In de war

13-02-2017 21:19 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in de war. Ik wil graag van jullie horen wat jullie hiervan denken.

Ik ben heel erg dronken geweest. Zo erg dat ik niet meer aanspreekbaar was. Ik was samen met mijn man op dat feest. Ik dacht dat ik veilig was en dat hij op me zou letten. Ik weet nog dat ik bij thuiskomst heel erg heb overgegeven. Daarna een black out. Toen ik de volgende dag wakker werd voelde ik datik seks had gehad. Ook anaal. Toen ik mijn man er naar vroeg zei hij dat ik daar zelf om had gevraagd. Ik vind het niet normaal maar hij blijft zeggen dat ik er zelf om vroeg. Is dit normaal?
Nee dat is niet normaal.. Iemand die dronken is weet sowieso al niet goed wat 'ie doet. Dus daar had hij wel rekening mee kunnen houden.
Sterkte! Niet aan jezelf twijfelen!
Ook al had je erom gevraagd met je dronken kop, dan nog denk ik dat de meeste mannen het niet hadden gedaan, aangezien je al meerdere keren over je nek bent gegaan en eigenlijk niet toerekeningsvatbaar bent.
Cum non tum age
Nee zeker niet normaal, iemand die zo dronken is is zijn rem kwijt en doet of wil dan dingen doen die hij/zij nooit in het echt zou willen.
En misschien dacht hij dat het wel meeviel met je dronken zijn en heb je hem aangemoedigd. Je weet het niet.

Niet zoveel zuipen dus.
quote:loisnvt schreef op 13 februari 2017 @ 21:24:

Waarom zo onaardig, het is al naar genoeg voor TO
Nee ik vind van niet... als jullie nooit eerder anale seks hadden of jij al eens had aangegeven dat je zoiets niet wilt, vind ik het zelfs grensoverschrijdend gedrag

Beetje pathetisch ook om op een stomdronken iemand te kruipen die heeft liggen kotsen
Wat is precies het probleem, TO?
Niet normaal. Als je vrouw loopt te kotsen, leg je d'r in bed onder een dekentje met een teiltje ernaast en twee paracetamol en een glas water op het nachtkastje en vraag je haar de volgende ochtend vriendelijk doch indringend of ze de volgende keer een pietsie rustiger aan wil doen en of ze ook een beetje op zichzelf wilt passen. Lijkt mij dan.

Juist je echtgenoot zou je zo goed moeten kennen dat hij weet wanneer je niet aanspreekbaar bent.
Belachelijk om zoveel te zuipen dat je totaal van de wereld bent. Dat vind ik ervan.
jij vindt t niet ok toch? Twijfel niet aan jezelf
Ik wilde nooit anale seks....had ik ook nooit gehad. Ik heb nu 100 x gevraagd hoe het dan is gegaan...maar hij blijft zeggen dat ik erom vroeg. Ik probeer het los te laten...maar ik zit met teveel vragen.
Wat is nu precies de schade, TO? Dat je zo geschrokken bent van jezelf of dat je je man niet meer vertrouwt?
quote:bankje2014 schreef op 13 februari 2017 @ 21:30:

Ik wilde nooit anale seks....had ik ook nooit gehad. Ik heb nu 100 x gevraagd hoe het dan is gegaan...maar hij blijft zeggen dat ik erom vroeg. Ik probeer het los te laten...maar ik zit met teveel vragen.Dan is 't helemaal raar. Dan maakt hij misbruik van de situatie, wat nogal respectloos is, als echtgenoot. Als 't nou nog een ONS was die je niet goed kent, tot daar aan toe... Maar je echtgenoot weet zoiets. Ben dan wel een vrouw, maar kan me eigenlijk sowieso niet voorstellen dat ik seks zou willen hebben met iemand die net heeft liggen kotsen en laveloos is. Is toch helemaal geen prettige toestand om je partner in te zien? Zou eerder een verzorgende houding verwachten.
quote:lolly-pop schreef op 13 februari 2017 @ 21:29:

Belachelijk om zoveel te zuipen dat je totaal van de wereld bent. Dat vind ik ervan.

Blaming the victim noemen we dit soort reacties.

Bloedneidig word ik hier van.

Mannen moeten geen misbruik maken van dit soort situaties, los wat voor gedrag / kleding / alcohol er in het spel is.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik bloede best wel erg..als iemand mij pijn wil doen dan vind ik het laf om je kans te grijpen als ik out ben. Als hij nog had gezegd dat hij spijt had....maar dat heeft hij niet...dat is het probleem..en hij vind het normaal...
quote:bankje2014 schreef op 13 februari 2017 @ 21:30:

Ik wilde nooit anale seks....had ik ook nooit gehad. Ik heb nu 100 x gevraagd hoe het dan is gegaan...maar hij blijft zeggen dat ik erom vroeg. Ik probeer het los te laten...maar ik zit met teveel vragen.Hij heeft doelbewust misbruik gemaakt van het feit dat jij dronken was.
Maar het is toch je man? Wat maakt het uit dan dat je sex met je man hebt gehad? Of is het een vreemde man?
quote:bankje2014 schreef op 13 februari 2017 @ 21:35:

Ik bloede best wel erg..als iemand mij pijn wil doen dan vind ik het laf om je kans te grijpen als ik out ben. Als hij nog had gezegd dat hij spijt had....maar dat heeft hij niet...dat is het probleem..en hij vind het normaal...Je bloede ook nog is erg? Meid toch, ik zou hem verzoeken ergens anders te slapen vannacht. Wat een lul
quote:bankje2014 schreef op 13 februari 2017 @ 21:35:

Ik bloede best wel erg..als iemand mij pijn wil doen dan vind ik het laf om je kans te grijpen als ik out ben. Als hij nog had gezegd dat hij spijt had....maar dat heeft hij niet...dat is het probleem..en hij vind het normaal...

Doe iets alsjeblieft.

Ga naar een arts. Neem contact op met de politie.

Dit

Gedrag

Is

Onacceptabel
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Vind zuipen tot je een black-out hebt ook een beetje belachelijk, lijkt me afgrijselijk en best dom, (ik heb makkelijk praten want ik kan er goed tegen ) maar juist bij je man zou je je veilig moeten voelen en zonder zorgen zulke foutjes moeten kunnen maken. Lijkt mij dan.
quote:EvyBlissy schreef op 13 februari 2017 @ 21:37:

[...]

Doe iets alsjeblieft.

Ga naar een arts. Neem contact op met de politie.

Dit

Gedrag

Is

Onacceptabel+100.
quote:Cinderella00 schreef op 13 februari 2017 @ 21:37:

Maar het is toch je man? Wat maakt het uit dan dat je sex met je man hebt gehad? Of is het een vreemde man?TO man heeft tegen de wil in anale seks gehad met TO, dat is niet goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven