Ik word er zo BOOS van!

20-06-2009 23:40 465 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaarhg, ik ben zo boos.

Vandaag heb ik de hele dag gewerkt, in de horeca, flink druk geweest.

Normaal gesproken als ik zo'n lange dienst heb, ga ik thuis lekker douchen en luieren/uitrusten.

Maar gisteren dacht ik.. Heee, laat ik morgen nou eens gewoon niet zo saai doen, en tóch 's avonds iets leuks gaan doen met mn vriend. (aangezien hij me dit vaker vraagt én omdat ik het ook gezellig vind)

Krijg ik vandaag op mn werk te horen, dat ik morgen ook de hele dag moet werken. Ik had echt zoiets van: Sh*t.

Maargoed, ik had dit inmiddels al afgesproken met hem dus toen ik thuis kwam ben ik snel onder de douche gesprongen.

3x van outfit gewisseld. (Staat dit wel? Ben ik niet dik? Is dit misschien té? Je kent het wel.)

Snelsnel wat gegeten. Omdat ik toch een beeeetje op tijd klaar wilde zijn.

Hem ondertussen gebeld. Ik zei dat ik thuis was en dat ik hem zou bellen als ik klaar was met verzorgen enz.

Waarop hij zei; Nee ik bel jou wel.

Dat vond ik zelf nogal raar, maar oke. Om half 10 had ik nog niets gehoord, dus ik een smsje gestuurd van

Hee lief, weet je al iets? ik ben al klaar hoor xxx

Na een half uur (!) krijg ik een smsje terug: Ik ben nu in Belgie ik bel je wel als ik weer in **** ben.

Ik zat dus al helemaal klaar in mn leukste outfit en make-up enz.

Te wachten. Op hem. Wachten. Op een telefoontje. Wachten. Wachten. Wachten.

Ik heb nu nog steeds niets gehoord. IK BEN ZO BOOOS!

Ik heb van ellende mn makeup er weer afgehaald en zit nu in mn pyama en met een chagerijnig/verdrietig gezicht achter de pc.

Was hij dan van plan om me om 1 uur snachts te komen ophalen of te bellen of wat dan ook? Hij weet dat ik morgen moet werken.

Hij kan toch op zn minst laten weten als er iets tussen is gekomen ofzo.

Pffffffff, sorry ik moest dit even van me afschrijven.

Ik voel me zo gebruikt, alsof ik alleen maar in de picture kom als het hem uitkomt.

Dit is niet de eerste x.. dit is eigleijk altijd, ik krijg zo de schijt van hem soms! Bahhhhh!

Ik weet niks te zeggen omdat jullie gewoon gelijk hebben, ik ben zoooo stom geweest. (En nu nog steeds een beetje)

Jullie hebben me echt met mn neus op de feiten gedrukt en ik zie nu echt in dat dit zo niet verder kan.

& nu ga ik de stad in om verf te kopen en misschien nog wat leuks voor mezelf. Ik ga mn haar veven, eindelijk.

Bruin. Wat mn 'vriend' niet zo leuk vind, maar dat kan me vanaf nu niks meer schelen.
Meid, je bent niet stom. Je hebt misschien niet altijd de juiste keuzes gemaakt, maar he, dat geldt toch wel zo'n beetje voor iedereen. Probeer in ieder geval te leren van je "fouten". Zodat je ze niet nog eens maakt.

Leuk, je haar verven. Lekker doen. Tegenwoordig heb je een 10 minuten kleuring. Heb je er lekker snel plezier van.
Ja! Je haar verven! Goed zo! In een kleur die JIJ leuk vindt!

Goed zo meid, dóórgaan met ademhalen en die man niet meer laten bepalen hoe jouw leven er uit ziet!

En voel je niet stom.

Ik ben tien jaar bij een man gebleven die me bedroog en sloeg. Dát is pas stom.

Eigenlijk hoop ik dat jij dat soort dingen allemaal niet mee hoeft te maken, omdat jij nú al leert dat jij voor de liefde niet hoeft te werken maar dat de liefde jou vrijheid, rust en harmonie geeft.

En niet bij deze man? Dan bij een andere man!
Vanmiddag ben ik even de stad in gegaan, het was lekker weer! Ik heb bruine verf gehaald, nu nog even kijken wanneer ik tijd heb om ze te gaan verven.

En ik heb mezelf getrakteerd op een nieuwe spijkerbroek en een zwart giletje.

Wat erg voor je Eleonora, gelukkig heb je dat nu niet meer.

Bedankt voor al je lieve berichtjes.

Musiclove, ik zou je zo graag échte knuffel willen geven!

Meisje wat heb je al een hoop meegemaakt.

Geen idee toen ik zaterdag voor het eerst je verhaal las, dat er nog meer verdriet en boosheid zat dan dat van je vriend die je liet zitten.

Denk er goed over na, en pas het toe, wat iedereen hier geschreven heeft. Het zijn zéér waardevolle adviezen, die nú je redding kunnen zijn en je héél, héél veel verdriet zullen besparen voor de rest van je leven.

Laat je niet langer beschadigen, door niemand!

Dankjewel voor je lieve reactie Oostvogel.

Toen ik zaterdag mijn verhaal postte wilde ik gewoon even nijn frustratie eruit gooien van die avond, het was ook niet de bedoeling om er zo diep op in te gaan en zo bloot te geven. Maar ik ben best blij dat ik het toch gedaan heb. Het lucht wel op om van me af te schrijven.
Dát geeft helemáál niet. Het is goed dat je dát gedaan hebt juist. Nu krijg je inzichten en adviezen, die je anders niet gekregen had. Als je zelf niet zo open was geweest, had weer verder niemand ervan geweten. Daarom is het goed van je alles er eens uit te 'gooien'. Het heeft gewoon zo moeten zijn.

En blijf vooral schrijven, aldoende word je alleen maar sterker. Zo sterk dat je alleen nog maar op jezelf vertrouwd en daarmee verder kunt. Op naar een je eigen ik weer en strakkies een leuke vent tegen komt die er wel voor je is. Je zult zien dat je hele andere types zult aantrekken, omdat je zelf veranderd bent.
Sterk ze Musiclove. Sterk jezelf en laat die gast opzouten. Het zal niet makkelijk zijn, maar zoals het nu gaat zit er geen toekomst in en je hebt nu een geweldige kans om voor jezelf te gaan. Mét bruin haar, jiha!

Laat de wijze (en harde) woorden in dit topic op je inwerken en lees het allemaal keer op keer na als je even een zwak moment hebt. En blijf het vooral hier van je afschrijven!
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar voor het geval dat... Heb je wel eens geprobeerd om je relatie van een niet-emotionele kant te bekijken, als een zakelijke afspraak?

In mijn ogen draait een relatie niet alleen om de vraag of je vriend van je houdt of niet. Er zijn tientallen mensen die van je houden (of dat zullen gaan doen), van familieleden tot vrienden en geheime aanbidders. En hoogstwaarschijnlijk je vriend ook.

Maar een relatie hebben gaat om méér dan alleen houden-van: het is ook een afspraak om er voor elkaar te zijn, ook als de ander in een dip zit, ook als je er even geen zin in hebt, ook als de ander stom heeft gedaan, ook als je een veel leukere pokerafspraak hebt. Als jij je vriend hebt laten weten dat je hem nodig hebt en hij heeft zogenaamd iets beters te doen, dan schendt hij die afspraak. Dat betekent niet dat hij niet meer van je houdt, maar wel dat jullie relatie niet meer werkt. Ik maak uit je verhaal op dat de kans dat jullie nieuwe, goed werkende relatie-afspraken kunnen maken, quasi nihil is. Dat betekent dat de relatie voorbij is.

Je wilt een relatie met iemand op wie je altijd kan bouwen, ongeacht de omstandigheden. Minder is nóóit goed genoeg.
Niet bellen, niet bellen, niet bellen.

Ik kom even afleiding zoeken op het forum.

Dit klinkt misschien heel stom, maar ik voel echt al de hele dag zo'n spanning in mn buik.

Zo had ik het vroeger altijd als ik moest gaan slapen en wist dat we de dag erna iets heeeeeel leuks gingen doen.

Zenuwen? Stress? Afkickverschijnselen haha?

Het is echt heel irritant.

Ik vraag me de hele tijd af wat hij aan het doen is. Of die verbaasd is dat ik hem niet bel. Waarom hij mij niet belt. Hoelang dit nog zo doorgaat? Of het nu echt afgelopen is? Of ik me nu goed of slecht voel?

Misschien heeft die intussen wel al een ander.

Als ik daaraan denk word ik misselijk.
Meid, vooral niet bellen he? Ik denk dat hij eigenlijk al flink op zijn neus kijkt dat je nog niet gebeld hebt. En weet je wat, laat hem maar lekker op zijn neus kijken.

Ik vind dat je het fantastisch doet. Ga vooral zo door!
En iedere keer inderdaad gewoon afleiding zoeken op het forum, zeker niet bellen of opnemen. Laat hem maar gewoon in zijn sop gaar koken!

En een ander, sja dan weet je echt meteen wat je aan hem hebt (niet dat dat nu nog niet duidelijk is, maar toch)

Veel sterkte ermee Musiclove!
Musiclove,

Jeetje! Het is net alsof je mijn ex omschrijft! Heel herkenbaar allemaal.

Echt, zo'n kerel is jou niet waard! Heb niet de illusie dat je hem kan veranderen, geloof me, dat lukt niet.

Kies voor jezelf en je eigen geluk. Zeer waarschijnlijk gaat dit van kwaad naar erger, dat wil je niet.

Ik heb 3 jaar een "relatie" (achteraf kan ik dat geen relatie noemen) gehad met een kerel zoals jij beschrijft. Uiteindelijk hebben anderen mijn ogen doen openen en heb ik er een punt achter gezet (na de zoveelste ruzie). De beste keuze die ik ooit heb gemaakt!

1 van de mensen die mijn ogen heeft doen openen is mijn huidige man, met hem ben ik nu bijna 9 jaar samen, getrouwd en heb ik 3 kinderen. Door hem weet ik ook wat een "normale" relatie inhoud, oa. respect voor elkaar, vertrouwen, elkaar in hun waarde laten (en zoveel meer).

Als ik zo jou verhalen lees ontbreken in iedergeval die dingen al.

Kies voor jezelf! Hij denkt zo te lezen alleen maar aan zich zelf.

sterkte
Niet bellen hoor. Écht niet bellen!

Dat gevoel is inderdaad hoogstwaarschijnlijk stress. Als iemand je dat gevoel geeft dan weet je hopelijk genoeg. Ik vind het wel erg knap dat je hem nog steeds niet hebt gebeld en dat je gaat voor jouw gevoel op de langere termijn. Het is net een verslaving hè? Je zou nu willen bellen, dan voel je je eventjes 'goed' maar dat geeft zoveel shit. Hou je haaks!

Enne... niet bellen hè?

Ik moet lachen om jullie berichtjes. Niet bellen he! haha, nee ik moet het ook écht niet gaan doen.

Ik heb net wel een vriendin gebeld. Ik heb haar ook even verteld over dat die me had laten zitten zaterdag&zondag. En dat we elkaar nu niet meer gesproken hadden enz.

Zij zei ook meteen dat hij een eikel was.

En meteen daarna: "Maar JIJ níet gebeld, JIJ?! hoe kan dát?!"

Ze was helemaal verbaasd want normaal bel ik hem dus echt altijd binnen 2 uur. *schaam*

Ik heb haar maar gezegd dat beschermengeltjes mn ogen hebben geopend.

Dankjewel viva-engeltjes! (f)

quote:musiclove schreef op 21 juni 2009 @ 23:45:

Hee Sopsie, toevallig had hij er enkele dagen terug een voor me gekocht hahahahahaa.

Helaas ligt het speeltje nog bij hem thuis

Meteen opeisen die handel!

Maar even serieus; ik lees met je mee op het topic en ik geef je een dikke

Ik heb nog niet zoveel levenservaring als de andere meiden hier met mijn 21 lentes, dus adviseren is in dit geval niet aan mij besteed. Dat neemt niet weg dat ik met je meeleef, ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Veel sterkte!!!
Toch ook even een reactie van mij: je doet het super goed!

Ik ben echt heel erg trots!
When in doubt, add glitter.
quote:musiclove schreef op 23 juni 2009 @ 22:30:

[...] Ze was helemaal verbaasd want normaal bel ik hem dus echt altijd binnen 2 uur. *schaam*

Wat goed! Fijn dat je iets aan ons forummers hebt, maar vergeet niet: jij bent degene die je telefoon niet pakt en hem niet belt. En daar mag je hartstikke trots op zijn!
Precies Musiclove. Het is fijn dat je steun aan ons hebt, maar je doet het uiteindelijk zelf. Dus geef jezelf eens een schouderklopje en wees maar heel erg trots op jezelf.

En wees iedere dag dat je hem niet belt weer trots op jezelf.
Ook ik kom even melden dat je het super goed doet.

Dat berichtje waarin je zei 'ik ga mijn haar verven, eindelijk in bruin, kleur die hij niet mooi vind'

Dat vind ik buiten het niet bellen (ook super super knap trouwens) echt zo'n grote stap! Dat doe je namelijk voor jezelf. Omdat Jij het leuk vind. Dat is echt zo belangrijk!

You Go Girl
Wat ontzettend lief van jullie!

Ik blijf jullie bedanken!

ps. Ik heb mn avater veranderd, ik hoop niet dat het voor verwarring zorgt.
Even een berichtje van iemand die meeleest: NIET BELLEN!!

Je doet het goed, volhouden meid!
Ik kom nog even herhalen wat de mensen hierboven ook hebben geschreven

Power! Niet bellen!
Goedemorgen allemaal!

Jee, wat is het nog vroeg. Normaal kan ik goed uitslapen maar ik ben nu al van 8:00 uur wakker.

Vannacht heb ik over hem gedroomd. En over jullie!

Ik droomde dat mn vriend R. ineens voor de deur stond en dat hij naar mij toe kwam, maar ik was net hier op het forum, dus ik probeerde snel alles weg te klikken. Maar het lukte niet! Toen had hij alles gelezen wat ik hier heb gezegd, en jullie reacties.

Hij begon heeeeel hard te huilen en zei dat jullie allemaal gelijk hadden en dat hij vanaf nu heel anders werd en daar ook hulp bij ging zoeken.

Maar ik hield vol! Dat ik hem nooit meer wilde zien, en dat hij dat nu wel kon zeggen maar dat ik dat niet geloofdde.. Dus toen ging hij verslagen weer weg.

Daarna vroeg hij me in een smsje of ik al jullie adressen kon achterhalen, want hij wilde jullie toch een persoonlijk bedankkaartje opsturen.

Okee, raar.

Ik begin echt afkickverschijnselen te krijgen haha. Maargoed stel dat het echt zou gebeuren dat hij dit allemaal leest, dan zou ik echt door de grond zakken.

Wie weet.

En vandaag word weer een lange, lege dag.

(Ja, ik heb gisteren voordat ik ging slapen Marco Borsato geluisterd en ik heb liggen janken totdat ik geen tranen meer had)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven