Internet...gsm verslaafd..challenge

03-10-2017 11:33 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedere vrije minuut grijp ik naar mijn gsm , wordt er gek van.
Ik wil dit niet meer..

Wat ik wel wil is , eindelijk weer eens een boek lezen of kleuren voor volwassenen e.d..enz

Wat ik zoal op mijn gsm doe , uhm....alles waar ik meer van wil weten dat Google ik....Pinterest...forums lezen...Facebook...Instagram..
Ik kijk niet 's 1x per dag...maar gewoon een keer of 20.

Eigelijk vind ik het zelf al irritant aan het worden...en dat wil al heel wat zeggen.

Herken jij dit , hoe lang zit jij op je gsm en internet...is het uit verveling...gewoonte.

Ik ben 's benieuwd.

Alle tips om te minderen zijn van harte welkom !
Alle reacties Link kopieren
Gewoon je telefoon na werk uitzetten in een andere kamer waar je niet verblijft een geen computer of tablet aanzetten. Gewoon een beetje meer ruggegraad kweken................................................................................................................................................................................................................
violetskies wijzigde dit bericht op 03-10-2017 11:44
Reden: Puntjes toegevoegd Ook geen punt voor mij.
39.28% gewijzigd
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
1. Geluid uit en telefoon omdraaien en op tafel leggen
2. Facebook eraf en enkel op pc inloggen of via browser op je telefoon en dan geen wachtwoord laten onthouden( moet je intypen en dat is irritant)
3. Gewoon gaan kleuren en jezelf voornemen dit af te maken
4. Mobiel uitzetten en bedenken dat men je ook thuis wel kan bellen in noodgevallen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik thuis kom gaat mijn telefoon in een lade samen met mijn sleutels en portemonnee. Rond 19.00 kijk ik of ik gemiste oproepen heb, en daarna weer terug het laatje in. Ik heb m'n telefoon alleen bij me als ik niet thuis ben. Anders ligt hij dus in het laatje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iig het geluid uit, maakt het minder indringend.
En ik laat ´s avonds mijn telefoon beneden (ja, er bestaan echt ouderwetse wekkers, je mobiel is niet de enige wekker).
En overdag ben ik Of zo druk, dat ik hem vergeet, of zo rustig, dat het niet erg is als ik hem er even bij pak.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
03-10-2017 12:53
Ik heb iig het geluid uit, maakt het minder indringend.
En ik laat ´s avonds mijn telefoon beneden (ja, er bestaan echt ouderwetse wekkers, je mobiel is niet de enige wekker).
En overdag ben ik Of zo druk, dat ik hem vergeet, of zo rustig, dat het niet erg is als ik hem er even bij pak.
Het geluid staat zowiezo nooit aan...al jaren niet. .eigelijk alleen als ik zeker weet dat ik die dag een belangrijk telefoontje krijg.
Vind t heel storend al die pingeltjes.
Qua wekker..tsja...ik heb en de wekeer en de gsm als wekkers aanstaan...ben niet zo 'n ochtendmens :-$
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
03-10-2017 12:53
Ik heb iig het geluid uit, maakt het minder indringend.
En ik laat ´s avonds mijn telefoon beneden (ja, er bestaan echt ouderwetse wekkers, je mobiel is niet de enige wekker).
En overdag ben ik Of zo druk, dat ik hem vergeet, of zo rustig, dat het niet erg is als ik hem er even bij pak.
Als ik werk blijft ie in mijn tas ..tot ik pauze heb of klaar ben met werken
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
03-10-2017 12:15
Als ik thuis kom gaat mijn telefoon in een lade samen met mijn sleutels en portemonnee. Rond 19.00 kijk ik of ik gemiste oproepen heb, en daarna weer terug het laatje in. Ik heb m'n telefoon alleen bij me als ik niet thuis ben. Anders ligt hij dus in het laatje.
Ook een idee ja...ga ik s proberen :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Rocket1984 schreef:
03-10-2017 12:05
1. Geluid uit en telefoon omdraaien en op tafel leggen
2. Facebook eraf en enkel op pc inloggen of via browser op je telefoon en dan geen wachtwoord laten onthouden( moet je intypen en dat is irritant)
3. Gewoon gaan kleuren en jezelf voornemen dit af te maken
4. Mobiel uitzetten en bedenken dat men je ook thuis wel kan bellen in noodgevallen.
Nr 2...die ik idd altijd zo...geen last van meldingen ook (zie t dan niet) en t bespaart een hoop ruimte op de gsm.
Nr 4...mijn man kunnen ze ook bellen.
Nr 3 tsja...toch maar s proberen...haha
Nr 1 wordt of een laadje op boven op de kast...ken mijzelf hihi
Alle reacties Link kopieren
violetskies schreef:
03-10-2017 11:40
Gewoon je telefoon na werk uitzetten in een andere kamer waar je niet verblijft een geen computer of tablet aanzetten. Gewoon een beetje meer ruggegraad kweken................................................................................................................................................................................................................
Zit ook wat in :idee:
Alle reacties Link kopieren
Dankjullie wel voor de tips en ideetjes :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven