In de war, ik hou van 2 mannen....

31-10-2007 12:14 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag even m'n verhaal vertellen omdat ik er zelf niet meer uitkom.

Ik hou van 2 mannen, en ik ben echt in de war. Supergelukkige momenten wisselen zich af met tranen van verdriet.

Ik zal de situatie iets verder toelichten. Ik (27 jaar) ben al jaren samen met m'n vriend; een hele leuke, lieve, grappige en slimme man. We hebben het heel leuk, geen problemen/ ruzies/ dat soort dingen. We zijn elkaars maatjes, beste vrienden en ik hou heel veel van hem. Echt iemand met wie ik een veilige toekomst tegemoet kan zien, we passen heel goed bij elkaar.

Man 2 is iemand die ik nu ongeveer een jaar ken. Vanaf het eerste moment dat we elkaar zagen was er zo'n enorme aantrekkingskracht, iets waar ik nooit in geloofde tot ik deze man ontmoette. Hij is qua uiterlijk ook toaal m'n type, daarnaast is ook hij lief, slim en grappig. Hij heeft ongeveer net zo lang als ik een relatie, en de timing van onze ontmoeting was dus totaal fout en ongelukkig. Toch hebben we ons mee laten slepen en onze 1e ontmoeting eindigde in de meest fantastische, intieme, lekkere zoen die ik ooit heb beleefd. Ik heb gedurende het jaar contact met hem gehouden, de ene maand meer dan de andere. Ik heb hem dit afgelopen jaar +/- 1 keer per maand keer gezien, en in de 'frequente' contact-periodes spreken we elkaar 3-4 keer per week aan de telefoon, spreken we elkaar elke dag op msn. In de rustige periodes spreken we elkaar zo’n 1 keer per 2 weken, bijvoorbeeld in de vakantieperiode. Ons contact is eigenlijk in het begin regelrecht op een puur sexueel contact afgestevend. Dit was het voor ons beide, naast onze bestaande relaties. Wel hadden we dus vaak telefonisch/ msn- contact, en dit gaat meestal over gewoon dagelijkse dingen, met af en toe een sextalk.

Het probleem dat ik nu heb, is dus ook compleet m'n eigen schuld, dat besef ik, en ik weet ook dat ik heel fout bezig ben t.o.v. m'n vriend.

Ik heb m'n sexvriendje de laatste 2 weken 2x gezien, omdat we elkaar erg misten, en zin in elkaar hadden. Het probleem is dat ik nu dus echt compleet verliefd ben geworden op hem, opeens, zomaar. Ik kon het een jaar allemaal goed gescheiden houden en m'n gevoelens onder controle houden, maar ik kan het niet meer.

In m'n relatie is niks veranderd, het gaat juist supergoed, dus dat is geen verklaring hiervoor denk ik. Wel spreekt m'n SV steeds vaker z'n gevoelens voor mij uit, dus naast lekker vindt hij me 'opeens' ook lief, knap, slim, grappig, noem maar op. Stuurt me lieve kaartjes, echt van die dingen die we (ik althans) juist expres niet deden om verwarring te voorkomen.

Ik ben nu dus echt compleet in de war. Moet ik hiermee stoppen, en kiezen voor veiligheid en vertrouwdheid, dus met m'n vriend verder gaan en contact met SV verbreken? Of juist het avontuur opzoeken, en met SV iets proberen op te bouwen (ik weet niet eens zeker of hij z'n relatie zal opgeven). Pff, het lucht in ieder geval op om dit ergens kwijt te kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd...........
Jij kan het Lobke, niet iedereen is er voor geschikt, zelfs niet na het lezen van succesverhalen van anderen. Ik neem aan dat je dat ook weet.

Daarbij zijn er ook twee mannen betrokken bij dit verhaal, ook die zouden dan allebei open moeten staan voor polyamorie. Voor veel mensen is dat psychisch veel te zwaar, hoe mooi het vast en zeker ook kan zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven