ik zit met mijn handen in het haar!

09-06-2010 20:34 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik wil heel graag even mijn ei kwijt over de situatie waarin ik nu zit. En ik hoop dat er heldere reacties op komen en goede adviezen. Het zijn dan in ieder geval adviezen van mensen die er blanco in staan.

Sinds een paar maandjes, maart, heb ik een vriend. Ik heb hem leren kennen in november.

Wat ik even moet zeggen is dat het heel spannend voor me is om een nieuwe vriend te hebben, na een nogal heftige mislukte relatie waarin mijn ex is vreemdgegaan.

Wat ik nu eng vind is om mijn vriend te vertrouwen.

Dit wordt er niet beter op als ik hem vragen stel en hij verschillende antwoorden daarop geeft. Als ik hem later dan nog weer er om vraag zegt hij, heb ik dat gezegd? Oh maar dat bedoel ik helemaal niet en dat heb je dan verkeerd begrepen. Eigenlijk krijg ik geen hoogte van hem en weet ik niet wanneer hij wel of niet eerlijk antwoord want ik krijg gewoon verschillende antwoorden. Waarom zou iemand dat doen?

Een voorbeeldje. Hij haalde gister iets (een klein dingetje, het was iets dat je ergens bij krijgt maar naar die winkel gaat hij niet)uit zijn jaszak en ik vroeg hoe hij daaraan kwam. Zegt hij, weet ik niet, ik denk dat ik hem vrijdag heb gekregen bij de boodschappen. Maar die dingen krijg je daar niet. Dus ik zei dat, zegt ie nee ik denk ook niet dat ik het van vrijdag heb, misschien heb ik het wel van een collega of..ik weet het echt niet.

Jullie zullen misschien denken waar GAAT dit over maar dit komt vaker voor en ik vind het heel irritant dat hij zo vaag doet. Ik weet dat ik veel met vertrouwen bezig ben maar ik kan hier niet tegen op een of andere manier.

Ben ik nu overdreven of..ik weet het echt niet en begin aan mezelf te twijfelen. Hij zegt, ben je nou met zon klein dingetje bezig? Maar het gaat om het geheel natuurlijk, dat het vaker voorkomt dat ik gewoon niet kan peilen of het waar is wat ie zegt omDAT hij verschillende antwoorden geeft.

Kunnen jullie hier wat mee?

In ieder geval bedankt voor het lezen,

groet Sanne
Je denkt dat hij vreemdgaat met een caissière. Begrijp ik dat goed?
Meid als je zo door gaat ben je je nieuwe vriend binnen no time kwijt. Een dingetje wat hij ergens gekregen heeft, wat kennelijk zo weinig indruk op hem heeft gemaakt is voor jou een issue? Echt hoor, lighten up, hoe moeilijk dit ook is.
Hij had een beessie maar komt niet bij AH, mmmmm vreemd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het lijkt mij ook rete-irritant (waarschijnlijk ook omdat ik vage mensen sowieso vrij storend vind - ik vraag me echt af hoe sommige mensen nog steeds in leven zijn, verdwaasd als ze door het leven dolen. Maar goed, dat was je punt niet.). Ik zou me ook afvragen of het inderdaad verdwaasdheid was, of dat hij misschien rare dingen doet en loopt te liegen. Praat er eens met hem over: hij weet vast van zichzelf of hij echt zo onoplettend is - en als hij liegt, merk je het waarschijnlijk dan ook wel.

Sterkte!
Jeutje. Weet je, ik ben ook wel eens zo vaag. Weet ik ook niet meer hoe ik aan een of ander prulletje kom. En nee, ik ga niet vreemd.

Maar je kunt je vriend er wel mee wegjagen, met dat soort gedoe.
Ik kom soms thuis zonder dat ik weet hoe ik er gekomen ben, ben mijn sleutels kwijt terwijl ik ze in mijn hand heb en heb tassen vol beessies, gogo's , wiebels, plaatjes, knikkers, bonkies en andere shitzooi, vraag me alstublieft niet hoe ik er aan kom. Waarschijnlijk gekregen of iemand heeft ze in mijn tas gestopt.

Als het nu gaat om een vaag smsje of mailtje kan ik me de onrust nog een beetje voorstellen maar een beessie???!!!
quote:nouschi schreef op 09 juni 2010 @ 20:41:

Hij had een beessie maar komt niet bij AH, mmmmm vreemd.Een heel duidelijk signaal, inderdaad.
Je onderschat de materie Suus. Zomaar een beessie in je jaszak terwijl ze heul populair zijn is idd raaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Onlangs vond ik eens in mijn eigen tas een telefoonnummer op een stukje papier, in mijn eigen handschrift. Ik heb geen idee van wie het is. Gelukkig denkt mijn man niet gelijk dat ik vreemdga...
Het zou te ver gaan om te denken dat je vriend liegt maar vaag doet hij wel. Waarschijnlijk omdat hij nogal nonchalant is en eigenlijk niet zo in de gaten heeft wat hij doet of zegt. Ik zou er ook niet zo goed tegen kunnen, vooral als het antwoord om de haverklap wijzigt. Maar daarentegen zou ik ook niet teveel doorzagen over bijvoorbeeld waar hij wel of niet het supermarkt gadget heeft gekregen.
Ow. ben ik zo naïef Noes??

Vriendlief heeft tokkies in zijn zak, moet ik me nu zorgen maken?
Ik vermoed dat je vriend een geheime relatie heeft,

en wel met deze meneer.

De baas van alle beessies

"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ghe reiger, ik vond ooit een raar telefoonnummer in mijn telefoon, zonder naam erbij. Ik heb tig keer geprobeerd te bellen maar altijd in gesprek.

Needless to say dat het mijn eigen telefoonnummer was....
Wuilesman meldt zojuist niets in zijn zakken te hebben dus nu weet ik zeker dat hij iets verbergt!
Heeft hij een lege zak? Dan doe jij goede zaken Wuiles
Mijn ex-partner deed dat ook wel eens. Dan vond hij iets wat ik niet zo snel thuis kon brengen en dan ging hij zeuren. Echt, heel irri....
quote:dangeensuus schreef op 09 juni 2010 @ 20:49:

Ow. ben ik zo naïef Noes??

Vriendlief heeft tokkies in zijn zak, moet ik me nu zorgen maken?Wel zeker!
quote:dangeensuus schreef op 09 juni 2010 @ 20:50:

Ghe reiger, ik vond ooit een raar telefoonnummer in mijn telefoon, zonder naam erbij. Ik heb tig keer geprobeerd te bellen maar altijd in gesprek.

Needless to say dat het mijn eigen telefoonnummer was....
quote:Sanne333 schreef op 09 juni 2010 @ 20:34:

ik vind het heel irritant dat hij zo vaag doet. Ik weet dat ik veel met vertrouwen bezig ben maar ik kan hier niet tegen op een of andere manier.Ben ik nu overdreven of..ik weet het echt niet en begin aan mezelf te twijfelen. Hij zegt, ben je nou met zon klein dingetje bezig? Maar het gaat om het geheel natuurlijk, dat het vaker voorkomt dat ik gewoon niet kan peilen of het waar is wat ie zegt omDAT hij verschillende antwoorden geeft.

Kunnen jullie hier wat mee?

In ieder geval bedankt voor het lezen,

groet SanneLijkt mij geen type voor jou, in elk geval niet op dit moment in je leven, omdat jij blijkbaar behoefte hebt aan duidelijkheid.
Jeetje, niemand vindt het een probleem? Ik zou er knettergek van worden. Of hij nou liegt of niet, voor mij zou dat wazige gedoe al reden genoeg zijn om ermee te kappen. Prima dat er mensen zijn die van voren niet weten dat ze van achteren leven, maar niet mijn partner

('Lief, heb je al iets aan die lekkage gedaan?' 'Huh, lekkage? Ohja, ik dacht al dat er water langs de trap liep...' Nee, niet mijn kopje thee. Maar misschien ken ik teveel mensen die zo zijn.)
quote:AlettaJacobs schreef op 09 juni 2010 @ 20:55:

Jeetje, niemand vindt het een probleem? Ik zou er knettergek van worden. Of hij nou liegt of niet, voor mij zou dat wazige gedoe al reden genoeg zijn om ermee te kappen. Prima dat er mensen zijn die van voren niet weten dat ze van achteren leven, maar niet mijn partner

('Lief, heb je al iets aan die lekkage gedaan?' 'Huh, lekkage? Ohja, ik dacht al dat er water langs de trap liep...' Nee, niet mijn kopje thee. Maar misschien ken ik teveel mensen die zo zijn.)Ja hallo, een lekkage vergeten, of vergeten waar je een stom gratis beestje voor het WK vandaan hebt, dat vind ik nogal een wezenlijk verschil.....
ik snap dat dit een voorbeeld is maar ik vind het niet heel heftig als je dit als referentiekader gebruikt...

Ik ben ook megavaag... ben altijd alles bv instant kwijt... geef aan mij ook nooit iets wat ik met uitgaan bv moet bewaren, zoals het jassenlabel want ik raak het kwijt! als ik op de fiets ergens heen moet zit ik vaak zo in gedachte dat ik er gewoon voorbij fiets! vervolgens moet ik dan omkeren hahaha

Ik zou me er niet druk om maken en het loslaten... Je ex is degene die je vertrouwen heeft beschaamd, hij niet dus belast hem daar ook niet mee! Praat er met vriendinnen over maar in hemeltjesnaam... Jaag hem niet weg! want met jouw ondervragingen over een beestje van de kassa schrik je hem af... Wat denk je nou dat het kan betekenen zo'n ding?? Kijk als ie een lippenstift, (gebruikt en al) uit zijn zak zou halen of een slipje wordt het wat anders....
Je geeft nu een voorbeeld wat niet echt belangrijk is of op iets als vreemdgaan wijst, maar misschien heeft hij elke dag zoiets. Heb je nog meer voorbeelden?

Het is voor ons nu moeilijk in te schatten of hij een warhoofd is, jij er te veel let of hij de waarheid spreekt, of dat hij echt iets te verbergen heeft.
quote:nouschi schreef op 09 juni 2010 @ 20:41:

Hij had een beessie maar komt niet bij AH, mmmmm vreemd.Als mijn man beessies zou hebben zou ik me ook zorgen maken. Je krijgt geen beessies van een vieze wc-bril.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven