Ingewikkeld

29-03-2017 11:12 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje heb ik een relatie met een man die een relatie heeft. Ik zit zelf in een vechtscheiding en we hebben beide kinderen. Ja ik weet dat het niet klopt...iedere keer beloofd hij dat hij wegaat en geloof ik hem....ik hou nl zielsveel van hem...nu heb ik al een paar keer de relatie verbroken maar ik kom niet van hem af...hij blijft dan bellen, appen, voicemail volpraten...dat ik er uiteindijk in trap.

Ik kom uit een relatie met een narcist...en nu dit...wat moet ik doen ben.radeloos????????????????
En het cirkeltje is dus weer rond.. Kappen met die shit, je leven op orde denk aan je kinderen die zouden in deze prioriteit moeten zijn.
Alles blokkeren, nergens op reageren. Als hij belt, geen woord terugzeggen maar ophangen
Ga naar de gamma, koop een grote stalen pin en ram die in je rug waar mensen normaal hun ruggengraat hebben zitten. Blokkeer die man op alle media, telefoons etc. En ga dan eerst eens op eigen benen staan, voor jezelf en vooral voor je kinderen zorgen. Zorg dat je leert om niet afhankelijk te zijn van een man.

En stel het belang van je kinderen voorop, zij verdienen veel beter dan ouders die hen opzadelen met een vechtscheiding en een moeder die zichzelf daar bovenop nog in zulke onnodige drama's wentelt.
quote:Renaissance schreef op 29 maart 2017 @ 11:16:

Ga naar de gamma, koop een grote stalen pin en ram die in je rug waar mensen normaal hun ruggengraat hebben zitten. Blokkeer die man op alle media, telefoons etc. En ga dan eerst eens op eigen benen staan, voor jezelf en vooral voor je kinderen zorgen. Zorg dat je leert om niet afhankelijk te zijn van een man.

En stel het belang van je kinderen voorop, zij verdienen veel beter dan ouders die hen opzadelen met een vechtscheiding en een moeder die zichzelf daar bovenop nog in zulke onnodige drama's wentelt.Ik word bang van je!
Je komt uit een relatie met een narcist en dan kies je weer voor een man die jouw grenzen niet respecteert. Wat vind je daar nou zo aantrekkelijk aan? Waarom die hang naar drama?
quote:Renaissance schreef op 29 maart 2017 @ 11:16:

En stel het belang van je kinderen voorop, zij verdienen veel beter dan ouders die hen opzadelen met een vechtscheiding en een moeder die zichzelf daar bovenop nog in zulke onnodige drama's wentelt.

Wel eens met het laatste deel van je post!
Ga van jezelf houden ipv zielsveel van deze parel. Werk aan de relatie met je ex en je kinderen, vechtscheiden is een keuze, ja, ook als hij een lul en een narcist is.

Je bent volwassen. Toch?
quote:Corona67 schreef op 29 maart 2017 @ 11:17:

[...]

Ik word bang van je! Ja, sorry hoor, maar ik vind dit soort gedrag echt zo belachelijk. Waarom mensen die zo weinig zelfbeheersing hebben, zulke dramaqueens kinderen krijgen is me een raadsel. Ik bedoel, als je jezelf niet beter weet te behandelen ok, TO is volwassen. Maar die arme kinderen, die vragen hier niet om en kunnen er verder ook niets aan doen. Daar mag TO wel eens over na gaan denken ipv hier te komen janken over een of andere getrouwde kerel.
Wat een slappe hap. Je doet net of je er niks aan kan doen, maar je hebt het zelf in de hand. Kap gewoon met die kerel. Klaar.
Als hij echt voor jou zou willen gaan, was hij al weggeweest uit zijn huidige relatie (hoe moeilijk dit ook kan zijn). Kies inderdaad voor je kids (en jezelf) probeer de scheiding zsm af te ronden en neem een tijd van rust en dump deze sukkel. Hij wilt jou alleen als je het afkapt.. nou duidelijk toch? De voor jou juiste man komt dan vanzelf op je pad, die wel voor jou en je kids wilt gaan. Waarom zou je in hemelsnaam vanaf een vechtscheiding al aan een andere man kunnen denken? Mijn hoofd zou er niet naar staan in ieder geval. Succes.
Niks ingewikkelds, wel veel stommiteiten.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Zolang jij jezelf niet respecteert blijf je zulk soort mannen aantrekken.

Leer eerst is van jezelf te houden en jezelf te respecteren en ga daarna pas weer op zoek naar een nieuwe liefde. O en laat deze man gaan, blokkeer hem op alles en als hij voor de deur staat doe je niet open.
Waarom radeloos. Je maakt zelf het drama. Dus je kan er ook zelf mee ophouden.

Focus op je kinderen, die hebben het al moeilijk genoeg met een vechtscheiding.
Je zit in een vechtscheiding en een relatie met een man die een relatie heeft ?

Mijn hemel, verwerk eerst die relatie met een narcist maar eens, Ik was getrouwd met een Narcist, ben nu al 9 jaar alleen. en geen vent meer, bang dat ik de verkeerde keuze maak. Denk aan je kinderen ipv aan jezelf.
het is nooit te laat om te leven
Ik zou je eileiders laten dicht binden en eens aan je kinderen denken ipv aan jezelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Stop met je eigen drama maken.
quote:viva-amber schreef op 29 maart 2017 @ 13:37:

Ik zou je eileiders laten dicht binden en eens aan je kinderen denken ipv aan jezelf.Gelukkig is dat allang gebeurt...en ik denk aan mijn kinderen...die staan op 1
quote:Najo1979 schreef op 29 maart 2017 @ 15:11:

[...]

Gelukkig is dat allang gebeurt...en ik denk aan mijn kinderen...die staan op 1Ik hoop het maar voor de kinderen
quote:winniewel schreef op 29 maart 2017 @ 12:11:

Je zit in een vechtscheiding en een relatie met een man die een relatie heeft ?

Mijn hemel, verwerk eerst die relatie met een narcist maar eens, Ik was getrouwd met een Narcist, ben nu al 9 jaar alleen. en geen vent meer, bang dat ik de verkeerde keuze maak. Denk aan je kinderen ipv aan jezelf.Die gevoelens zijn mij overkomen....die kende ik nooit zo op deze manier...en idd het is beter om eerst alles te verwerken
Jemig, hoe moeilijk kan dit zijn! Kappen met deze gast, zorgen dat je weer on speaking terms komt met je ex en als de sodemieter het belang van je kinderen voorop stellen. Het is geen hogere wiskunde hoor!

quote:Najo1979 schreef op 29 maart 2017 @ 15:12:

[...]

Die gevoelens zijn mij overkomen....die kende ik nooit zo op deze manier...en idd het is beter om eerst alles te verwerkenNee hoor, jij láát het je overkomen. Da's echt iets heel anders.
quote:Najo1979 schreef op 29 maart 2017 @ 15:11:

[...]

Gelukkig is dat allang gebeurt...en ik denk aan mijn kinderen...die staan op 1Jammer dat dat dan totaal niet uit je acties blijkt.
Lijst met smoezen

Lees ze aub alle 385
Ingewikkeld?

Nee hoor, je hebt gewoon de ene "narcist" ingeruild voor de andere.

Hij (je nieuwe vriend) vindt blijkbaar dat hij het recht heeft, om zo met jou, en z'n bestaande relatie om te gaan, dat zegt genoeg over de persoon die je hebt uitgezocht, (narcist weet ik niet, maar egoïst? jazeker)

En dat zegt genoeg over de relatie die je hebt, of zult krijgen, als je op die manier een relatie begint.

En blijkbaar vond jij het prima, anders was je er niet eens aan begonnen.

Daar is helemaal niks ingewikkelds aan,

Men zegt niet voor niets: hoe je eraan komt, kom je er ook weer af,

Dat kleine piepkleine percentage (van de mensen die op zo'n manier een relatie beginnen) , dat daadwerkelijk de horizon te gemoed rijdt en nog lang en gelukkig zal leven, is zo klein, dat het de moeite van het proberen niet eens waard is.

blokkeer die vent gewoon, want hij is nu van 2 walletjes aan het eten, en hij vindt dat echt wel prima hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven