Nodig een vriendin uit, ga lekker samen op de bank met een wijntje, of gezellig met haar naar een leuk eet tentje, maar blijf niet in je uppie thuis zitten.

Je kunt het hoor!!!!
Dankje Lunax dat is heel lief. Het voelt wel dubbel ja, ben benieuwd wat zijn reactie hier op is. Waarschijnlijk heeft hij mijn mail nog niet gelezen.

Ik ga maar proberen te slapen, ik moet morgenvroeg werken.

Slaap lekker allemaal.
Gelukkig moet je werken morgen ML. Heb je in ieder geval een beetje afleiding. Dubbel gevoel is héél normaal. Het is niet niks wat je vanavond gedaan hebt. Maar JIJ hebt het maar wel mooi gedaan. Je hebt het niet van hem af laten hangen. Je hebt het helemaal zelf gedaan. Omdat jij voelde dat het goed was. Ik hoop dat je dat een beetje vast kunt houden.

Hopelijk slaap je een beetje.

Weltrusten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven