Interactie bepaalde combinatie vrienden

zondag 8 februari 2009 om 11:41
Ben mezelf kwijt in het gezelschap van een bepaalde combinatie van vrienden. Vraag me af waarom en waar ik op kan letten zodat dat niet meer gebeurt. Ik ben dan bitscherig, niet relaxed, te bewust van mezelf maar ook teruggetrokken. Afzonderlijk, het gaat om 2 stellen is er niets aan de hand. Wat is dat toch? Ik kan niet goed omgaan met de interactie tussen ons zessen. Wat kan je daar aan doen? (Ik wil het niet bespreken met ze, ik wil mezelf veranderen, niet per definitie hun)

zondag 8 februari 2009 om 12:00
quote:jopje2 schreef op 08 februari 2009 @ 11:41:
Ben mezelf kwijt in het gezelschap van een bepaalde combinatie van vrienden. Vraag me af waarom en waar ik op kan letten zodat dat niet meer gebeurt. Ik ben dan bitscherig, niet relaxed, te bewust van mezelf maar ook teruggetrokken. Afzonderlijk, het gaat om 2 stellen is er niets aan de hand. Wat is dat toch? Ik kan niet goed omgaan met de interactie tussen ons zessen. Wat kan je daar aan doen? (Ik wil het niet bespreken met ze, ik wil mezelf veranderen, niet per definitie hun)Verveling? Rivaliteit? Ergernis? Jaloezie?
Ben mezelf kwijt in het gezelschap van een bepaalde combinatie van vrienden. Vraag me af waarom en waar ik op kan letten zodat dat niet meer gebeurt. Ik ben dan bitscherig, niet relaxed, te bewust van mezelf maar ook teruggetrokken. Afzonderlijk, het gaat om 2 stellen is er niets aan de hand. Wat is dat toch? Ik kan niet goed omgaan met de interactie tussen ons zessen. Wat kan je daar aan doen? (Ik wil het niet bespreken met ze, ik wil mezelf veranderen, niet per definitie hun)Verveling? Rivaliteit? Ergernis? Jaloezie?
zondag 8 februari 2009 om 12:16

zondag 8 februari 2009 om 13:12
Bdankt, soms helpt het als anderen al gewoon vragen stellen; eigenlijk heb ik het zo alleen in deze combinatie van zes mensen, gek ja, het is een soort van ergernis waardoor ik tijdens het met zijn 6 zijn weer boos op mezelf wordt want 'trek je toch nergens wat van aan'. Het klopt dat ik vind dat de sommige van die 4 zich in gezelschap van 6 ook anders gedragen..ik vind het benauwend met zijn 6 op de een of andere manier, ik denk maar daar moet ik nog even over nadenken dat ik mischien inderdaad wat himaylay zegt te veel wil bewijzen of m'n best doen
De andere 2 zien elkaar ook apart (net als wij met de andere 2). (het gaat om de beste vriend van mijn vriend en hun collega inmiddels ook vriend allemaal wonend in dezelfde plaats). Ik denk dat ik het probeer te beperken (maar niet afwijzen) en ga proberen niet mijn best te doen, niet zo belangrijk te vinden
De andere 2 zien elkaar ook apart (net als wij met de andere 2). (het gaat om de beste vriend van mijn vriend en hun collega inmiddels ook vriend allemaal wonend in dezelfde plaats). Ik denk dat ik het probeer te beperken (maar niet afwijzen) en ga proberen niet mijn best te doen, niet zo belangrijk te vinden