In de war

17-02-2012 15:34 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nogal in de war. Ik ben 19 jaartjes jong en heb al 3 jaar en 7 maand een relatie met M. We hebben het super met elkaar alleen nu ben ik sinds een poosje geleden wat aan 't piekeren of dit 'm nu voor mij is. Ik ben heel erg blij met hem; we kunnen samen lachen, huilen en qua het lichamelijke, ik vind hem nog steeds erg leuk en voel me aangetrokken tot hem. Maar als ik eerlijk met mezelf ben, ik zie de toekomst niet helemaal voor me d.w.z. dat ik het (nog) niet zie zitten om oud te worden met hem. Deze gevoelens verwarren me nogal. Als ik met hem ben, dan is het geweldig. We hebben het super leuk en we genieten volop van elkaar. Alleen dit knaagt wat aan me... Heb 't bespreekbaar met 'm gemaakt. Hij schrok wel iets, maar het typeert mij ook wel een beetje. Zo weet ik dus ook niet wat ik met m'n werk ben, dus ben wel heel erg een twijfelaar over de toekomst etc. Iemand die dit herkent?..

Het verbaast me gewoon omdat ik dat aan 't begin niet had. Ik dacht: ik wil oud met hem worden. Nu weet ik dit allemaal niet meer zo zeker. Hoe het komt, geen idee..
quote:tes-s schreef op 17 februari 2012 @ 15:34:

Ik ben nogal in de war. Ik ben 19 jaartjes jong en heb al 3 jaar en 7 maand een relatie met M. We hebben het super met elkaar alleen nu ben ik sinds een poosje geleden wat aan 't piekeren of dit 'm nu voor mij is. Ik ben heel erg blij met hem; we kunnen samen lachen, huilen en qua het lichamelijke, ik vind hem nog steeds erg leuk en voel me aangetrokken tot hem. Maar als ik eerlijk met mezelf ben, ik zie de toekomst niet helemaal voor me d.w.z. dat ik het (nog) niet zie zitten om oud te worden met hem. Deze gevoelens verwarren me nogal. Als ik met hem ben, dan is het geweldig. We hebben het super leuk en we genieten volop van elkaar. Alleen dit knaagt wat aan me... Heb 't bespreekbaar met 'm gemaakt. Hij schrok wel iets, maar het typeert mij ook wel een beetje. Zo weet ik dus ook niet wat ik met m'n werk ben, dus ben wel heel erg een twijfelaar over de toekomst etc. Iemand die dit herkent?..

Het verbaast me gewoon omdat ik dat aan 't begin niet had. Ik dacht: ik wil oud met hem worden. Nu weet ik dit allemaal niet meer zo zeker. Hoe het komt, geen idee..

Je bent ook nog niet zo heel oud.

Jij bent heel jong geweest toen je bij je vriend kwam, en toen ging je nog meerdere fases door.

Nu nog.. zal dit gebeuren.

Misschien is het ook een beetje sleur.

Hoe je het op moet lossen?

Je lost het niet op, de tijd zal het leren.

Blijven praten met je vriend, en jezelf niks kwalijk nemen, je gevoel... kan je niks aan veranderen.

Maar nu is het nog goed, alleen de twijfel slaat toe.

En dat is niet zo raar ofzo.

Vooral omdat je zo jong was toen jullie bij elkaar kwamen.
quote:tes-s schreef op 21 februari 2012 @ 22:22:

Je zegt het precies. Ik vergelijk mezelf als het ware met anderen terwijl ik de toekomst als beklemmend ervaar wat mij weer aan het twijfelen brengt over mijn gevoel terwijl ik het fijn heb met m.

Heh grappig, ik dacht dat ik het doorhad, maar je zegt het veel preciezer dan ik het ooit in mijn hoofd had.

Inderdaad, de toekomst is een beetje beklemmend. Net alsof alles hetzelfde gaat blijven en niet meer veranderd. Ik krijg nu al jeuk :-) ik heb al vrienden gehad waarmee ik drie weken van tevoren een afspraak moest maken, en toen dacht ik: dat leven is niks voor mij.

Ik zeg, gewoon genieten van het leven per dag. Ik weiger om met dezelfde race mee te doen als iedereen, ik doe het op mijn manier. Fuck de rest :-)
quote:flukehydra schreef op 22 februari 2012 @ 09:45:

[...]

Heh grappig, ik dacht dat ik het doorhad, maar je zegt het veel preciezer dan ik het ooit in mijn hoofd had.

Inderdaad, de toekomst is een beetje beklemmend. Net alsof alles hetzelfde gaat blijven en niet meer veranderd. Ik krijg nu al jeuk :-) ik heb al vrienden gehad waarmee ik drie weken van tevoren een afspraak moest maken, en toen dacht ik: dat leven is niks voor mij.

Ik zeg, gewoon genieten van het leven per dag. Ik weiger om met dezelfde race mee te doen als iedereen, ik doe het op mijn manier. Fuck de rest :-)Precies. Dus moet maar ophouden met zeuren en gewoon van het moment genieten want opzich doe ik dat wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven