Ik zou graag willen dat m'n vriend wat attenter is..

22-07-2009 12:57 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zo graag willen dat m'n vriend vaker laat blijken dat hij van me houdt. Bijv. door smsjes, e-mail, kaartjes etc. Ik weet dat de één nu eenmaal attenter is dan de andere en misschien moet ik me er bij neer leggen. Aan de andere kant heeft hij misschien niet in de gaten dat die kleine dingetjes belangrijk voor me zijn. Andersom vindt hij het erg leuk om e-mailtjes, smsjes, kaartjes van mij te krijgen en daar reageert hij dan wel weer lief op. Ik zou graag zien dat hij ook wat vaker het initiatief neemt bij deze "aandachtsmomentjes". Is dit iets om tegen hem te zeggen of moet ik accepteren dat hij nu eenmaal niet zo is?
Alle reacties Link kopieren
quote:moedertjelief schreef op 24 juli 2009 @ 01:26:

Voordeeltje: kun je gewoon met je vriendinnen kletsen ipv steeds zijn sms'jes moeten lezen en beantwoorden.

Mijn man is ook niet attent op standaardmanieren, maar heeft wel andere dingen die hij speciaal voor mij doet. Misschien jouw vriend ook?

Kun je hier wat mee: http://www.totalbalance.n ... de_5_talen_van_de_liefde/Hi moedertjelief, ik ga 'm in ieder geval 's invullen, thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven